|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind van niet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Toch gaaf, zo'n pure black metal lijst met Brave New World ertussen Maar uiteraard wel geheel terecht, want het is een heersplaat.. naar mijn mening ook de beste van Iron Maiden en had misschien ook wel in mijn top 10 moeten staan, balen dat er zo weinig plaatsen in een top 10 zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Tja ik kan nog wel 100 favo platen noemen 10 is gewoon te weinig. Op dit moment schieten verschillende platen door mijn kop die er eigelijk ook wel in horen. Heidenland-Triomftocht voor de glorie van Wodan Satyricon - Nemesis divina The ruins of Beverast-Unlock the shrine Motorhead-No sleep 'til Hammersmith Mysticum-In the streams of inferno Moonblood-Blut & Krieg Mercyful fate-Melissa Infestdead-Hellfuck Immortal-Pure holocaust Gorgoroth-Under the sign of hell Funeral winds-Koude haat Edge of sanity-Crimson Metallica-Master of puppets zucht... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hihi quote: Ik ben zo vrij geweest mijn met0ll-top10 te posten. Aan een "all-over" lijstje durf ik niet eens te beginnen. Maar, ik denk dat daar maar 1 á 2 metal platen in zullen staan. |
|
doe es dan doe es dan!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
KOM MAAR SNAACK ZET EM DR MAAR NEER KOM OP MET DIE K3 |
|
Pffff... Grmpf.... Pink Floyd - Atom hearth mother Muse - Origin of symmetry Placebo - Placebo Mars Volta - Deloused in the comatorium At the drive-in - Relationship of command Soundgarden - Bad motor finger Slayer - Divine intervention DEP - calculating infinity Oceansize - Effloresce AAAAAAARGH Ik kan zo nog wel even doorgaan AAAAAAAARGH [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-09-2005 22:37] |
|
quote:Nopuh, die schijf in geniaal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: net als below the light signature |
|
quote: Ah, een tweede Disillusion adept! no text supplied |
|
Favo top 10: Iron Maiden-Powerslave (eerste 6 albums eigenlijk) Judas Priest-Stained Class Megadeth-Rust in Piece Slayer- South of Heaven Thin Lizzy-Chinatown Vicious Rumors-Vicious Rumors Annihilator-Never Neverland Bruce Dickinson-Chemical Wedding Led Zeppelin II Rainbow-Longlife Rock'n Roll Dit ongeveer [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 20-09-2005 13:46] |
|
Ik ben benieuwd naar die van Schaep signature |
|
Tering zeg. Hier begin ik niet eens aan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: iets met <code>? signature |
|
quote:Die zou zeker genoemd worden ja Ben je al overtuigd? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: grmbl... bwja, in Periodes van Borknagar en Arcturus wel, maar das een lijstje apart. eigenlijk zou er een "black"-lijstje en een ander-lijstje moeten zijn signature |
|
moeilijk moeilijk.. De eerste 4 blijven altijd constant maar de rest zou onderling wel eens kunnen verandere. Finntroll - Jaktens Tid Emperor - Anthems to the welkin at dusk Immortal- At the heart of winter Dissection - Retribution Storm of the Light's Bane Naglfar - Diabolical Dimmu Borgir - For All Tid Dissection - The Somberlain Emperor - In the nightside Eclipse Windir - 1184 [Dit bericht is gewijzigd door Nasgoroth op 20-09-2005 15:39] Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
in the nightside eclipse vind je wel erg goed hehe Je moeder. |
|
quote: Uitstekende plaat, maar geen klassieker. Ik snap de hype niet goed |
|
quote: Net zo goed als Windir - 1184 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hehe verrek Je moeder. |
|
quote: Ik ben vrij Emperor verslaafd ^-^, bedankt om het te melde Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil. |
|
quote: Je moeder. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |