|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja op die fiets, maar dat betekend dat ik ook niks van metal weet ('84 geboren) ookal ben ik ermee opgegroeid (Heavy Metal that is) thuis liggen nog netjes alle platen van die tijd in de kast, gekocht door m'n vader. En ja, ook ik heb kinderen voor kinderen geluisterd , dat wil nog niet zeggen dat m'n ouders niet hun eigen muziek opzette, en zo ben ik in de metal beland... ben ik nu ook een verekte zaadkop? |
|
quote: Nog zo'n eentje uit 84. Je mond open doen, toen je 4 was. En nou de held uithangen. Je bent pas negetien man, wat weet jij er nou van. Toen geboren, en nu meelopen. Je bezat de kleuterschool, toen Chuck live speelde in Amsterdam. En nou is hij een held voor jou. Je vind alles goed van Death. Meelopers dus, luister liever naar Korn, dan doen de meeste van jou leeftijd. |
|
|
|
Ik snap het gezeik niet helemaal, ik bijvoorbeeld heb Death nog nooit live gezien ( ) en luisterde er ook niet naar toen SBG uitkwam. Maar ik heb wel oren net zoals andere leeftijdsgenoten dus waarom zouden wij niet kunnen oordelen over cd's/platen die voor 'onze tijd' uitkwamen? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
All times favorit. 1. Zware Metalen. |
|
quote: lezen kreng, ik ben 18 (niet negetien) toen geboren, toen geluisterd, meelopen? pffft. en ik toen Chuck (r.i.p.) live speelde in Amsterdam geloof ik niet dat jij erbij was, sinds jij alles van Death afkraakt. Ik vind overigens niet alles goed van Death, oordeel daar niet zo snel over. Als ik moet gaan "luisteren" wat de andere mensen van mijn leeftijd luisteren, zou ik mij gaan vervelen, omdat ik het niet om aan te horen vindt. Oordeel niet over je mening over mij, want iedereen mag weten waar hij/zij naar luisterd, ookal is het niet van zijn tijd. en nu back ontopic: |
|
oh ja het lijstje, zou je bijna vergeten: Death - Symbolic Death - Scream Bloody Gore SYL - SYL Anthrax - Among the living Slayer - Seasons in the abbys Devin Townsend - Accelerated Evolution Destruction - All hell breaks loose Jaco Pastrorius - Jaco Pastorius Carcass - Heartwork Dark Angel - Time does not heal deze cd's luister ik de laatste tijd veel, maar veranderd nogal... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Het valt mij trouwens op dat maar 2 mensen Nile in hun lijst hebben staan. @Jeb: jij snapt het! |
|
Ik heb Chuck en Death voor het laatst gezien bij Dynamo 98 op de ouwe kunstijsbaan. De ruim 35.000 toeschouwers die daar aanwezig waren, liep de helft ervan midden in het concert weg, het was gewoon een standaard, saai en kut concert die ik me ooit kon bedenken. Chuck was toen al van plan om zijn band Death op te schorten, en met Control Denied door te gaan. |
|
quote:man sterf, ik ben uit '85 en naar aller waarschijnlijkheid een heeeeeeel stuk meer metal dan jij. |
|
quote: dat zou ik nu ook weer niet roepen... absoluut niet eigenlijk (no offence) maar Heer Krieg had wel betere namen in z'n lijst staan. Maar alsjeblieft menschen ONTOPIC! |
|
daar was ik ook. afgezien van de podiumpresentatie was het best gaaf. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Meneer krieg vind zichzelf oh zo interessant en metal, enkel omdat hij (beweert dat hij) ouder is dan menig forummer. Alsof metal leeftijdsgebonden is Ik, Wil Schuurman |
|
quote:tja begin nou niet over mijn lijstje, dat zijn albums waarvan ik zeker weet dat ik ze dood heb gedraait. tegewoordig luister ik wat meer underground maar ik koop zoveel cd's dat ik er geen meer kan dooddraaien. |
|
quote:dubbel post [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 22-04-2003 13:35] |
|
quote: sorry, dat had ik nog ff na moeten lezen ONTOPIC! |
|
Dimmu Borgir - Spiritual Black Dimensions Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia Metallica - Ride the Lightening Deicide - When Satan Lives (live) Liar of Golgotha - Ancient Wars Metallica - Master of Puppets Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant Cradle of Filth - The Principle of Evil Made Flesh Therion - Secrets of the Runes Dream Theater - Scenes From a Memory |
|
aangezien er wat labiele reacties zijn op mijn lijstje en het bij sommige mensen niet helemaal lekker zit bij hun leesvaardigheid hier een uptodate lijstje maar of dit echt mijn 10 favo zijn weet ik eigenlijk niet: wyrd - huldrafolk armagedda - the final war approaching absu - tara abigor - verwustung/envoke the dark age taake - bjoergvin dunkelgrafen - triumph des fleisches evol - dies irae nagaroth - black metal ist krieg black swan - when the angels of twilight dance manes - under ein blodraud maane |
|
Absu - Tara Antaeus - Cut your flesh... Bolt Thrower - For Victory Death - Leprosy Destroyer666 - Violence is the prince... Einherjer - Dragons of the North Immolation - Failures for Gods Sodom - Persecution Mania Therion - Beyond Sanctorum Varathron - His Majesty at the Swamp zoiets... 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Nog maar eens een top tien. ANGELCORPSE-inexorable BEHEMOTH-from the pagan vastlands CANNIBAL CORPSE-tomb of the mutilated DARKTHRONE-transilvanian hunger DIABOLIC-vengeance ascending CARCASS-symphonies of sickness MANIAC BUTCHER-babarians MONSTROSITY-millenium SLAYER-hell awaits THY PRIMORDIAL-under iskall troll mane |
|
Ben slecht in lijstjes: Een paar favorieten: AC/DC - If you want blood... of Highway to Hell Mayhem - Des Mysteriis don Sathanas Immortal - Diabolical Full Moon Mysticism Black Sabbath - Black Sabbath Metallica - And Justice for All Motorhead - No Sleep Till Hammersmith "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
*Emperor - Anthems/Nightside *Satyricon - Shadowthrone/Nemesis Divina *Opeth - Deliverance *Summoning - Stronghold *Abigor - Nachthymnen/Supreme Immortal Art *Decapitated - Nihility *Limbonic Art - Ad Noctum-Dynasty of Death *Dissection - Storm of the Light's Bane *Metallica - Master of Puppets *Pantera - Vulgar Display of Power *Sepultura - Arise *Cryptopsy - And Then You'll Beg *Murduk - Opus Nocturne *Immortal - Battles in the North *Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas *Porcupine Tree - In Absentia *Aeternus - And so the Night Became *Burzum - Hvis Lyset Tar Oss *Dying Fetus - Destroy the Opposition *Nile - In Their Darkened Shrines *Helheim - Av Norron AEtt *Exmortem - Pestilence Empire ...en nu hou ik op Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jezus man, wat ben jij een ongelooflijke zeikerd! Ik ben zelf 24. Een van mijn favoriete bands is Iron Maiden, maar die bestonden voor mijn geboorte al. Dus ben ik zeker ook een meeloper? Ach, pleur op! Mensen die zo overdreven moeten laten blijken dat ze zelf zo ontzettend 'true' zijn, hebben altijd wat te verbergen, dus Heer Krieg, waar heb jij je Korn cd's verstopt? (by the way, bij mij liggen ze in de eerste kast links...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zo, zal ik ook nog ff mijn lijstje geven. 10 cd's die ik over 10 jaar nog zal draaien, zijn bijvoorbeeld: * After Forever - Prison of desire * Haggard - Awaking the centuries * Hollenthon - With the vilest of worms to dwell * Iron Maiden - Somewhere in time * Metallica - Master of puppets * Nightwish - Wishmaster * Rhapsody - Dawn of victory * Savatage - Dead winter dead * Therion - Theli * Thyrfing - Urkraft Maar ik twijfel er niet aan dat er nog veel meer cd's zijn die ik over 10 jaar nog draai... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |