IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : bier waar je geheid een kater van krijgt Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-04-2003 15:23 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht


GULDENDRAAK !!!!!!!



3 flesjes is al voldoende


Wiegen Meister !


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 13-04-2003 16:22 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Oranjeboom! (ben ik gisteren weer achter gekomen)


And my marlboro light


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 13-04-2003 16:35 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Grolsch


I spy with my little and verrry evil eye.....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-04-2003 16:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:22 schreef Dunne_Hein het volgende:
koppijnbier


Als ik zulk bier in mijn hoofd mik, voelt mijn hoofd de volgende dag aan zoals dat glas zich nu voelt, lol.

De top zoveel:

1. Oranjeboom (hoef je niet eens mee te wachten tot je geslapen hebt; instant koppijn!)
2. Dommelsch natuurlijk
3. Heineken
4. Amstel (m.u.v. 1870)

quote:
Op 13 april 2003 16:35 schreef WickedKimmie het volgende:
Grolsch


[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-04-2003 16:43]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:04 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mwoah, Hertog Jan wil ook wel. Mits je goed doorzuipt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-04-2003 17:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:30 schreef Edder het volgende:
dommelschdrinkers zijn ziek
"worden".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-04-2003 17:18 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Van veels te veel bier drinken krijg ik een kater...

Wat pilsjes betreft, drink ik het liefst pils dat een beetje bitter smaakt. Pils dat te zoet smaakt of te waterig vind ik niet te drinken.

Ik las laatst in een tijdschrift dat de 'Nederlandse smaak' wat pils betreft aan het veranderen is.
Door de opmars van zoete mixdrankjes vind de consument pils te bitter. Dus vandaar al die hippe waterige biertjes ineens. Dit ondersteunt met flitsende commerciƫls om het imago () van bier op te krikken en de concurrentie met mixdrankjes aan te gaan.

De grote Nederlandse brouwerijen gaan dus ook sleutelen aan de smaak van hun vertrouwde product
Misschien doen ze dat wel met veel chemische toevoegingen en krijg je een enorme kater de volgende dag. Allemaal de schuld van die stomme BrEeZaH's


Don't blush when I rip you open


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-04-2003 17:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:18 schreef JaneDoe het volgende:
De grote Nederlandse brouwerijen gaan dus ook sleutelen aan de smaak van hun vertrouwde product
Welke allemaal?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik las laatst in een tijdschrift dat de 'Nederlandse smaak' wat pils betreft aan het veranderen is.
Door de opmars van zoete mixdrankjes vind de consument pils te bitter. Dus vandaar al die hippe waterige biertjes ineens. Dit ondersteunt met flitsende commerciƫls om het imago () van bier op te krikken en de concurrentie met mixdrankjes aan te gaan.

De grote Nederlandse brouwerijen gaan dus ook sleutelen aan de smaak van hun vertrouwde product
Misschien doen ze dat wel met veel chemische toevoegingen en krijg je een enorme kater de volgende dag. Allemaal de schuld van die stomme BrEeZaH's


In dat geval stop ik ECHT!
En ben ik dus totaal clean aka sXe.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-04-2003 17:33 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 13 april 2003 17:31 schreef Greycloak het volgende:
Welke allemaal?


Kneineken, Grolsch ( ) en nog wat, maar die kan ik me niet herinneren.


Don't blush when I rip you open


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 13-04-2003 17:35 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Hmm, mja. Maar dan zal er wel weer een smaakje bijkomen ofzo, net als die gore 2.5 lemon etc.
Ze gaan toch niet DE Grolsch-smaak veranderen?


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-04-2003 17:36 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ze hadden het over bijstellen van de smaak...


Don't blush when I rip you open


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:33 schreef JaneDoe het volgende:
Kneineken, Grolsch ( ) en nog wat, maar die kan ik me niet herinneren.

HJ ook?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-04-2003 17:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:33 schreef JaneDoe het volgende:
Kneineken, Grolsch ( ) en nog wat, maar die kan ik me niet herinneren.
Oh dat meeeen je niet!

Heb je een link voor dat nieuws van Grolsch? Komen er 2 smaken nu, een soort original en een nieuwe, of moet ik maar direct helemaal overstappen op HJ?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 13-04-2003 17:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:48 schreef Greycloak het volgende:
Oh dat meeeen je niet!

Heb je een link voor dat nieuws van Grolsch? Komen er 2 smaken nu, een soort original en een nieuwe, of moet ik maar direct helemaal overstappen op HJ?

Daar kan altijd ja op geantwoord worden natuurlijk!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-04-2003 17:51 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

oranjeboom en dommelsch..

doe mij maar hertog jan


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-04-2003 17:52 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 13 april 2003 17:48 schreef Greycloak het volgende:
Oh dat meeeen je niet!

Heb je een link voor dat nieuws van Grolsch? Komen er 2 smaken nu, een soort original en een nieuwe, of moet ik maar direct helemaal overstappen op HJ?


Ik denk dat niet met zo'n vaart loopt hoor..de leek merkt het waarschijnlijk niet eens..Er stond letterlijk dat ze de smaak gingen bijstellen, maar dat zal denk ik geleidelijk en zonder aankondiging gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 13-04-2003 17:53]


Don't blush when I rip you open


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 18:09 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:35 schreef Trotz het volgende:
Hmm, mja. Maar dan zal er wel weer een smaakje bijkomen ofzo, net als die gore 2.5 lemon etc.
Ze gaan toch niet DE Grolsch-smaak veranderen?





imho mogen ze nog wel ff "sleutelen" aan de smaak van grolsch


No meat is sweater


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-04-2003 18:11 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 april 2003 18:09 schreef Infaustus het volgende:
imho mogen ze nog wel ff "sleutelen" aan de smaak van grolsch


imho moet jij eens even snel je mond gaan spoelen met zeep mannetje

Grolsch Uber Allesch


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2003 18:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Grolsch is zonder twijfel een Nederlands top bier. Goede en volle smaak.

Heineken is dus zoooo ranzig. Slappe smaak, vieze nasmaak en koppijn de dag erna is gegarandeerd!


Ik, Wil Schuurman


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 18:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

grolsch is fucking bocht man, veel te bitter.


No meat is sweater


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-04-2003 18:15 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Barbaar!


Don't blush when I rip you open


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 13-04-2003 18:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik krijg eigenlijk nooit koppijn van bier, er zijn wel een aantal biertjes die ik niet lekker vind:

- Grolsch
- Bavaria
- Amstel
- Heineken
- Oranjeboom

zal er vast nog wel een paar vergeten zijn....


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-04-2003 18:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 april 2003 18:15 schreef Infaustus het volgende:
grolsch is fucking bocht man, veel te bitter.


*ahum*

quote:
Door de opmars van zoete mixdrankjes vind de consument pils te bitter.




Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 13-04-2003 18:16 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Heineken is bitter en katergevoelig... Grolsch en Amstel zijn het lekkerst en katervrij Maar een cola-vieux'tje is toch wel het aller lekkerst


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen