IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : bier waar je geheid een kater van krijgt Volgende pagina
pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-04-2003 13:15 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

ik heb het bij primus haacht...

Bij welke jullie


true disco chick


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 13:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kutbier als heineken, oranjeboom


Ik, Wil Schuurman


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-04-2003 13:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heineken.


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 13-04-2003 13:16 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

heineken idd


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 13:16 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Hier houd ik mijn mond....


changed to 'ouwe'


occult
Usericon van occult
Posted 13-04-2003 13:17 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 13 april 2003 13:16 schreef Slechtheid het volgende:
Heineken.



palm blegh

[Dit bericht is gewijzigd door occult op 13-04-2003 13:17]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 13:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:16 schreef dzouwe het volgende:
Hier houd ik mijn mond....




Ik, Wil Schuurman


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 13:17 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:17 schreef occult het volgende:
palm blegh
Heeh, heiligschenner


changed to 'ouwe'


occult
Usericon van occult
Posted 13-04-2003 13:18 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 13 april 2003 13:17 schreef dzouwe het volgende:
Heeh, heiligschenner


hoezo


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 13:18 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:17 schreef Snagger het volgende:



changed to 'ouwe'


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-04-2003 13:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Absolute nummer 1 is Fink Brau.
Echt het ranzigste bier wat ik ooit gezopen heb. En je krijgt er een kater van dat is niet meer leuk gewoon.

Verder scoren Heineken en alle merken waar "boom" achter staat ook goed.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-04-2003 13:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik heb nooit last van een kater


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-04-2003 13:19 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Al dat mottige hollands bier natuurlijk, da's volgens mij gewoon voor de helft of meer afwaswater... vooral Dommelsch dan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-04-2003 13:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

DOMMELSCH, natuurlijk. Ziekmakende zooi. Daarna Oranjeboom, samen met Amstel. Heineken kan ik vrij goed tolereren, misschien omdat ik een randstedeling ben? Vaak is het zo dat als ik flink van een ander pilsmerk drink dan degene die ik vaak drink (GROLSCH, soms Heineken/Hertog Jan), dat niet goed voor me is de volgende dag.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-04-2003 13:21 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:19 schreef Asherah het volgende:
Al dat mottige hollands bier natuurlijk, da's volgens mij gewoon voor de helft of meer afwaswater... vooral Dommelsch dan.


Don't push it he...


Maar natuurlijk HEINEKEN


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 13:21 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Drommelsch bier.


No meat is sweater


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 13-04-2003 13:21 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

quote:
Op 13 april 2003 13:19 schreef Asherah het volgende:
Al dat mottige hollands bier natuurlijk, da's volgens mij gewoon voor de helft of meer afwaswater... vooral Dommelsch dan.

jaja precies, het smaakt gewoon chemisch, je proeft ook de afwasmiddelen waarmee ze de brouwketel schoonmaken


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-04-2003 13:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vreemd, Dommelsch is mijn favoriet.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 13-04-2003 13:22 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Heineken en van dat gore Aldi "bier"


FREEZE


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 13:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dommelsch is inderdaad zeer goed bier!

Heineken, bavaria, amstel, oranjeboom daarintegen ...


Ik, Wil Schuurman


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-04-2003 13:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

koppijnbier



I can't shoot straight unless I've had a pint!


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 13-04-2003 13:23 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:22 schreef Snagger het volgende:
Dommelsch is inderdaad zeer goed bier!

Heineken, bavaria, amstel, oranjeboom daarintegen ...
Leffe! Bah


changed to 'ouwe'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-04-2003 13:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Heineken, Amstel, Oranjeboom en vrijwel alle goedkope kutmerken als Alfa e.d.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-04-2003 13:24 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:23 schreef Snaack het volgende:
Heineken, Amstel, Oranjeboom en vrijwel alle goedkope kutmerken als Alfa e.d.


Als iets niet kut is dan is het Alfa wel.

Alfa heerscht!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2003 13:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dommelsch kan ik juist veel drinken zonder ergens last van te krijgen, bavaria heb ik ook niet veel last van, al is dat niet zo lekker. Verder krijg ik bij alle andere biersoorten eerder een kater dan bij Dommelsch en Bavaria.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-04-2003 13:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Dommelsch giet dus binnen als niks, maar ineens sta je daar dan wel met een gigantische kater


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen