|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ik moet zeggen dat ik nu toch redelijk geïrriteerd begin te raken door het gebrek aan ARGUMENTEN hier.. |
|
quote: Zowel VVD and D66 is liberaal, dus in dat opzicht kan het. Als D66 mee wil regeren zullen ze sowiezo veel concessies moeten doen als kleinste partij dat mag duidelijk zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:onzin, er is al focking veel bezuinigd op defentie enm het is een belangrijke banen post. quote:weer zo'n linkse nergens opslaande opmerking, bezuinigen hierop lever geen fuck op. het koningshuis kost per jaar per inwoner ongeveer een euro. quote:eerste keer dat ik het met je eens ben quote:jaaaa....cewl weer verkiezingen; nee daar schieten we wat mee op. |
|
quote: Wat hebben we aan het koningshuis? NIKS! Het koningshuis kost de Nederlandse staat in 2003 in totaal 18,3 miljoen euro. En waar wordt het geld voor gebruikt? Voor het onderhoud paleizen, personeel, beveiling. Dikke onzin! En volgensmij word het geld uit de schatkist gehaald. Willen de VVD juist niet de staats schuld verlichten? Als we het koningshuis niet meer bestaat, verlicht het in ieder geval al wat! Bron kosten: http://www.volkskrant.nl/denhaag/1032152893649.html |
|
dat een rechtse regering weer de mist in gaat werd gezegd. en wanneer was dat dan eerder gebeurd? voor zover ik me kan herinneren zijn alle crisissen onstaan ten tijde van "linkse" regeringen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-04-2003 16:48] Je moeder. |
|
quote: juist, wat is 1 euro op het behoud van je cultuur en geschiedenis?? damn laag ben jij... allah is groot Je moeder. |
|
quote: Wat een onzinnig antwoord. Cultuur en geschiedenis? Met deze regering zal er flink bezuinigd worden op het onderwijs, daar gaat je cultuur en geschiedenis. En Nederland heeft wel meer gekend dan het Oranjehuis. De republiek der Nederlanden! Het is tijd voor vernieuwing en de cultuur/geschiedenis blijft in de boekjes staan. |
|
Het koningshuis is gewoon nog steeds ons visite kaartje/parade paardje... Nuff' said... |
|
quote: ah die 1 euro is je dus teveel om een eigen cultuur te handhaven? damn ga dan gelijk dood.. grijze muis.. nu misschien iets duidelijker hoe onzinnig jou post is? Je moeder. |
|
Duur parade paardje. Je hebt ook nog iets als afgevaardigden. |
|
die kosten toch nog wel ietsje meer Je moeder. |
|
Duh! |
|
Zo'n circustent als de afgelopen tijd in de politiek heb ik nog nooit gezien. Ik ben rechtsdenkend dus mag er van mij uit een rechtse regering komen. |
|
quote: Belangrijker nog; een regering die stand houdt |
|
quote:wat denk ja dat een president met alles erop en eraan kost. |
|
quote: Crisissen ontstaan 9 van de 10 keer niet door regeringen, dan moet je wel hele rare dingen doen. Crisissen zijn gewoon logisch gevolg van kapitalisme... maar dit heb ik al eens gezegd meen ik... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:nee het communisme was een groot feest met slagroom daarom bestaat het nog. |
|
quote: lol |
|
quote: Ja en dat lag aan het communisme en helemaaaal niet aan de leiders Denk na knul. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:denk zelf na gvd. dat hele communisme kan nooit werken. |
|
quote:Dat lag inderdaad aan het communisme en niet aan de leiders. Want, waarom zou jij harder gaan werken dan iemand anders als je uiteindelijk toch evenveel geld/goederen ervoor terugkrijgt? En hoe kun je vrij zijn als je allemaal gelijk bent? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Euhm mag ik je erop wijzen dat er wel degelijk inkomsverschillen waren in communistisch rusland onder leiding van Stalin. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:inderdaad en er zijn echt nog wel meer dingen aan te merken op t communisme, zoals plan economie................ |
|
quote:Klopt, de armen en voormalige rijken kregen niks, terwijl Stalin en zijn vriendjes alles kregen! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |