|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaver dan Ascension of Terror? Goed genoeg voor mij, ik vond Ascension...namelijk zeer sterk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
.(dubbelpost) [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 06-05-2003 13:25] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
YESSS!!! Yes ik heb 'm! Ik ben 'm nu aan het beluisteren (ben bij nr.4) dus een echt oordeel kan ik nog niet vellen, maar hij klinkt tot nu toe geweldig!!! Lekkere productie weer en typische Aeternus riffs. OK, nu ga ik weer verder Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb hem op het ZM-fest gehaald en nu een aantal keren goed beluisterd. Het is inderdaad een erg lekkere plaat en ik vind hem ook beter dan de vorige. Maar toch kan hij niet tippen aan ...and so the night became. Ik ben bang dat ook Aeternus aan het zelfde syndroom lijd als Myrkskog. Ze maken beide nogsteeds erg goeie platen maar vroeger waren ze veel origineler. Toch een beetje jammer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tamme cd naar mijn smaak Meer death metal aanpak |
|
Ik vind hem standaard. Niet het charme van Beyond the Wandering Moon helaas. En ik ben al geen Death Metal fan, dus ik draai hem amper. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Op 7 juli komt "Beyond..." opnieuw uit,op 18 augustus "And so the night...",op 1 september "Shadows..." en op 6 oktober "Ascension of..."!!! Allen voorzien van nieuw artwork/layout en ik vind het gaaf dat mijn fotoos gebruikt worden voor in de cd-boekjes(reeds ook al bij "Burning the shroud"). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Beyond the wandering moon en And so the night.. zijn toch nog makkelijk te krijgen? Zag beide laatst nog bij de plato liggen, en de lp versie (beyond the..) in een platenwinkel (nu in mijn kamer dan ) (Edit: Eerst lezen dan posten, tiepfaut.) [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 18-05-2003 11:50] |
|
quote: Alleen maar nieuw artwork + layout? Nou, dat is nog eens een goede deal . |
|
Dat komt omdat de voorraad oude cd's op is bij het label en er nog steeds veel vraag naar is.Vandaar dar er nieuwe cd's geperst moeten worden en zodoende is er meteen gewerkt aan de lay-out Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: K vraag me af wat er mis was met het oude artwork. Maar ja, als ze op zijn is een re-release gerechtvaardigd (in tegenstelling met wat peaceville maar al te vaak uitvreet) Zo , ik moet enkel de nieuwe nog es kopen (koste discipline om dat deze maand niet te doen) , "shadows of old" en "Dark sorcery" op de kop tikken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:De rerelease is inderdaad niet om de beurs te vullen maar slechts enkel omdat het label helemaal niks meer heeft liggen.Een gerechtvaardigde rerelease inderdaad Waarom het artwork/lay-out veranderd moest worden weet ik ook niet want het zag er allemaal goed uit maar ik ben wel trots dat Aeternus wederom mijn fotoos gaat gebruiken voor hun cd's Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die nieuwe swingt de pan uit! Ik vind 'em beter en gevarieerder dan de vorige. Meer dynamiek, sterkere riffs,... gewoon beter. Ik vertel er wel bij dat mijn favoriete plaat "...And so the Night Became" vind. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Euhmm.... zo'n uitspraak met betrekking tot een Metal cd is toch een beetje eng eigenlijk... Zenial |
|
quote: Beeldspraak When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jawel,28 juni is het zover.Dan is de cd-release party in Garage club Bergen. Voor het eerst zijn de nieuwe nummers live te horen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En laat me raden...jij bent er ook bij! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Stonerock meets death metal. Beyond the wandering moon was een echte black metal history, daarna kon je verwachten dat ze gingen experimenteren, vooral nadat Ares de bas overnam bij Immortal, de nieuwe Aeternus riekt naar death metal, en wie daar van houd, mag van mij zelfmoord plegen. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote:Ik heb helaas geen geld om daar ook naar toe te gaan. Ben wel bij de cd release party van "Ascension of terror" geweest,ook in de Garage Bergen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als jij dat nou eens doet. Zijn we meteen van dat domme geblaat van jou af. |
|
quote: Er staat boven deze site, discussieren over metal, en als je dan dit leest, zakt me broek af. [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 29-05-2003 18:33] GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote:Discussieren is iets anders dan domme uitspraken plaatsen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Deathmetal is wel de trendsetter. Straks blijft er geen goede black metal over.. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |