|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 2 zetels verschil, op 42 dan wel 44 zetels!! Dat vind ik nu niet bepaald iets om zich als partij zo arrogant op te stellen. De PvdA was de grote winnaar van deze verkiezingen. Het CDA heeft duidelijk laten blijken dat het aan het pluche vastgekleefd zit. Verder heeft het PvdA te veel met alle winden meegewaaid en hadden ze het IMO eerder op slot moeten gooien. Dat 'met dat vingertje wijzen' begrijp ik niet zo goed -- zij zijn toch echt degenen geweest die de meeste concessies gedaan hebben. De doorrekeningen van het CPB zijn geen stenen tafelen, maar als je die als politieke partij compleet negeert en gewoon nog ergere bezuinigingsplannen neerlegt, heb je een gaatje in je hoofd. Fuck you, CDA! |
|
Op wie gaan jullie de derde keer binnen een jaar stemmen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Er komen geen nieuwe verkiezingen denk ik, maar het is een leuke vraag . Ik heb echt geen flauw idee. Ik denk de pleurislijerspartij of zo. |
|
Ik ga dus voor de derde keer niet. Ik kan mijn tijd beter besteden dan lamzakken kiezen die met elkaar gaan ruziën ipv hun werk doen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Misschien deden ze dat omdat jij niet gestemd hebt? |
|
quote: Zeker en vast. Of wil je dat ik mezelf belangrijk voel nu? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee, ik wil dat je gaat stemmen . |
|
Dan mag je me echt met een gun op mijn hoofd meenemen want ik heb het al die jaren dat ik het mag doen nog nooit gedaan en ik zal het ook nooit vrijwillig doen. Niet vrijwillig overigens ook niet. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Wat heb je dan tegen stemmen? Liever een dictatuur? |
|
Ik vraag me af wat de mensen zouden stemmen als het onopgestane kabinet nu al weer zou vallen? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Wat ik tegen stemmen heb? Ik weiger simpelweg te stemmen op malloten waar ik geen van allen (echt) achter sta. Verschilt niet zoveel met een dictatuur vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-04-2003 13:42] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dan moet je dus blanco stemmen, anders gaat je stem indirect naar de grootste partij. Touché, pussycat! |
|
Ja, dat haalt wat uit. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee, dat haalt niets uit. Dat is het hele idee: blanco stemmen haalt niets uit. Niet stemmen maakt het (voor jou) erger. |
|
quote: Nope. 1 stem zegt geen reet. En ik voel me er beter door. Dus het haalt wel wat uit. Zo, genoeg gezeik over politiek nu; ik trek me weer 2 maanden terug uit dit topic. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Slap, hoor. Eerst de discussie aangaan en 'em vervolgens gauw 'smeren.' Dwaalicht gaf het al aan (zij het op een andere manier): Blanco stemmen haalt dus wel degelijk wat uit. Het haalt jouw stem uit de kiesdeler. Als jij niet stemt, krijgt een partij je stem dan wel niet, maar de kiesdeler wordt groter. Een grotere kiesdeler zorgt er automatisch voor dat degene met het hoogst aantal stemmen in verhouding de meeste zetelwinst boekt. Het ging jou er juist om je stem niet uit te brengen op één van die debielen die in Den Haag interessant zitten te doen. Dat bereik je dus niet door niet te stemmen, maar door blanco te stemmen. Als je dat niet wil inzien, is het niet een principekwestie, maar dan ben je gewoon lui. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 13-04-2003 21:33] Touché, pussycat! |
|
Dan ben ik maar slap en lui. En zoveel scheelt dat niet op die deler! En : wie zegt dat jouw blanco stem "per ongeluk" toch niet naar de grootste partij gaat? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 13-04-2003 21:37] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Dan moet je er niet zo'n halszaak van maken. Kennelijk is het dat wel, getuige je aversie tegen onze 'leiders.' quote:Alle mensen bij elkaar die zo redeneren maken toch een redelijk aantal. En nogmaals; blijkbaar is het dus niet een principekwestie voor je, houd je mond er dan gewoon over en klaag ook nergens over, want je hebt je bijdrage (ooohhh, wat is het een moeite) niet geleverd. quote:De meeste mensen die gaan stemmen doen dat niet met een complottheorie in hun achterhoofd. Als dat je reden is niet te gaan stemmen, moet je op zoek naar een goede counseler of privé-detective. Touché, pussycat! |
|
Goh, ik heb mijn bijdrage niet geleverd. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ja lache. Wat is de grap? Touché, pussycat! |
|
bron: Fok Koningin Beatrix heeft minister van Staat Korthals Altes van de VVD en voormalig raadsadviseur Hoekstra (CDA) benoemd tot informateur. De nieuwe informateurs moeten onderzoeken welke partij een coalitie van het CDA en de VVD kan aanvullen. Daarvoor zijn verschillende mogelijkheden. Zo kunnen de partijen LPF en D66 voor een kamermeerderheid zorgen, maar ook een coalitie met de kleine christelijke partijen CU en SGP is mogelijk. De benoeming komt na een dag waarop de fractievoorzitters de koningin hun advies kwamen geven en komt overeen met de adviezen van het CDA en de VVD. Er leefden meerdere ideeën onder de fracties, van een lijmpoging tussen CDA en PvdA tot nieuwe verkiezingen. De informateurs willen de informatie binnen enkele weken hebben afgerond. De partij die het CDA en de VVD gaat aanvullen moet dan bekend zijn. Daarna moet er meteen een formateur van start in plaats van een informateur, om zo snel een kabinet te kunnen neerzetten. Hmmz het ziet er naar uit dat er VVD + CDA + ? komt. hopelijk lpf dan kunnen we weer lachen en is het weer snel over denk ik. |
|
quote:een linksere oplossing heeft anders nog helemaal niet gezeten/iets opgelost. |
|
quote: idd ja, enige wat ze doen is zeiken maar zelf hebben ze nog nooit geregeerd en ik hoop voor nederland dat het ook nooit gaat gebeuren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nu krijgen we allemaal Levenslang |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |