|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
jij weet niet wat je zegt... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik denk dat ik daar aardig in de buurt kom... Vorige keer viel die niet zo lekker. Ik ga maar weer over op mijn vaste recept: 2 flessen wodka citroen en een fles rode canei en enigsins ook nog wat bier...moet zeggen komt altijd goed aan Tja dat krijg je als je niet meer blowd... [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 15-04-2003 16:35] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Tjah dat is waarschijnlijk de HOOFD-oorzaak...Shame on you. [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 15-04-2003 21:32] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
volgens mij heb je gelijk. Ik vind het leuk om even in een ander wereldje te zijn en als dat niet meer met een joint kan, doen we het maar met alcohol Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: no way dat jij dat opkrijgt.... No meat is sweater |
|
quote: Dat is gewoon een optelsom van wat hij in z'n leven gedronken heeft. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: `t zijn van die kleine flesjes... |
|
quote: Ey! Houtenezen kunnen zuipen ja! [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 15-04-2003 23:06] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: van die breezer flesjes? No meat is sweater |
|
quote: 8 is mijn maximum, samen met nog een palm of 4 . de flikken houden me dan tegen: "uw licht brandt niet", ik: "oef, ik dacht al..." quote: dat zijn toch geen bieren, dat is schotelsop. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:rode canei?? das voor vrouwen man. en wodka citroen das voor mietjes die geen pure wodka kunnen drinken. sorry hoor, maar ik ben niet zo iemand die opgaat noemen wat ie allemaal wel of niet drinkt. zodat iedereen kan zeggen, "dat kan jij nooit op!". ik laat liever mijn daden voor me spreken im not lame enough to do signatures, really. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |