|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
enneh is dit niet al een oud stuk btw...? ritzen is al een aantal jaren weg toch? dat termein na hem is ook al afgelopen zelfs... Je moeder. |
|
quote:ik ga niet ontkennen dat ik afentoe wat neigingen die richting op heb maar deze opmerking was meer grappig bedoelt dan racistisch. |
|
quote: quote:beetje onzin. er moet gewoon bezuinigd worden, dus ook in het onderwijs. Maar rechtse partijen zien onderwijs als de motor vd economie dus zullen proberen dit zoveel mogelijk op peil te houden. En als je niet slaagd dan heb je de capaciteit niet ( zou jij een arts willen met een vbo denk vermogen) of dan heb je het inderdaad zelf verknalt. quote:de schuld van het mislukken licht bij Volkert. quote:het prgramma gebaseert op de bijbel? kom op zeg het cda is gewoon voor het homo huwlijk, euthanasie en abortus. en nee Bos is geen kortzichtige mongool die met alle winden mee waait. quote:het gedoog beleid moet ook weg. het schiet niet op zo. Gewoon legaliseren; dan heeft de staat ook extra inkomen. quote:niets mis met de doodstraf. Wat hebben wij bv nou nog aan Volkert of anarchistische allochtonen --> ovens. quote:dat was Karnivoor quote:het sociale stelsel moet gewoon ff inslinken zodat het later weer kan groeien en asielzoekers gewoon niet meer toelaten zolang het economies en met allochtonen niet gaat zoals gewenst. |
|
En toch wil ik een keer in discussie buiten de restricties van het geschreven woord om... Ga je naar het zm fest? krijg je een biertje van me "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
fucking hippie |
|
Lekkere Sarsje van me "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Die partij is gewoon een zootje ongeregeld. Een beetje partij valt toch niet kibbelend uiteen op het moment dat er geen leider meer is. Touché, pussycat! |
|
quote: Sinds wanneer is dat? quote: Eh, wel? Of was je sarcastisch? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 10-04-2003 13:46] Touché, pussycat! |
|
De rechtse tak van ZM kan een groot vreugdevuur gaan ontsteken. de "linkse regering" van Pvda en CDA is nu echt van de baan. Dus lijkt het me dat de enige serieuze optie nog CDA en VVD is (plus evt. LPF). |
|
toch nog effe een vraag: mocht echt geen enkele combinatie lukken, is het dan wettelijk mogelijk dat er nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven?? |
|
quote: Ik zou wel eens willen weten of dit echt waar is, van die bezuinigingen. In dat geval mag wat mij betreft de VVD ophoepelen. |
|
Als Balkenende, Zalm en Herben op het bordes staan met de nieuwe regering hang ik de vlag uit. |
|
Het was van het begin af aan al duidelijk dat, een PvdA/CDA regering, niet van harte ging. Maar wat nu Minderheidskabinet ofzo? Don't blush when I rip you open |
|
.. ach ja,, CDA/VVD/LPF... laat het maar doorgaan en dan snel weer uit elkaar donderen zodat we weer mogen stemmen ofzo... maakt het uit als het land een jaar zonder echte regering zit,,, kost ook niets enzo... |
|
quote: Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog iets van dat linkse zou overblijven als Pvda toch meedeed. Teveel toegevingen doen heeft uiteindelijk toch een negatief effect op lange termijn (voor zowel de achterban van de Pvda als de mensen die ervoor gekozen hebben). De verkiezingsuitslag liet toch duidelijk blijken dat de meerderheid van de Nederlanders een rechtse regering wil? Net zoals elders in Europa, de laatste jaren.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik weet niet of de gemiddelde nederlander echt rechts is. CDA en PVDA, twee middenpartijen, zijn al sinds mensenheugenis de grootste partijen. Toen Fortuyn op kwam trad er opeens een flinke verschuiving op. dat kwam vooral door dat gekonkel bij "Paars" en zijn zeer duidelijk taal richting de allochtonen. Ik denk overigens dat voor de meest Fortuynstemmers het maar goed is dat die beste man nooit geregeerd heeft want voor de minima had die man niks te betekenen(wel voor de heinsbroeken etc. etc. |
|
quote:ik kom wel, roken we d'r een jointje bij + = |
|
quote: Ja mensen worden wakker, tijd van pappen en nat houden is afgelopen, althans dat hoop ik! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zou willen dat er nieuwe verkiezingen zouden komen, dan mag ik eindelijk meestemmen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gisteren was er op de radio iemand van het parlementair historisch instituut. zij zat te vertellen dat in de afgelopen 50 jaar er 5x een poging is geweest om een cda/pvda formatie te doen. Dit is dus 4x mislukt (enige was Lubbers 3). Van die 4x was er nog 1 keer wel een kabinet gevormd maar die was binnen een week gevallen, dus tellen we maar bij die 4 op. Met andere woorden. De kloof tussen de pvda en het cda is gewoon te groot. |
|
quote:Mee eens, en het was van tevoren al bekend dat Balkenende grotere vriendjes was met Zalm dan met Bos. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Haha, dat wist ik niet! Viel me wel op dat Balkenende "beschaafd" bleef en dat Bos gelijk met modder ging gooien en met zijn vingertje naar het CDA ging wijzen toen het mislukken van de formatie bekend werd gemaakt.. Vraag me af of hij hetzelfde gereageerd zou hebben als de PvdA de grootste partij was geweest |
|
In het verslag van de (in)formateurs (heu? ik bedoel Donner e.d.) staat anders wel dat de breuk met name te danken is aan de onwil van het CDA om concessies te doen. |
|
quote: HA, onwil om concessies te doen. De PVDA wil van meet af aan al geen consessies doen en wijst altijd met het fingertje, deden ze vroeger, doen ze nu nog! Als ze flink zijn steken ze eens de hand in eigen boezem, de CDA is gewoon de grootste en heeft daarmee het voordeel in de formatie. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |