IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : All time favorites - Top 10 Vorige pagina | Volgende pagina
Nasgoroth
Usericon van Nasgoroth
Posted 20-09-2005 15:34 by Nasgoroth Wijzig reactieProfiel van NasgorothQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 15:18 schreef Y Draig Goch het volgende:
Net zo goed als Windir - 1184

Urgh

[Dit bericht is gewijzigd door Nasgoroth op 20-09-2005 15:36]

Drawn towards these lands again. Seeking death and sacred soil.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2005 15:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehe even iets duidelijker, die is ook dubbel dus

en burzum - filosofem moet ook nog erbij vind ik

Je moeder.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 september 2005 15:09 schreef Nasgoroth het volgende:
Dissection - Retribution Storm of the Light's Bane
Dissection - The Somberlain

Geniaal ja.

Maar hij het toch gewoon Storm of the Light's Bane? Of bedoel je alleen het nummer Retribution?

Nasgoroth
Usericon van Nasgoroth
Posted 20-09-2005 15:36 by Nasgoroth Wijzig reactieProfiel van NasgorothQuote dit bericht

zou kunnen, cd ligt boven ben te lui om te gaan kijken :p

[Dit bericht is gewijzigd door Nasgoroth op 20-09-2005 15:37]

Nasgoroth
Usericon van Nasgoroth
Posted 20-09-2005 15:38 by Nasgoroth Wijzig reactieProfiel van NasgorothQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2005 15:35 schreef karnivoor het volgende:
hehehe even iets duidelijker, die is ook dubbel dus

had het door ^-^

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 september 2005 15:36 schreef Nasgoroth het volgende:
zou kunnen, cd ligt boven ben te lui om te gaan kijken :p

Ik weet het eigenlijk wel zeker

http://www.metalstorm.ee/bands/view_band.php?band_id=dissection

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 20 september 2005 15:35 schreef karnivoor het volgende:

In iedere top 10 moet uiteraard minstens een Burzum plaat staan.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2005 15:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die van mij niet maar dat komt meer omdat ik een top 20 nodig heb

Je moeder.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik had al een top 20 gemaakt, maar het had ook net zo goed een top 30 kunnen zijn.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 september 2005 1:07 schreef Burzum het volgende:
Moeilijk, maargoed

Willekeurige volgorde:

Burzum - Det Som Engang Var
Burzum - Filosofem
Immortal - Pure Holocaust
Graveland - In the Glare of Burning Churches
Forgotten Tomb - Songs to Leave
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
Darkthrone - Under A Funeral Moon
Satyricon - Rebel Extravaganza
Slayer - Hell Awaits
Mysticum - In The Stream of Inferno
Dissection - Storm of The Light's Bane
Grand Belial's Key - Judeobeast Assassination
Emperor - In The Nightside Eclipse
Shining - The Eerie Cold
My Dying Bride - The Angel & The Dark River
Xasthur - Nocturnal Poisoning
Unholy - The Second Ring Of Power
Shape of Despair - Angels of Distress
Marduk - Plague Angel
Enslaved - Vikingligr Veldi

Ok, 20 dan

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2005 15:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

achja, getallen zeggen niks ik had trouwens een top weetikniet want ik heb ze niet geteld

Je moeder.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-09-2005 15:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 september 2005 0:33 schreef karnivoor het volgende:
manes - vilosophe
manes - under ein blodraut maane
the wounded - atlantica
watain - casus luciferi
mayhem - live in leipzig
alles van nirvana
my minds mine - scenes of the complete annihilation of this planet
planet aids - apokaliptik aids
devourment - 1.3.8 (gewoon alles dus hehe)
ondskapt - draco sit mihi dux
anathema - a natural disaster
anathema - resonance 1

hm dat was het wel zo'n beetje

verder wel wat goeie dingen zoals pink floyd - pulse, the gathering - mandylion, khanate - things viral en nog wat meuk maar dit zal zo ongeveer mn top weetikveel zijn

Je moeder.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-09-2005 15:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tja, zie nu dat ik in die lijst Taake, Inquisition, Dolorian, Katatonia, Lunar Aurora, Lugubrum etc. vergeten ben

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-09-2005 15:51]

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-09-2005 16:33 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 19 september 2005 12:15 schreef chriz het volgende:
poging

Metallica - And Justice for All...

Megadeth - Rust in Peace

Dream Theater - Metropolis Part II: Scenes from a Memory

Disillusion - Back to Times of Splendor

Bloodbath - Nightmares made Flesh

Anathema - Judgement

Guns 'n Roses - Appetite for Destruction (luister het bijna nooit bewust, maar blaast me toch altijd weer weg)

Iron Maiden - Best of the Beast (moet maar)

Simon & Garfunkel - Greatest Hits

Turisas - Battle Metal (na live gezien te hebben, heeft toch meerwaarde voor een cd)

special mention: Hammerfall - Crimson Thunder en Falconer - Falconer, voor als ik zin heb in power metal en voor de power ballads: Sonata Arctica - Silence

vergeet ik gvd de beste kvlt plaat allertijden: Covered in Ashes - Grim Shadows (hebben we ooit meer dan 1 titel verzonnen? maybe we should have)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2005 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Godverdomme ja

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-09-2005 18:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Momenteel zo'n beetje:

Pain of Salvation - BE
Sigur Rós - ( )
Pain of Salvation - The perfect Element
Pain of Salvation - Remedy Lane
Anathema - Judgement
DragonForce - Valley of the damned
Pink Floyd - Wish you where here
Porcupine Tree - In Absentia
Sonata Arctica - Silence
Ayreon - Into The Electric Castle

maar ik mis Bloodbath, At The Gates, Amon Amarth,Opeth, Iced Earth, 3 platen van Psychotic Waltz, Yes, Ulver en Neurosis.

10 stuks zuigen

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-09-2005 18:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Post jij elke week overnieuw in dit topic?

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-09-2005 18:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en elke week weer een zwik baggercd's

Tormented soul
Posted 21-09-2005 18:53 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 18:50 schreef varanus het volgende:
Post jij elke week overnieuw in dit topic?

Laatste is al een tijd terug hoor , en ik ben er nogsteeds niet tevreden mee

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 21-09-2005 20:17 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Haha, toch leuk om te zien hoe jij totaal de Prog-kant opgeslagen bent en ik weer een halve blekkie ben geworden, Joost.

Even kansloos herinneringen ophalen. Wat was het aanbod ook alweer in de Powerweb tijd? Het 'begin'? Jij hielp mij en veertig anderen toen aan Sonata Arctica, wat we allemaal compleet briljant vonden (niet dat ik er nu iets tegen te zeiken heb, m'n interesses zijn alleen verschoven), verder waren er nog Iced Earth, Borknagar, Maiden en Stratovarius. Oh, en dan luisterde jij ook nog naar iets heel onbekends dat Amon Amarth heette en ik verder te hard vond. En we lachten allemaal Burzum uit om een fragmentje uit War!

Tering, dat ik dat soort onbelangrijke zooi nog weet. Gebrek aan een leven. Of ik praat te interessant omdat het niet eens zó lang geleden is en niemand dit gelul iets kan boeien. Maar ik spreek je eigenlijk nooit meer, besef ik me net. Best aso van me, maar ja, MSN-aversie, dan krijg je dat.

Eh....wat de hel doe ik eigenlijk..

Een heel tijdelijk rijtje dan maar, en daar staat nu inderdaad die Burzum tussen. Het kan vreemd lopen..

Manes - Under Ein Blodraud Maane
Paysage d'Hiver - Paysage d'Hiver
Paysage d'Hiver - Schattengang
Darkthrone - Under A Funeral Moon
Burzum - Burzum
Urfaust - Verräterischer, Nichtwürdiger Geist
Wyrd - Heathen
Summoning - Minas Morgul
Mütiilation - Vampires of Black Imperial Blood
Taake - Nattestid...
En ik neem mooi een elfde album: Anathema - Eternity

Wat zijn dit soort lijstjes toch kut, je blijft altijd met tig platen zitten die je er ook nog in wilt proppen. Maar je blijft ze invullen, je mening laten horen werkt verslavend. Er is overigens geen volgorde ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 22-09-2005 10:51]

Jullie zijn allemaal negers!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-09-2005 20:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2005 20:17 schreef Meltdown het volgende:
Of ik praat te interessant omdat het niet eens zó lang geleden is en niemand dit gelul iets kan boeien.
Oftewel; Het is niet interessant.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Tormented soul
Posted 21-09-2005 20:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Haha, toch leuk om te zien hoe jij totaal de Prog-kant opgeslagen bent en ik weer een halve blekkie ben geworden, Joost.

Even kansloos herinneringen ophalen. Wat was het aanbod ook alweer in de Powerweb tijd? Het 'begin'? Jij hielp mij en veertig anderen toen aan Sonata Arctica, wat we allemaal compleet briljant vonden (niet dat ik er nu iets tegen te zeiken heb, m'n interesses zijn alleen verschoven), verder waren er nog Iced Earth, Borknagar, Maiden en Stratovarius. Oh, en dan luisterde jij ook nog naar iets heel onbekends dat Amon Amarth heette en ik verder te hard vond. En we lachten allemaal Burzum uit om een fragmentje uit War!

Tering, dat ik dat soort onbelangrijke zooi nog weet. Gebrek aan een leven. Of ik praat te interessant omdat het niet eens zó lang geleden is en niemand dit gelul iets kan boeien. Maar ik spreek je eigenlijk nooit meer, besef ik me net. Best aso van me, maar ja, MSN-aversie, dan krijg je dat.

Bij mij gaat het nog 3 jaar verder terug, naar mn metallica tijdperk. Wat er ondertussen allemaal is gebeurd (pubertijd etc) heeft ook bijgedragen aan de muzikale ontwikkeling. Ik weet nog dat ik erg jaloers naar je truie Manegarm tshirt keek toen we naar Anathema in de 013 gingen. Sindsdien meer dan 200 cd's rijker geworden, en mijn muzikale horizon verbreed, inderdaad meer de prog kant op. Maar ga je eens aanmelden op msn of kom eens naar Arnhem, drinken we een tr00 glas méde in de Stortebeker

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2005 20:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-09-2005 20:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Het valt me steeds vaker op
Het zinloos gebabbel van bepaalde mensen
Ik snap er echt niks van soms
Het praat maar door over vaak niet veel
'k zal niet beginnen over zilver en goud
Maar van dat eerste krijg ik het vaak benauwd
Ik word niet goed van dat gebabbeldebabbel

Blablablablabla
Dag en nacht bladieblaat het door
Zonder omweg naar het andere oor
Blablablablabla

Neem een harmonica
Je kunt niet blazen en tegelijkertijd zuigen
't is net als met eb en vloed
Het gaat heel logisch dus dan gaat het mooi
Als je even niks zegt soms
Hoor je beter hoe het zit en ook waarom
Ik word niet goed van dat gebabbeldebabbel

Je zou jezelf eens moeten zien
Je luistert niet maar praat voor 10
En bovendien alleen over jezelf
Je luistert niet "ja maarr, ja maarrr"
Door zo te doen loop je 't gevaar
Dat ik ook stop met luisteren naar jou!

Eindelijk weer een excuus om Skik teksten te quoten!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-09-2005 20:40]

Tormented soul
Posted 21-09-2005 20:40 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik zoek patronen in je reply maar kom er niet uit

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com