|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb het bij primus haacht... Bij welke jullie true disco chick |
|
Kutbier als heineken, oranjeboom Ik, Wil Schuurman |
|
Heineken. |
|
Hier houd ik mijn mond.... changed to 'ouwe' |
|
quote: palm blegh [Dit bericht is gewijzigd door occult op 13-04-2003 13:17] |
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Heeh, heiligschenner changed to 'ouwe' |
|
quote: hoezo |
|
quote: changed to 'ouwe' |
|
Absolute nummer 1 is Fink Brau. Echt het ranzigste bier wat ik ooit gezopen heb. En je krijgt er een kater van dat is niet meer leuk gewoon. Verder scoren Heineken en alle merken waar "boom" achter staat ook goed. |
|
ik heb nooit last van een kater |
|
Al dat mottige hollands bier natuurlijk, da's volgens mij gewoon voor de helft of meer afwaswater... vooral Dommelsch dan. |
|
DOMMELSCH, natuurlijk. Ziekmakende zooi. Daarna Oranjeboom, samen met Amstel. Heineken kan ik vrij goed tolereren, misschien omdat ik een randstedeling ben? Vaak is het zo dat als ik flink van een ander pilsmerk drink dan degene die ik vaak drink (GROLSCH, soms Heineken/Hertog Jan), dat niet goed voor me is de volgende dag. |
|
quote: Don't push it he... Maar natuurlijk HEINEKEN I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Drommelsch bier. No meat is sweater |
|
quote: jaja precies, het smaakt gewoon chemisch, je proeft ook de afwasmiddelen waarmee ze de brouwketel schoonmaken Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Vreemd, Dommelsch is mijn favoriet. |
|
Heineken en van dat gore Aldi "bier" FREEZE |
|
Dommelsch is inderdaad zeer goed bier! Heineken, bavaria, amstel, oranjeboom daarintegen ... Ik, Wil Schuurman |
|
koppijnbier I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Leffe! Bah changed to 'ouwe' |
|
Heineken, Amstel, Oranjeboom en vrijwel alle goedkope kutmerken als Alfa e.d. |
|
quote: Als iets niet kut is dan is het Alfa wel. Alfa heerscht! |
|
Dommelsch kan ik juist veel drinken zonder ergens last van te krijgen, bavaria heb ik ook niet veel last van, al is dat niet zo lekker. Verder krijg ik bij alle andere biersoorten eerder een kater dan bij Dommelsch en Bavaria. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dommelsch giet dus binnen als niks, maar ineens sta je daar dan wel met een gigantische kater |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |