|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote:ok, ik ken alleen de genoemde plaat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: waar ken jij hem van dan? Je moeder. |
|
Hele slechte Metal? Black Metal. Kutmuziek. |
|
quote: en jij.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Over hun demo: "This is Death metal, after this demo they make Black Metal." Ze plannen hun carriere al. quote: Zo ken ik er wel meer. Ik noem bijv. een Haatstrijd. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Zat jij ook niet in die band? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: nope quote: en jij dan? Je moeder. |
|
Circle of Ouroborus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ik had m bijna een lelijke blauwe jackson verkocht In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Verloren... Belgische black metal band uit het Antwerpse... kansloos vind ik dat!! En dan vooral die zanger Verderf genaamd Live vond ik ze barslecht en als je dan hun "image" er nog eens bijneemt Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Barslecht? Ik heb ze twee keer gezien in de Goudvishal en ik vond ze beide keren erg sterk spelen. |
|
quote: geniale band en geniale teksten... het mag dan wel niet alledaagse black metal zijn, maar slecht is het zeker niet! sterker nog, het is behoorlijk origineel de sound die ze hebben, muzikaal is het goed uitgevoerd en past het perfect bij de sfeer die ze willen creeeren! quote: Ik snap niet hoe je deze band live bar slecht kan vinden. De heren zijn stuk voor stuk zeer goede muziekanten en hebben de juiste black metal instelling... sterker nog, ik denk zelfs dat je door heerschap Verderf over de kling bent gejaagt en daarom zo'n aversie tegen de band hebt... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Stuur maar een lijst, meeladres staat in m'n profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-04-2006 20:41] |
|
ja, zo kom je tochw eer van je troep af Oud Vuil! lang leve de mensen emt wansmaak! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Sommige dingen gaan ook mij te ver, hehehe. *als het btw maar geen collectors ding is, gaat eerst maar eens even op zoek op ebay* edit: ah, alleen die 2de staat erop voor $7,77 [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-04-2006 21:01] |
|
quote: Heb hem "vroeger" wel gesproken, hij scheelt maar een of twee jaar met mij. En hij komt hier uit de buurt. Zodoende. quote: quote: "Zwijgt, godverdomme!" Ik vind ze overigens (ook) helemaal niet zo slecht, eigenlijk. Late edit: post onvolledig bevonden [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 14-04-2006 0:17] |
|
quote: Ik geef er 2 velletjes WC-papier met poep eraan voor. |
|
Lullacry Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Dat is dan ook geen metal. |
|
quote: Jammer, Scrolls of the Megiloth is echt een heerschende CD. Die erna kwam was volgens mij ook nog best te pruimen. |
|
quote: Hahaha ja wat kut is dat! Mijn stofzuiger klinkt nog beter! |
|
quote: Ja, godver, die heb ik al. |
|
Zie je hier iets tussen dan? - Leeggedronken flesje Hertog Jan - Leeggedronken pak Tropicana vruchtensap - Halfvolle aansteker - Power Rangers verrekijker - Een pen - Bijna leeg rolletje plakband - Een gulden - Kapotte diskette - Gebroken jewelcase |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |