![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dankje ![]() We gaan ons best doen ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Gaaf hoor, succes en veel plezier! ![]() ![]() |
|
quote: dankjewel ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Wow, cool zeg, ik ben jaloers! Veel succes daar! Waar in California gaan jullie je vestigen?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
@wabla Klinkt leuk! erg veel succes daar ![]() Ik heb een vraag over het werk dat je al van tevoren had geregeld. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het lijkt me niet al te makkelijk in deze tijd om een baan te vinden (spreekt uit ervaring ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Adult-industrie. ![]() ![]() |
|
Nu is van belgie naar nederland emigreren niet zo'n ontzettend grote stap (wel als je bedenkt dat ik net van de middelbare in belgie kwam en nog geen flikker afwist van wonen, rekeningen, belastingen, zorgverzekeringen, blaat blaat blaat). Maar thank god wat is het een verademing nu ik hier ongeveer alweer een jaar woon. Hippe shit, nederland. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: dankjewel. we weten nog niet precies waar, aangezien die twee banen nogal uit elkaar liggen en we aan de hand van de keuze gaan bekijken waar we gaan wonen. de Mc job is in Oceanside, dat ligt iets boven San Diego. en de administratieve job is in Pismo Beach. Das een uurtje of 4 rijden boven Los Angeles. quote: het is inderdaad niet makkelijk, maar ik geloof dat iedereen die echt wil werken ook wel een baan kan vinden. Ik heb gewoon heel veel geluk gehad; een oom van een van onze vrienden daar heeft 21 McDonaldsen, dus die heeft gezien mijn ervaring met de Mc altijd wel een baantje voor me. Een andere goede vriend van ons is tandarts, heeft 2 praktijken en heeft toevallig pas een plekje vrij in een van zijn praktijken. In amerika ins het trouwens wel een probleem om een baan te vinden voor je emigreert, daar is het meestal zo dat je heel kort nadat je de baan aanneemt al begint, soms de dag daarna al. vandaar dat ze liever iemand nemen die al daar is. quote: ![]() wil je alvast een abonnement? ![]() quote: ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Tilburg, maar hopelijk verhuis ik binnenkort naar Venray om met mijn menneke te gaan samenwonen. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Klinkt het onbeschoft als ik ja zeg? ![]() |
|
quote: ik zal het als een compliment opvatten. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Verdammmt, hoe zat het nu met die meeting deerne? Goffr, kats vergeten. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Van harte gefeliciteerd!!! ik snap het helemaal! Ben net zelf terug uit Californi (Redding/ Sunnyvale en San Francisco gedaan) en ik begrijp het helemaal. Zelf denk ik aan Canada om de praktische reden dat ik via mijn pa die nationaliteit al heb. Mag ik vragen waar jullie gaan wonen in Californie en hoe het komt dat jullie zo "eenvoudig" greencards hebben gekregen. Is dat een soort lotto of hebben jullie bepaalde beroepen die ze graag willen? edit: ik zie net dat de waar jullie gaan wonen vrag al beantwoord was ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-10-2009 20:23] ![]() |
|
Ik ga veganhouthakker worden in Canada, geen chick alleen een hond en een blokhut. Gaat me wel lukken, kan ik in vrede op mijn dood wachten zonder al te veel bemoeienis van de rest van de wereld. ![]() |
|
zou ik eerst into the wild maareens lezen. ![]() |
|
quote: Of de film kijken.. ![]() ![]() |
|
het boek is veel beter als je echt zulke plannen hebt. Nie alleen wordt chris/ Alex beter onder de loep genomen, ook andere types die soortgeljke plannen hadden komen aan bod. overigens gaat hij in het boek niet dood aan het eten van de verkeerde plant, maar omdat de zaden beschimmeld waren. ![]() |
|
quote: een loterij inderdaad; de amerikaanse regering verloot elk jaar tussen de 45.000 en 55.000 greencards over de llanden die niet evenredig aanvraag hebben gedaan voor green cards. dat "evenredig" is een beetje een moeilijk verhaal, maar om het kort te zeggen, heel veel mensen vragen gc's aan maar vooral arme landen vragen er veel aan. hier in nederland en belgie liggen die aantallen lager. om het een beetje gelijk te houden liggen de kansen om te winnen hier dus wat hoger dan in bijv. afrika. sommige landen worden helemaal uitgesloten (afganistan zit er bijv. om duidelijke redenen niet bij ![]() hier de loterij: http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html meedoen is gratis, winnen dus duidelijk niet. bij je interview moet je een leuke fee betalen, en alle tests en dergelijke zijn ook op jouw kosten. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: geeft niet, t weekend was ook al weer buiten mij om boemvol gepland. ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Kluizenaars hebben geen tv. ![]() |
|
quote: Good idea! Hehe, als Creepmime er dan ook zit kon het nog wel eens erg gezellig worden. ![]() Boeiender ![]() |
|
ik wil wel naar Holland ja signature ![]() |
|
Ja, dat schijnen er meer te willen, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |