|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Dat dacht ik ook ja! Leffe vies vinden == totaal gebrek aan smaak(papillen) |
|
Topik wordt weer verneukt door het niet accepteren van smaken van andere mensen [as usual]. |
|
Leffe trippel is echt ranzig hoor ... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Sommige mensen hebben gewoon geen smaak. |
|
Slechtheid heeft helemaal gelijk .. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hehe . Zoals ik al zei... de meeste mensen hebben een vast pilsmerk, en als je daar van afwijkt heb je grotere kans op een kater. Dommelschdrinkers zullen denk ik eerder ziek worden van Grolsch, en vice versa. |
|
ik heb ook haast nooit een kater.. en drink de laatste tijd vet weinig... vraag me niet waarom.. ik zou het niet weten. |
|
dommelschdrinkers zijn ziek Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Grolsch = |
|
quote: GIJ BARBAAR! |
|
quote: Alfa goedkoop??? tis een van de duurdere pilsmerken! Ben je niet in de war met iets anders? Alfa is zooooooo lekker |
|
Het lekkerste bier is Alfa |
|
Het beste bier, als het om n gewone pint gaat, is toch wel Jupiler hoor |
|
quote: ik geef je volkomen gelijk Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Euhm.. Dat kan wel dan, in mijn herinering is Alfa van dat enorm goedkope kutbier van de Basismarkt waar ik eens samen met mijn pa binnen 2 biertje van moest nekken (niet van lamheid maar van goorheid) |
|
Als ik een kater heb dan zuip ik eerst een liter water,dan een of ander homeopatisch middeltje waar je 10 drupjes met iets drinkbaars moet mengen,en dan koffie...veel koffie.na een half uurtje is mijn kater dood |
|
Ik drink eigenlijk vrijwel alleen Grolsch, Dommelsch, Hoegaarden en Palm. Maar mijn kater hangt toch echt af van de hoeveelheden hoor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Romy Pils geeft ook meteen een nieuwe dimensie aan het woord ´schijtbier´ |
|
HEI-NE-KEN |
|
Bestbier (dat is zo'n bier waar het statiegeld meer is al het bier zelf) |
|
quote: Das lekker bier man! Lekker goedkoop, klokt lekker weg en geen koppijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Laats had ander wel een behoorlijke kater van hoor |
|
Oranjeboom Heiniken Dommelsch Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |