|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze nog maar 2 x gezien! En 1 keer daarvan vielen ze in voor Borknagar in het voorprogramma van Mayhem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb ze godverdegodver dus nog nooit gezien, en ik zat dus echt uit te kijken naar die 13 juni in Arnhem. Toch ongeloofelijk dat er zoveel booking agencies, en zalen met een enorme hoeveelheid stront in de oren zitten . En in het verleden hebben ze toch met best grote bands getourd? Murder in the front row....... |
|
Heb eens effe geteld en heb ze nu 14 of 15 keer live gezien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gewoon een coole cd... punt... Vind hem super, alleen vind de eerdere cd's leuker.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo effe naar boven schoppen. Ik heb de nieuwe cd nu eindelijk een aantal keren kunnen beluisteren en ik kan niet anders zeggen dat het weer een wereldplaat is geworden. Vooral "Slavestate" blijft hangen op een of andere manier. Nog steeds blijft "Shadows of Old" mijn favoriet (nee niet "And so the night became", shoot me for it), maar met deze plaat blijft Aeternus in mijn top 5 van heerschende bands. Nu die gasten nog eens live zien, want dat is nog steeds niet gebeurd godverdomme. Aeternus moet naar Nederland!!!! Murder in the front row....... |
|
Persoonlijk vind ik Shadows of Old verreweg hun minste(ook qua productie) maar goed...er staan wel een paar goeie nummers op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik vind AND SO THE NIGHT BECAME... toch echt de beste plaat, daar was de sound nog echt origineel, het "nieuwere" werk vind ik nogal erg snelle ros maar op mijn drumstel muziek en doet het niet voor mij... maar wie ben ik? en smaken verschillen I Find That I Am Not There... |
|
De laatste 2, Ascension of Terror en A Darker Monument, vind ik echt geweldig! Maar idd is And so the Night Became de meest heerschende van allemaal! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Beyond the Wandering moon is naar mijn mening de meest heerschende plaat van Aeternus. Luister alleen al maar naar de overgang van de intro naar de eerse nummer, geniaal. MY THOUGHTS ARE DARK! THEY SPEAK OF DEEP ANGER! AMONG THE TOMBSTONES I WALK, THE REMAINS OF MY PEOPLE ARE ENTOMBED HERE!. Zoiets dan |
|
quote: Ik heb ze ook nog nooit gezien Nou gauw hopen we dan maar... Heel misschien in November On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Volgend wapenfeit van aeternus is voor na de zomer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hun eerste is het beste. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee. ....and so the night became On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: aan de twee mp3's te horen gaat t lekker vet klinken Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Oew! Dat doet me eraan denken dat ik die echt nog eens moet draaien, het latere kan ik ook zéér smaken, maar die blijft wel zeer speciaal Het is vooral een beetje verder uitgewerkt dan "beyond..." I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Idd helemaal mee eens. De latere cd's worden aldoor minder. De eerste cd's hadden iets heel speciaals. Nu is het meer standaard geworden. erg jammer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het "nieuwere" werk is vooral live thans erg te smaken...ja zelfs de huidige versie van "there's no wine like the bloods' crimson" schopt gewoon kont! Shadows of old vind ik in die richting nog het best uitkomen. A darker monument had wel enkele originele trekjes, maar ik haal wel eerder Ascension of terror uit de rek. Iets meer invloed van de oude stijl mag wel weer. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ach ik vind alles wel leuk, maar toch het oude werk beter. Toen was het speciaal, iets origineels, nu is het gewoner On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Had je die 2 mp3's nou al gehoort of niet? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Links? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: op mn pc... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Heb bij Ørjan (basgitaar) al een voorproef van de nieuwe plaat gehoord. Klinkt erg gaaf, het klinkt als een combinatie van "Shadows of old" met wat nieuwere invloeden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ziet 'ie nu ook al bij Aeternus? Begint een beetje vormen van het Hellhammer-syndroom aan te nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 29-08-2005 18:08] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hij zit al langer bij Aeternus. Is vanaf 2003 vast bandlid (heeft de 2003 tour ook al meegedaan). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-08-2005 18:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |