|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kopen? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
NEE. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: vertel! signature |
|
op die split met lugubrum was het iig goed te doen. aparte vocals waar je net van moet houden, dat wel... jammer dat het geen serieuze band is Je moeder. |
|
quote: Vertel! "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
zo ik in de wandelgangen hoor zou er een samenwerking komen met een vooraanstaand persoon uit de Scandinavische metal-scène en eventueel (ik weet het niet zeker) een Frans label die interesse heeft. signature |
|
Mmm, interessant. Ik heb ooit wel een duo-interview gelezen met een bandlid van Sudarium en een een bandlid van Abigor. En ik moet zeggen dat, hoewel de muziek dat niet direct doet vermoeden, die kerel van Sudarium wel intelligent overkwam. Men leek zich ook wel aardig serieus te nemen en het project had ook een occulte/ns achtergrond, maar met de Lugubrum split kwam ze toch niet bepaald serieus over. [Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 21-04-2006 20:35] "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
volgens de ex-bassist niet echt (daarom is hij eruit gestapt) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-04-2006 21:45] Je moeder. |
|
|
|
|
|
|
|
Fall of serenity signature |
|
Die meuk die Gurbe draaide tijdens de redactiemeeting ... bloody hell ... |
|
quote: Als jullie nou gewoon onze demo reviewen ipv op redactiemeetings draaien Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ralph heeft jullie demo en die is ziek geweest .... Oh die vraag in het Hele Slechte Metaltopic stellen is wel een beetje de goden verzoeken he ... |
|
quote: Ik maakte ook alleen een grapje quote: Joh? (zie boven) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lithium zeeeer slechte crossing metal met industrial en darkwave of zo, met puberrijmpjes en zielig simpele riffjes. en Dat kwam verdimme uit op NO FASHION signature |
|
quote: ik ga er vanuit dat je snapt dat dit een grap is [edit]laat maar ik zie de andere posts ook. Vind die grind wel goed gedaan trouwens[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-06-2006 14:53] |
|
Lordi is behoorlijk slecht. |
|
quote: Long time no see. |
|
quote:Druk en een leven enzo |
|
Lorde = Kinder-rock [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 18-06-2006 14:58] |
|
quote: Dat blijkt, met 30.000 posts |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |