|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
O ja,, weet een van jullie toevallig of SHADOWS OF OLD op GATEFOLD lp is uitgekomen?? Zo ja, dan zoek ik die dus ... .. heb hem wel eens zien staan in vage mailorders ofzo maar wist niet of dat een fout was (aangezien ik hem nog nooit gezien heb anders dan op pic lp en gewoon lp) |
|
quote:Voor zover ik weet bestaan ze niet.Heeft Ronny ook nog nooit iets van verteld. Dat word dan toch schilderen hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Shadows is alleen verkrijgbaar in gatefold,geen gewoon vinyl (ik kreeg namelijk alles rechtstreeks van het label). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Is het moeilijkst te krijgen.Is ook niet met goedkeuring van de band uitgebracht volgens Ronny(ze hebben dan ook zelf geen versie hiervan). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heeft de originele, eerste release van Dark Sorcery trouwens gewoon dezelfde cover als de rerelease van Hammerheart? |
|
quote:Nee,eerste release jewelcase heeft dezelfde cover als die jij hebt (zwart/wit met foto).De rerelease van hammerheart heeft een getekende hoes. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Effe mijn lijstje compleet maken: -Beyond...shirt 2 keer -Beyond...longsleeve ander motief -And so...shirt -Dark rage tour shirt -Shadows...longsleeve -Burning...tourshirt -HitS part 1 met aeternus (shirt) -HitS part 3 met Aeternus (shirt) -Inferno part 2 met Aeternus (shirt) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Cool... dus Ascension is het enige album wat ze hebben afgedaan zonder gatefold .. |
|
WTF is gatefold? Ik ben niet zo thuis in vyniltermen. Kijk, da's pas metal! |
|
quote:Klopt helemaal.Ascension is de enige normale LP en de overigen allemaal gatefold. Gatefold is een klaphoes zoals de naam al zegt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zo'n openvouw-lp .. meestal doen ze dat bij dubbel-lp's |
|
Mijn Shadows of Old-picture heeft helemaal geen hoes... klopt dat? Kijk, da's pas metal! |
|
quote:Klopt,de pictures hebben geen hoes(alleen doorzichtig plastic). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iemand bekend met Live in Inferno? Schijnt een video te zijn. Ik heb 'm iig niet. Maar ik heb dan ook geen videorecorder. Kijk, da's pas metal! |
|
quote: Ik weet het niet zeker, maar volgens mij staat die ergens gratis online.. brb |
|
quote:Is geen video van.Dat zijn opnamen die te zien zijn op de Noorse NRK site en bevat het optreden van Aeternus live op het Inferno festival in Oslo 2002.De band zelf heeft hier ook geen opnamen van,heb ik reeds gevraagd. Was wel een gaaf optreden in Oslo(en ben tevens bij de cd-release party in Bergen geweest van de Ascension...cd). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Inderdaad gratis online,link staat hier ook ergens op ZM Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmm.. ze stonden (in ieder geval) altijd op deze site: http://www.immortalvideos.com/downloadables.htm maar daar zie ik ze niet meer.. wel veel ander leuks. |
|
Dat je live mee kon kijken weet ik nog wel, Ronny stuurde me de link nog door. Helaas was ik juist toen op vakantie. Maar ik zag op internet een video daarvan. 32 minuten, 6 euro 95. Ik dacht misschien heeft iemand van jullie hem wel. Ik ben benieuwd naar het geluid en beeld van die video. Kijk, da's pas metal! |
|
Ik vind de beelden gaaf(misschien vanwege het feit dat ikzelf ook te zien ben op die video dus ik ben niet helemaal objectief hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Enne voor die zeven pleuro kun je er geen bult aan vallen..Jij als echte fan moet zoiets toch je collectie hebben, Wilf! [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 03-06-2003 22:26] |
|
quote:Zo is het maar net hehe. Maar dat zal wel een slecht kopietje zijn die iemand heeft gedownload omdat die video nergens anders te krijgen was dus dan is 7 pleuro weer veel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er bestaat trouwens ook een video-bootleg van het concert dat ze maart 97 in de Baroeg gaven (was er helaas niet bij ) |
|
Was ik helaas ook niet bij... Ik die tijd kende ik de Baroeg niet eens! (Ik woonde in Friesland) Maar 3 jaar later was ik er wel bij... Ik heb een week last van me nek gehad zo zwaar dat ik uit me dak ging! Kijk, da's pas metal! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |