|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:maar ios krisiun niet death |
|
quote:ik hou niet zo van death |
|
quote: marduk lijkt er een beetje op (death dan) riffjes verschillen wat, klinkt wat minder lomp. Snelheid zit er wel in, probeer het een keer zou ik zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:ik zou ff kijkuh of firebreath t heeft liggen. |
|
Ik zal het proberen.... 1. Dimmu Borgir - Stormblast 2. Dissection - The Somberlain 3. In Flames - Lunar Strain 4. Dissection - Storm's at the Light's Bane 5. Dark Tranquillity - Haven 6. Arch Enemy - Wages of Sin 7. Nightwish - Wishmaster 8. Hypocrisy - 10 Years of Chaos and Confusion 9. Soilwork - Natural Born Chaos 10. Dawn - Naer Solen Gar Niper For Evogher (shit, het lukt me niet...) De andere albums van In Flames, Dimmu Borgir, Dissection, Hypocrisy, Dark Tranquillity en Dawn moet er eigenlijk ook nog bij.... En Morbid Angel - Altars of Madness, Entombed - Left hand path, morning star en clandestine, en indecent & obscene van Dismember, Empyrium heeft een aantal zeer goede albums en aaaaaargh... flikker toch ook op met je lijstjes Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Abigor - Supreme Immortal Art Obtained Enslavement - Soulblight Enslaved - Eld Satyricon - Shadowthrone Emperor - Anthems.. Suffocation - Despise the sun Darkthrone - A blaze in the northern sky Perished - Seid Aeternus - Beyond the wandering moon Mayhem - De mysteriis dom sathanas Ofzoiets |
|
in random order dan maar : (voor hetzelfde geld is deze morgen weer anders btw..) Saxon - Heavy Metal Thunder Slayer - Reign In Blood Queenryche - The Best Of Sonata Arctica - Ecliptica Dragonforce - Valley of the Damned Agent Steel - Unstoppable Force Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son Blind Guardian - Nightfall In Middle Earth Helloween - The Best The Rest The Rare Hammerfall - Legacy Of Kings en dan eigenlijk nog Kamelot - Epica, Judas Priest - Painkiller, King Diamond - Conspiracy ach, uiteindelijk te veel om op te noemen en volgens mij ben ik echt veel vergeten hehe [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 21-04-2003 21:16] |
|
quote:ieeuuwww en dan dacht ik dat ik een foute lijst gepost had. |
|
Tis ecliptica griffinnetje ennuh Agent Steel - skeptic's apocalypse Agent STeel - unstoppable force Sacred Steel - bloodlust Fear Factory - Demanufacture Ritual Carnage - the highest law Sacred Steel - wargods of metal Phoenix rising - the eternal crusade Helloween - treasure chest Crystal eyes - in silence they march Agent Steel - mad locust rising Life doesn't get much better than this! |
|
wat een schande |
|
quote: Klopt, ga je schamen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: STAKKER, Conquerors Of Armageddon is kwa produktie gewoon veel minder dan Ageless Venomous, punt twee is Ageless ook veel beter. Moet je die drums eens horen, en de nummers zijn met kop en staart, en die laatste twee punten mis ik op Conquerors. Maar om met de deur in huis te vallen, ik heb niet eens een deur, dan raam. Ik vind(ja vind) dat Death waardeloos was. De drums op Scream Bloody Gore was gewoon te hard geproduceerd,en werden de gitaren te ver naar achteren gedrukt, op Leprosy werd dat deels opgelost, en op Human kwam dat alles beter tot zijn recht, ook de strot van Chuck was goed in de sound verwerkt. Ik vind dat Morbid Angel een betere, ja een veel betere Death Metal band was dan Death, maar ja Death is ooit met de genre begonnen. |
|
quote: ken je dan de demo's, spreken die je ook niet aan. ik snap niet dat iemand een plaat alleen niet goed vind vanwege een slechte mix. hell awaits van slayer is productietechnisch gezien ook niet best, maar ook een wereldplaat, net als scream bloody gore!!! Oud Vuil. |
|
Death - Human Morbid Angel - Altars of Madness Slayer - Show no Mercy Metallica - Ride the Lightning Symphony X - Twilight in Olympus Kreator - Extreme Agressions Megadeth - Rust in peace Dismember - Indecent and obscene Metallica - Master of puppets Masterplan - (weet niet hoe ie heet, the Masterplan geloof ik)) "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
death - human psychotic waltz - mosquito cannibal corpse -bloodthirst carcass - heartwork haji's kitchen - haji's kitchen death - individual thought patterns nevermore - dead heart in a dead world scott stine - broke crimeny - peat |
|
Een metal-liefhebber die Death een waardeloze band vind en nog om de verkeerde reden ook. Waar gaat het heen met deze wereld? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 22-04-2003 12:18] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 22-04-2003 12:18] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
ik denk dit: Death Angel - The Ultra-Violence Attacker - The Second Coming Queen - Sheer Heart Attack Ostrogoth - Full Moon's Eyes Pentagram - Day Of Reckoning Manilla Road - Crystal Logic Trouble - Manic Frustration Saxon - Innocense Is No Excuse Seven Witches - Second War In Heaven Medieval Steel - Medieval Steel Atrophy - Socialized hate Agent Steel - Skeptics Apocalypse Nasty Savage - Indulgence Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb het een beetje verkeerd, geloof ik. De nummers van Scream Bloody Gore zijn goed, alleen ik vind de drums een beetje te hard geproduceerd en de gitaren worden zo teveel naar achteren gedrukt, Human was de beste van Death. De rest na Human was zwaar klote, vooral Symbolic en Sound Of Perseverance zijn daar het bewijs van. Een hele andere sound, toegankelijk, een posers sound of iets dergelijks. |
|
"Poser sound" vind ik iets overtrokken, ze zijn inderdaad wat minder dan Human, maar echt slecht vind ik het ook weer niet. |
|
quote: Jullie zijn net pappegaaien, jullie spreken allemaal de zelfde toon, iedereen houd van Death, iedereen kent Altars Of Madness. Zoo ook dit manneke, hoe oud ben je nou eigenlijk, je hebt zeker de Metal vanaf het begin meegemaakt, mensen die zo spreken als jij noem ik posers en niet anders. Reign In Blood heb je zeker ook in huis, oh nu weet ik als poser hoe die klinkt, laat ik dat nou eens in mijn Top Tien zetten, ben ik tenminste true, en hoor ik er helemaal bij. Vertel me eens wanneer heb je de eerst Death gekocht in 2000, mischien wel in 2003. Jullie soort ken ik, zoals jij je taal omschrijft, ben jij een coole kikker, die alles van Death heeft en weet, terwijl meneer misschien wel in de luiers zat in 89. Zoals men op mij reageerd is walgelijk, ik praat vaak over cd's die mij nauwelijks kunnen bekoren, en gelijk springt men in het diepe om mij een poser te noemen, Ik ding zeg ik zoals jullie op mij reageren is echte posers werk. En iedere keer wanneer ik zo'n reaktie krijg, typ ik dat je 'n posers bent. OKEE. |
|
Wat hebben Morbid Angel en Slayer met Death te maken? Sorry, maar ik vind dat je als deathmetal liefhebber toch zeker Death moet kunnen waarderen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 22-04-2003 13:02] |
|
pfffff, wanneer leert men het nou eens? Over smaak valt niet te twisten! |
|
Meneer Shadow is geboren in 83. Een grote bek heeft ie wel, toen Scream Bloody Gore uitkwam was je vijf jaar, toen luisterde meneer naar Kinderen Voor Kinderen. In 2001 werd meneer volwassen, en kocht hij om op te vallen Death, en nu beweert hij op ZM dat ie de grootste Metalfan is van het halfrond en Death natuurlijk, och nee in 93 kreeg hij voor zijn verjaardag Scream Bloody Gore van zijn lieve Vader en Moeder. Je moet maar eens over de hedendaagse Metal praten, daar heb je meer verstand van denk ik, of doe je niet aan tapetrading, zal wel niet. Lees maar eerst de Metal-Bijbel en kom dan nog maar eens terug,(geld ook voor de rest) tot dan je mond houden, verekte zaadkop. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |