IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Emigreren, waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 05-10-2009 15:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Een grote stap, ik vind het knap. Ook ik heb zo mijn twijfels of ik wel de rest van mijn leven in Nederland wil slijten, maar ik zou de VS wel erg ver vinden. Desalniettemin: Ik hoop dat jullie het goed hebben daar! En dat jullie een mooi 'nieuw' leven met zijn 2tjes kunnen opbouwen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-10-2009 15:38 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 15:30 schreef Silence het volgende:
Een grote stap, ik vind het knap. Ook ik heb zo mijn twijfels of ik wel de rest van mijn leven in Nederland wil slijten, maar ik zou de VS wel erg ver vinden. Desalniettemin: Ik hoop dat jullie het goed hebben daar! En dat jullie een mooi 'nieuw' leven met zijn 2tjes kunnen opbouwen.


Dankje

We gaan ons best doen Het is ook erg ver weg, en in mijn eentje had ik het denk ik niet gedaan. Ik betwijfel of ik er zelfs maar opgekomen was. Maar ik zie het niet als een ENORM grote stap eigenlijk. Ik heb al mn hele leven voor mezelf moeten zorgen, en ik heb ook nooit echt familieleden gehad waar ik echt op terug kon vallen (of moest for that matter). Dus wat dat betreft gaat het niet anders zijn. We zijn met z'n tweetjes en we hebben elkaar. En daarnaast hebben we daar een aantal enorm grote vangnetten in de vorm van vrienden, die bereid zijn ons op te vangen wanneer nodig, en ons te helpen met dingen waar wij nu nog niks van weten. Dat maakt die stap ineens al een heel stuk kleiner.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-10-2009 15:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gaaf hoor, succes en veel plezier!


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-10-2009 16:22 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 15:55 schreef WhiteRider het volgende:
Gaaf hoor, succes en veel plezier!


dankjewel


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-10-2009 20:19 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Wow, cool zeg, ik ben jaloers! Veel succes daar!

Waar in California gaan jullie je vestigen??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-10-2009 20:42 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

@wabla
Klinkt leuk! erg veel succes daar

Ik heb een vraag over het werk dat je al van tevoren had geregeld. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het lijkt me niet al te makkelijk in deze tijd om een baan te vinden (spreekt uit ervaring )


Dear dirty delightful old drunken old days


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-10-2009 20:45 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Adult-industrie.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 05-10-2009 20:53 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Nu is van belgie naar nederland emigreren niet zo'n ontzettend grote stap (wel als je bedenkt dat ik net van de middelbare in belgie kwam en nog geen flikker afwist van wonen, rekeningen, belastingen, zorgverzekeringen, blaat blaat blaat).

Maar thank god wat is het een verademing nu ik hier ongeveer alweer een jaar woon. Hippe shit, nederland.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-10-2009 21:00 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 20:19 schreef El Chulo het volgende:
Wow, cool zeg, ik ben jaloers! Veel succes daar!

Waar in California gaan jullie je vestigen??


dankjewel. we weten nog niet precies waar, aangezien die twee banen nogal uit elkaar liggen en we aan de hand van de keuze gaan bekijken waar we gaan wonen. de Mc job is in Oceanside, dat ligt iets boven San Diego. en de administratieve job is in Pismo Beach. Das een uurtje of 4 rijden boven Los Angeles.

quote:
Op 5 oktober 2009 20:42 schreef Schaffelaer het volgende:
@wabla
Klinkt leuk! erg veel succes daar

Ik heb een vraag over het werk dat je al van tevoren had geregeld. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het lijkt me niet al te makkelijk in deze tijd om een baan te vinden (spreekt uit ervaring )


het is inderdaad niet makkelijk, maar ik geloof dat iedereen die echt wil werken ook wel een baan kan vinden. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad; een oom van een van onze vrienden daar heeft 21 McDonaldsen, dus die heeft gezien mijn ervaring met de Mc altijd wel een baantje voor me. Een andere goede vriend van ons is tandarts, heeft 2 praktijken en heeft toevallig pas een plekje vrij in een van zijn praktijken.
In amerika ins het trouwens wel een probleem om een baan te vinden voor je emigreert, daar is het meestal zo dat je heel kort nadat je de baan aanneemt al begint, soms de dag daarna al. vandaar dat ze liever iemand nemen die al daar is.

quote:
Op 5 oktober 2009 20:45 schreef Lionheart het volgende:
Adult-industrie.



wil je alvast een abonnement?

quote:
Op 5 oktober 2009 20:53 schreef VodeVilicious het volgende:
Nu is van belgie naar nederland emigreren niet zo'n ontzettend grote stap (wel als je bedenkt dat ik net van de middelbare in belgie kwam en nog geen flikker afwist van wonen, rekeningen, belastingen, zorgverzekeringen, blaat blaat blaat).

Maar thank god wat is het een verademing nu ik hier ongeveer alweer een jaar woon. Hippe shit, nederland.


waar woon je ergens?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 05-10-2009 21:06 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Tilburg, maar hopelijk verhuis ik binnenkort naar Venray om met mijn menneke te gaan samenwonen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-10-2009 18:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 21:00 schreef watery black het volgende:

wil je alvast een abonnement?


Klinkt het onbeschoft als ik ja zeg?


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-10-2009 19:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 18:53 schreef Lionheart het volgende:
Klinkt het onbeschoft als ik ja zeg?


ik zal het als een compliment opvatten.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-10-2009 19:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Verdammmt, hoe zat het nu met die meeting deerne? Goffr, kats vergeten.


Boeiender


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2009 20:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 15:20 schreef watery black het volgende:
dankjewel

Van harte gefeliciteerd!!! ik snap het helemaal! Ben net zelf terug uit Californi (Redding/ Sunnyvale en San Francisco gedaan) en ik begrijp het helemaal. Zelf denk ik aan Canada om de praktische reden dat ik via mijn pa die nationaliteit al heb.

Mag ik vragen waar jullie gaan wonen in Californie en hoe het komt dat jullie zo "eenvoudig" greencards hebben gekregen. Is dat een soort lotto of hebben jullie bepaalde beroepen die ze graag willen?

edit: ik zie net dat de waar jullie gaan wonen vrag al beantwoord was

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-10-2009 20:23]


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 06-10-2009 21:07 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Ik ga veganhouthakker worden in Canada, geen chick alleen een hond en een blokhut.
Gaat me wel lukken, kan ik in vrede op mijn dood wachten zonder al te veel bemoeienis van de rest van de wereld.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2009 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zou ik eerst into the wild maareens lezen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2009 21:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
zou ik eerst into the wild maareens lezen.


Of de film kijken..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2009 21:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het boek is veel beter als je echt zulke plannen hebt. Nie alleen wordt chris/ Alex beter onder de loep genomen, ook andere types die soortgeljke plannen hadden komen aan bod.
overigens gaat hij in het boek niet dood aan het eten van de verkeerde plant, maar omdat de zaden beschimmeld waren.


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-10-2009 21:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:22 schreef ghoulliette het volgende:
Van harte gefeliciteerd!!! ik snap het helemaal! Ben net zelf terug uit Californi (Redding/ Sunnyvale en San Francisco gedaan) en ik begrijp het helemaal. Zelf denk ik aan Canada om de praktische reden dat ik via mijn pa die nationaliteit al heb.

Mag ik vragen waar jullie gaan wonen in Californie en hoe het komt dat jullie zo "eenvoudig" greencards hebben gekregen. Is dat een soort lotto of hebben jullie bepaalde beroepen die ze graag willen?

edit: ik zie net dat de waar jullie gaan wonen vrag al beantwoord was



een loterij inderdaad; de amerikaanse regering verloot elk jaar tussen de 45.000 en 55.000 greencards over de llanden die niet evenredig aanvraag hebben gedaan voor green cards. dat "evenredig" is een beetje een moeilijk verhaal, maar om het kort te zeggen, heel veel mensen vragen gc's aan maar vooral arme landen vragen er veel aan. hier in nederland en belgie liggen die aantallen lager. om het een beetje gelijk te houden liggen de kansen om te winnen hier dus wat hoger dan in bijv. afrika. sommige landen worden helemaal uitgesloten (afganistan zit er bijv. om duidelijke redenen niet bij )

hier de loterij:

http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html

meedoen is gratis, winnen dus duidelijk niet. bij je interview moet je een leuke fee betalen, en alle tests en dergelijke zijn ook op jouw kosten.



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-10-2009 21:32 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:18 schreef MR. N het volgende:
Verdammmt, hoe zat het nu met die meeting deerne? Goffr, kats vergeten.


geeft niet, t weekend was ook al weer buiten mij om boemvol gepland. hmja, zm meeting in Cali dan maar? ( ik kom nog wel een keertje terug hoor, dan moeten we dan maar gewoon afspreken. en jullie zijn altijd welkom mocht je zin hebben om op vakantie te komen )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 06-10-2009 21:32 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 21:10 schreef MMayo het volgende:
Of de film kijken..

Kluizenaars hebben geen tv.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 21:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 21:32 schreef watery black het volgende:
geeft niet, t weekend was ook al weer buiten mij om boemvol gepland. hmja, zm meeting in Cali dan maar?


Good idea! Hehe, als Creepmime er dan ook zit kon het nog wel eens erg gezellig worden.


Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2009 21:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik wil wel naar Holland ja


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-10-2009 21:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dat schijnen er meer te willen, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen