|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Drommelsch... Geef mij maar Grolsch Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Grolsch is pisbier, doe mij maar Dommelsch ende Alfa ende Jupiler ende een hele berg belgischenspeciale |
|
quote:omdat je net de brinta ontgroeit bent? |
|
Omdat bier zo lekker is en ik er geen genoeg van kan krijgen. Je bent een gezonde Houtenaar of je betn het niet Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Pfffff, ben jij nou Tukker..... |
|
quote: Nee, Betuwnaar |
|
quote: streekverrader... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ga ook liever voor Grolsh |
|
Kwak bier, of een Gulden draak (8% en 12% bier) heerlijk |
|
Grolsch heerscht natuurlijk over elk ander bier. Verder is Jupiler, Dommelsch, Hertog Jan heel goed te drinken. Heineken is natuurlijk oefenbier voor randstedelingen die nog niet aan echt bier toe zijn . Oranjeboom en lindeboom zijn eigenlijk de enige biersoorten waar ik snel een kater van krijg . |
|
Kwak .. jaaaaaa das pas lekker |
|
Duvel! na een stuk of zes, zeven: gegarandeerd ! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Er is maar 1 soort bier waar ik geheid een kater van krijg, "te veel" heet het. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Alle commerciels draaien om imago natuurlijk, maar in dat artikel ging het erom dat, het imago van bier veel slechter is geworden sinds het enorme suc6 van mixdrankjes. Dus gooien ze het roer om en worden er 'frisse' biertjes geïntroduceert ondersteund met een commercieel die zegt dat bier drinken juist hip (en niet zo bitter smaakt wellicht?) is net als mixdrankjes dus. p.s - Maar bedankt voor de eye-opener, wist ik veel dat commerciels om imago draaien! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 14-04-2003 12:07] Don't blush when I rip you open |
|
quote:Hehe, dan ben je ook wel aardig lam [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-04-2003 12:10] |
|
Geen Kater van: Grolsch Tiger Bit Burger |
|
na een beetje oefenen heb je geen last meer van katers. waar ik de eerste keren wel ferm van bekaterd was waren oa volgende: (en een mix ervan) Romy Op-Ale Gold Gala Bock Bavik Derby Cara Carlsquelle Hansa Hoewel ik ze heel lekker vond tijdens het consumeren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Combinatie van 1 La Chouffe, 1 hoegaarden, 1 apfelkorn en 1 amstel binnen een uur = dodelijk... al een kater voor je erover na kan denken. Geef mij maar (tap) Guinness... hoe veel je ook drinkt, toch geen kater Owja, en echte Betuwnaren drinken Grolsch |
|
quote: Tukkers ja die drinken Grolsch en 't volk uut de Achterhoek! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Heineken, Amstel, Oranjeboom "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Eigen merk van de Albert Heijn bier, dat is zo GOOR! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heet dat niet 'bier'? Vind ik prima te drinken (ja, ik ben een low budget drinker) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kan wel, het is in elk geval goor, maar verder ben ik ook wel een low budget drinker hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Veni, bibi, vomui. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |