|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hey, ik heb een goedkope rich (tweedehands hé) en een cheap-ass versterkertje. maar die gebruik ik niet. gelukkig ben ik geen zestien. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ik snap dit topic heel goed. Daarom praat ik nooit met sukkels. edit;don't quote me on this one [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 12-04-2006 1:48] Suck my piss |
|
Mayhem Live, godver wat was dat slecht |
|
Wrath from below kan ik me nog goed herinneren, wat een clowns waren dat. don't mistake lack of talent for genius |
|
Hoe heet die rukband ook weer die laatst in Schaaf, Leeuwarden in het vp van Deicide stond? Die met dat kleine goffic lilputtermens als zangeres...DAT was pas echt slecht Ow wacht Wykked Witch [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-04-2006 16:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hun eerste 7" is best goed. De rest is inderdaad erg slecht. |
|
Anorexia Nervosa godverdomme wat is die zanger (de rest van de band ook maar vooral de zanger) ontiegelijk gay afschieten die handel |
|
Maar het is wel een goeie band, dus offtopic. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kreeg deze week een link doorgespeeld van een site van een band en dat was ook niet echt dat je zegt blijf maar leven, naam weet ik niet meer, wel dat er bij de fotos iemand met een mes in zn oor stond... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Manticora signature |
|
Ja, die ene band is ook bagger. |
|
Mortification. Ik heb Braincleaner allen, man wat een drama... |
|
Skylark signature |
|
@ Mortification: hmm op de verzameling Death is Just the Beginning II staat best een tof nummer van die christelijke Australiërs: Scrolls of the Megilloth Verder ken ik de muziek van deze band niet zo goed Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ontopic: Ildjarn. Heb daar 1 plaat van liggen: 1992-1995 ofzo. Wat een tyfusherrie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ook niet, ik hoop dat de rest beter is... |
|
quote: http://www.sickhumanart.com/ dat waren ze. |
|
quote:Zohee! Ja gay misschien maar die herrie heerst de pannen van het dak! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volledig terecht gezien als één van de slechtste bands ooit!!! Bagger!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: dankje... heerlijk belachelijke band, ik dacht eerst dat het daar aanwezige vrouwspersoon een sik had, maar dat bleek een o zo evil rood geverfde kin te zijn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vazal ; maar dat zal vast een compliment zijn voor ze Ook ontiegelijk slecht; Patatje metal [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2006 20:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En bedankt. Wees blij dat ik niet ook nog met corpsepaint á la abbath loop, dat wilden ze me eigenlijk ook nog aansmeren. |
|
quote: vind ik persoonlijk zeker niet slecht. als gare bandfoto's per direct betekent dat de band itself kut is kun je beter je collectie tranceplaten weer opgraven en je 50 cent shirtje weer aantrekken. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Ziet er inderdaad allemaal erg kwaadachtig uit... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |