|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Aeternus is anders nooit echte blackmetal geweest ook al denken anderen er wel zo over. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hij doelde denk op deze zin "de nieuwe Aeternus riekt naar death metal, en wie daar van houd, mag van mij zelfmoord plegen" en dan nog ieder zijn eigen smaak. |
|
quote: Word ik hiermee door u in het gelijke gesteld? [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 29-05-2003 20:08] GODLESS NORTH buy it now. |
|
eh, ik hou zelf ook niet van death metal. Maar ik begrijp je niet helemaal. Laten we in dit topic maar over aeternus lullen. |
|
quote:Deze zin bedoelde ik ja! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Tuurlijk kunnen we over een band discussieren.Iedereen heeft tenslotte een andere muzikale smaak en dat is maar goed ook. En nee,je valt niet mijn favoriete band aan want als jij het kut vind is dat prima zo.Dat is jouw recht Maar ik bedoelde:domme uitspraken die kant noch wal raken waardoor discussieren onmogelijk is.In deze post heb je namelijk weer zo'n uitspraak:"maar ik weet dat ik gelijk heb".Wat is dan nog het discussiepunt als jij toch gelijk hebt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb vandaag eindelijk de nieuwe Aeternus en hij is wederom erg vet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
[quote]Op 29 mei 2003 19:36 schreef Hub de Gallier het volgende: Aeternus is anders nooit echte blackmetal geweest ook al denken anderen er wel zo over. [/quote/] Aeternus is Dark metal vroeger meer dan nu, ook al zijn er zeker nog invloeden te horen van het oudere werk. De nieuwe Cd is zeker 1 van de betere schijffies die iik dit jaar heb geluisterd, ik had ook niet anders verwacht van Aeternus!!! |
|
Vind 'em na elke luisterbeurt steeds beter en ik moet ook zeggen dat er best veel "oudere" invloeden op zijn terug te horen(meer dan op "Ascension...".). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver wat een boel heiligschennis zie ik hier in dit topic! Ik als de officiëel op 1 na grootste Aeternusfan van NL ben natuurlijk weer razend enthousiast over de nieuwe CD, jammer dat ik Ares nog niet gesproken heb sinds na de opnames. Hij is vandaag trouwens jarig! Oh maar ff ontopic: Aeternus is NOOIT Black of Death Metal geweest, bekrompen geestjes! Er is nog meer dan deze stromingen op de wereld! Aeternus is de enige echte Dark Metalband op aarde; een band die een eigen stijl heeft gedefiniëerd en lang in de schaduw iedere release omverblaasde. Ik ben fan sinds 1995 en ik ben blij dat er de laatste jaren eindelijk aandacht voor deze band is, want ze waren altijd zwaar ondergewaardeerd. Helaas is het nog even wachten op de dag wanneer ze weer in NL spelen want als er iets in de geschiedenis van Aeternus hun tours tekent is het wel tegenslag... Managers die er met het geld vandoor gaan of een wanordelijke planning verzieken het keer op keer. Misschien moeten we ff een potje maken zodat we ze gewoon hier naartoe overvliegen! 28 juni? Heb ik dan wat te doen..? Die datum zegt me wel iets... Oh ja dan moet ik NEDERLANDS trots Virulent in de Pit voorzien van enigzins hoorbaar geluid... Jammer, anders had ik wel ff naar Norge (ik haat Nynorsk) gegaan. Kijk, da's pas metal! |
|
quote: Wie is de grootste???? |
|
Ikke,ook sinds het begin Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh en broeinest DANK DANK DANK *gaat op zijn knietjes* voor het sturen van de Promo naar mijn persoontje! Ik had 'm dus ook alweer een tijdje. p.s. die re-releases... Dat gaat me weer geld kosten! hahaha! Ik heb namelijk van elke plaat het liefst elke versie. Helaas moet ik nog een aantal albums. Ik heb nu: - Dark Rage (7") - Dark Sorcery (Digipak) - Beyond The Wandering Moon (Digipak) - ... And so the night became (2CD) - ... And so the night became (promo) - Shadows of Old (CD) - Shadows of Old (Picture Disc) - Burning the Shroud (CD) - Ascension of Terror (Promo) - Ascension of Terror (bloodred LP) - A Darker Monument (Promo) Ik moet dus nog: - Dark Sorcery (jewel) - Beyond the wandering moon (jewel) - ... And so the night became (digipak) - ... And so the night became (jewel) - Ascension of terror (jewel) - A Darker Monument (jewel) en natuurlijk de demo maar die heeft zelf Ares niet... Kijk, da's pas metal! |
|
quote: Dat is degene die ook de website maakt. Naam vergeten. Bent u dat toevallig, Hub? If so, Kasper van Hammerheart (toenmalig) heeft me toen een keer aan je voorgesteld in de 013. [edit] Oh ja, Hans, a.k.a. Lestat. Check zunne webpage: http://members.home.nl/lestat/ [Dit bericht is gewijzigd door Wilf op 03-06-2003 20:34] Kijk, da's pas metal! |
|
quote: Dat is weer een aantal maanden studiefinanciering he wilf? |
|
ja ik had de promo zelf graag gehouden maar omdat je het zoooo lief vroeg....Graag gedaan hoor! |
|
quote: Nee hoor want ik krijg geen studiefinanciëring. Kijk, da's pas metal! |
|
Wilf, ben jij die "nepviking"op een ander forum (waar ik zelf nooit post maar soms wel ga kijken). Ik dacht dat dit je eerst posts hier zijn dus welkom dan maar zou ik zeggen. |
|
quote: Hij kijkt zn vriendin wel lief aan... |
|
quote:Ik heb deze items: -Dark sorcery(jewel) -Dark sorcery rerelease door View Beyond records gelimiteerd tot 300 op gouden cd(heeft de band zelf ook niet) -Dark sorcery (digi)Hammerheart versie -Beyond...(promo) -Beyond...(digi) -Beyond...(vinyl -And so...(digi) -And so...(promo) -And so...(2cd) -And so...(vinyl) -Dark rage 7"EP -Shadows...(promo) -Shadows...(jewel) -Shadows...(vinyl) -Shadows...(picturedisc) -Burning...(promo) -Burning the shroud (jewel)(live fotoos zijn van mij afkomstig) -Ascension...(promo) -Ascension...(jewel) -Ascension...(vinyl zwart) -Ascension...(vinyl rood) -A darker...(jewel) En binnenkort krijg ik de rereleases van de eerste 4 full-length cd's omdat ik de live- en bandfotoos heb gemaakt welke gebruikt zijn voor de nieuwe lay-out Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nee,ik doe niet hun site maar ik ken Ronny al vanaf '98 en Erik en Nicola vanaf '99.En Radek en Oryan al van voor dat zij bij aeternus zaten. Heb nog bandfotoos gemaakt tijdens de opnamen van Shadows of old bij de Grieghallen studios.Deze zullen waarschijnlijk ook in de rerelease gebruikt worden Kasper ken ik ook al lang ja,komt van hier uit de buurt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godverdomme, dát vertelde Kasper me niet! Ben ik dan de 2 na grootste fan? Nee toch??? Even voor de goede orde: Ben je ook van plan het Aeternuslogo op je auto te schilderen? hehe [edit] Jij hebt vast wel ICQ neem ik aan. Mijne is 53866643. I'm not worthy! haha Ik had ook het plan langs te gaan bij Ronny vorig jaar zomer maar ik kon hem niet meer te pakken krijgen voor ik vertrok. Ach, de vakantie was toch goed [edit 2] ik lees in je üntersign iets over Audiopain... Doel je op de band uit Zuid Noorwegen? Dat was wel een coole band op Moshfest. [Dit bericht is gewijzigd door Wilf op 03-06-2003 20:56] Kijk, da's pas metal! |
|
quote:Nee,maar ik wil wel Nicola (Morrigan)vragen of ze het logo op mijn leren jas wil schilderen.Ze doet namelijk aan schilderen en aangezien ik al heb afgesproken dat ik in september weer bij haar (en Tore) op bezoek ga komt dat mooi uit Nee,ik heb geen icq,weet niet eens wat dat is hehe maar ik ben altijd te bereiken op msn [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-06-2003 21:02] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kan je niet aan een auto(raam)sticker komen van Aeternus? Ik ben ze nog niet tegengekomen. Dat zou een hoop geschilder schelen! En als je weet of ze bestaan: Doe er gelijk maar 2. Kijk, da's pas metal! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |