|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: En laten we natuurlijk niet de Grolsch reclame vergeten, waar stoere houthakker naar 2 racende slakken zit te loeren, wat overduidelijk het imago probeert te verkopen dat alle bierdrinkers weekdierdeskundigen zijn And my marlboro light |
|
Of dat een stoere gozer aan het water gaat zitten om te ppotje baden met zijn biertje nadat ie de sluis geopend heeft in het idilisch utopia uitziende bos decoor. grrr |
|
quote: Lowbudget bier tip: Jeager Bier. Je hebt nu al een halve liter voor 43 cent Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
waar je geheid koppijn van krijgt is het louwe bier op het stonehenge festival.... (afeglopen jaar was het al iets minder louw dan de jaren er voor...) |
|
quote: Ja! Ik weet het! Ik zuip het ieder weekend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Da's Brand!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik krijg altijd enorm pijn in mn harses van Heineken |
|
Malt bier! Hahahaha! |
|
Stiekem boeit het me geen ene flikker welk bier ik zuip, maargoed. |
|
quote: getver brand is te zoet... hoe kan ik me daar nou weer in vergissen And my marlboro light |
|
quote: idd, van één blikje ga ik al over mn nek I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
BEST bier Oranjeboom Heineken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ORANJEBOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOM Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Tss! Brand is zeer goed bier! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: brand is idd geen zooi! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
een hele avond jupiler met bruine Leffe mengen, een loodzware kater verzekerd de dag erop, auw Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
O ja, en Maes... wat een bocht. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
hmm, misschien is brand wel goed van kwaliteit maar het smaakt mij gewoon voor geen meter I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
bavaria!!! da ook om te |
|
quote: idd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb eigenlijk nooit geen kater de dag erna, want ik voel meestal meteen dat ik ziek ga worden van iets. Ik word alleen maar ziek van appeljenever, niet van bier.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Tot nu toe elke keer als ik een fles Goldstrike op had een kater gehad.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
wat lopen jullie nou te zeiken... als t koud is t toch best. en dat kater krijgen is ook onzin. gewoon te vaak te veel drinken en je went der wel aan. maarja, dat doen jullie niet... im not lame enough to do signatures, really. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |