|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: .... Bruce Banner |
|
Ja, idd. Wat lekker fout. |
|
|
|
quote: Waren dat niet eerst "Judas Triest & de manne van de leesmap" ? I am the 1%. |
|
Nee, die band heette vroeger "Lady in Distress" |
|
quote: Ja, Judas Priest, Crimson Glory, Scar Symmetry, Korpiklaani, Death, behoorlijk slechte bands allemaal. spelfout weggehaald... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ja das het resultaat van 2 kernbommen, een aardbeving, een kernramp en sushi, dat doet wat met een bevolking. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Hehehe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaaf. *gaat download zoeken* |
|
Ik heb hier een bandje van het Bulgaarse "orchestrale" black metal eenmansproject Vassilium genaamd The Moonshine Of Mother Darkness (96 Astron Rec.). Om te illustreren hoe complex de filosofie van dit project van Count Vassilium is presenteer ik u hier de tekst van de inlay: "...And we beginning feel words leaving indifferents to the flesh. We quavers with tremor of the sentences and we don't find powers to bring to own body. One hundred horse hair and their play on strings have elder sence for our soul, from she only. We are lose in the ancient melody." De muziek is nog epischer dan deze tekst als je je dat uberhaupt nog kan voorstellen. Helaas nergens te vinden want daar is het veel te true voor. http://www.metal-archives.com/bands/Vassilium/22443 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Je nsapt het gewoon niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Grindbashers. Slotje aangezien er never nooit iets slechters zal komen dan Grindbashers. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Beetje recalcitrant wakker geworden, Slechty? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Just stating the obvious. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dank. Alleen is het Grindcore en dus offtopic. Verder alles goed? Boeiender |
|
En dat is geen vorm van metal? Dan is grindcore op het hele forum dus off-topic. |
|
quote: Psies. Metal is meer een vorm van Grindcore. En uit jouw redenatie volgt dus dat elk onderwerp dat geen metal is, off-topic is.... Hmm. Volgens mij kan ZM dan wel sluiten. Boeiender |
|
Mind the En ik doelde eigenlijk op het Heavy Metal sub-forum. |
|
quote:Carnal Gayovers. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Zit Mr.N. daar ook in dan? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
"Benighted Leams" moet wel het slechtste, meest waardeloze en tegelijk meest lachwekkende zijn wat ik ooit heb gehoord... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Bestaat Misty mourning nog? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Carnal Bendovers toch? Niet als insinuatie bedoel trouwens. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |