|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Was eigenlijk al gedoemd te mislukken. We zien het wel pvda kan wel lekker in de opositie met zoveel zetels. |
|
ondanks de aanwezigheid van naar mijn mening hypocriet cda en onbetrouwbaar lpf zie ik dit toch nog steeds als de beste coalitie, maarjah, ik stem dan ook vvd he Je moeder. |
|
Het zou wel erg jammer zijn in ieder geval... |
|
't zou een ramp zijn als CDA, VVD en LPF gaan regeren Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
En dan hoop ik toch dat Herben zich de asociale, arrogante opmerkingen van Balkenende aan zijn adres kan herinneren vlak na de verkiezingsuitslag. Dan staat het CDA nu toch echt met de mond vol tanden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik ga vanavond eerst een vazal cd aan gruis stampen. |
|
doe dat links gespuis hehehe maar oke, hier breekt weer de aloude discussie los over welke partij wie stemt enz enz... Je moeder. |
|
Het zal me een zorg wezen inmiddels. |
|
quote: (ik ben ook al eens voor rode rakker uitegmaakt dus dit kan ik zeker wel hebben) maar wat betreft een nieuwe regering, welk alteratief is er dan nog? een regering zonder cda is nagenoeg onmogelijk en die zijn gewoon een aftakking van de VVD. maar als iemand een combinatie weet die tevens realistisch is??? |
|
Hmm .. ok .. Nou moet er weer een wie gaat waarop stemmen topic gemaakt worden |
|
GODVERDOMME!!! Ik zit 't nu te kijken op 2vandaag. |
|
Alles... behalve de LPF please!! |
|
quote: Helemaal mee eens, de CDA zijn een stel achtergebleven gristenen, de VVD is een egoistische "alles voor de rijken partij", en de LPF zijn een stel inferieure kleuters. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-04-2003 19:36] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: only the strongest survive Je moeder. |
|
quote:Only the richest survive |
|
Dat zat er wel in ja.Ik hoop ook dat meneer Zalm zich houdt aan zijn 'bij mij hoeven ze niet aan te kloppen' Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Imiddels zegt hij (op tv):"...dan zal ik eerst kijken WAAR de huidige formatie mislukt is [en kijken of de VVD daarop in kan spelen]." |
|
....tja..ook dat zat er wel in...En weer werd er een uitspraak teruggedraaid.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik hoop echt op de coalitie van de topic titel maar ik denk wel dat ze iets teveel gaan bezuinigen. in uitkeringen en ontwikkelings hulp is dit niet zo erg maar vijligheid en onderwijs moet juist beter gefinacieerd worden. maarja alles beter dan links. |
|
Waarom is het in uitkeringen niet zo erg? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Het kan me niet zoveel schelen of er een pvda/cda of een cda/vvd/lpf regering komt maar wel dat er een regering komt. Dit land gaat zwaar naar de tering met dit losse bestuur die geen beslissingen kan nemen. Het zal niet veel uitmaken of er een centrum links of centrum rechtse regering komt want er moet zowiezo zwaar bezuinigd worden. |
|
quote:omdat er teveel parasieten gebruikm van maken en ze teveel geld kosten. |
|
En de niet parasieten dan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
goh misschien was dat net m'n punt. |
|
quote: dat bedoel ik met die post... Je moeder. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |