|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moet zeggen, je hebt lef om toe te geven dat je in zo'n band zit. Je hebt kloten waar veel ZM-ers jaloers op zouden zijn. |
|
quote: Er is zelfs een Ildjarn-tribute Vroeger, voordat ik mijn ziel verkocht aan het grootkapitaal, luisterde ik hier wel eens naar. Ik heb er nog vier platen van liggen ook! Dat andere project van hem, Sort Vokter, was nog wel enigszins te pruimen. Net zo brak, maar wel veel meer sfeer. Ildjarn is idd té erg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nieuwe dissection, flink aanfluiting als je het vergelijkt met het oude spul. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nou, en laten we METALLICA vooral niet vergeten. |
|
quote: sort vokter - folkloric necro metal signature |
|
Als je deze cd ziet liggen, liggen laten! Wat een diep trieste ellende, ik heb dat ding ooit blind gekocht in het buitenland, jaar of 17 terug. Sample: http://home.att.net/~intensemutilation/Intense_Mutilation-Rent_A_Placenta.mp3 Soort van sod/mod, maar dan intens slecht. |
|
Dat is toch wel een geintje? |
|
quote: OMFG |
|
quote: Zal best, maar ik kon er niet om lachen toen ik het voor het eerst beluisterde, zonde van m'n geld. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 12-04-2006 22:51] |
|
Siegfried (napalm records) wat een bagger signature |
|
Absurd Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Enbilulugugal niet kopen signature |
|
quote: Wat een logo... |
|
quote: Ik kwam met moeite tot zijn eerste paar woorden, toen moest ik het gewoon afzetten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Argh, deze keer kwam ik zelfs twee woorden minder ver. Ik kan het gewoon niet luisteren, mijn pens draait er direct van om, dit kan toch niet waar zijn? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehehe, bekijk de site ook even. http://home.att.net/~pungent/intense.html Hoopjes sod te zien in de foto sectoe. Btw, de andere samples van die eerste plaat zijn met opzet de leukste en vooral weinig muziek. Zonder muziek is het wel lachen, maar met... |
|
Nee, ik wil er nooit meer aan denken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Patatje Metal heerst vet hard... |
|
quote: Dat ging mij prima af, tot ik de topictitel net weer zag. |
|
quote: Is toch de band van Sandra Schleret (ex-Dreams of Sanity), he? Ik weet niet, hoor, ik heb al veel slechter gehoord. |
|
quote: Wel een vette productie! |
|
LOL!! Dit is ABSOLUUT het ergste wat ik ooit heb gehoord, ik kan het gewoon niet aanhoren en geloof me, ik heb bergen herrie geluisterd. Fakking hel, dat die gasten nog niet gelynched zijn... Nee, ik kom niet verder als dat zijn sperma altijd mistte. Dan moet het gewoon af. Ik ga die mp3 even richting prullenbak sturen. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 12-04-2006 23:59] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Inspiratie voor Karehgod! http://www.metal-archives.com/band.php?id=36538 Heb de muziek nooit gehoord, maar het is vast en zeker vreselijk kut. quote: Nee man, gaaf. Ok, het demomateriaal is nogal klote, maar albums als Strength & Anger of Forest Poetry zijn goed. quote: Hahahahaha. Dit is serieus te leuk, hahaha. Traden? |
|
Dit is echt een zware klap voor me. Hier ga ik lang mee rondlopen... Die grappige hardcorehype uit '85/'86 maar dan zó mijlenver de plank kunnen misslaan. Het is gewoon uit schaamte dat ik het niet kan aanhoren, dit is TE slecht en TE knullig voor woorden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |