|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hééj, een gulden. Mooi betaalmiddel uit vervlogen gouden tijden. Ik mis deze nog, heb jij die nog liggen?: |
|
Mhhh.... kzie net dat Scrolls of the Megilloth en Post Momentary Affliction het derde en vierde album van Mortification zijn.... die twee daarvoor ken ik niet. Anyway zijn alle latere albums poep zover ik weet. |
|
quote: hoeveel voor die pen? Je moeder. |
|
Andreas Snaasch (o.i.d.) - Hard To Get Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: |
|
quote: ik vind het wel geinig hehe lekker simpel Je moeder. |
|
Ja, leuke reacties, ja. Maar ik heb 'em nog steeds hier liggen. Niemand? |
|
Ik zou hem wel willen hebben om er een rituele verbranding mee te doen, maar ik heb niets dat ik ervoor zou willen geven. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik wacht geduldig af. Misschien is er ergens een IM fan die de eerste nog moet hebben. Ik wacht al 17 jaar af. |
|
quote: da's toch die kerel die Violent Shit heeft gemaakt? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Rampzalig........ De studiobaas die dit uit zijn studio heeft laten druipen zonder in te grijpen verdiend ook de kogel. |
|
quote: Ja. Maar dat nummer is echt kut. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Best een aardige plaat vind ik, maar productioneel niet top nee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
-Valse gitaren -Valse zanger -Synths zijn vals op de rest van de band -De drummer komt geen enkele keer uit met zijn fills |
|
mooie omschrijving In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: klinkt als een topband!!!!11 |
|
Suck my piss |
|
Machetazo, tering wat een slechte bak herrie, het klinkt wel alsof het expres slecht is, dat scheelt dan nog. Gelukkig heb ik die kut 10" verkocht... Nog een band, Enmity. Dat is het wel de slechtste death metal plaat ooit. Elk nummer begint exact hetzelfde (blast beat en gorgelgrunt) en je kan geen enkele riff onderscheiden. Totale drek. |
|
Sudarium "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: zoals driekwart van de (door mij zeer geliefde) extreme deathmetalbands? koel, bedankt voor de tip. het slechtste dat ik sinds tijden heb gehoord was Uhriletho. kanker, wat een teringzooi. de eerste band met een drumcomputer die niet strak was. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
dat is nog best lastig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Intestinal Disgorge - Drowned in Rectal Sludge Extreem irritant hoog gepitchte vocalen gemixt met ultra slechte grind Doch er bestaat blijkbaar toch een re-release van ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Die cd is volgensmij in de aardschok nog redelijk ontvangen, als ik me goed herinner. Dan zal Smegma hem wel besproken hebben... don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |