![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben getrouwd met een poolse en die vind het ook super om naar Noorwegen te verkassen. Maar ik wil ff wat centjes vergaren.plus wel werk in de wegenbouw vinden.(iets anders kan ik niet)lol.. Maar papieren heb ik al binnen...dus komt het er echt wel van. Nederland is inderdeed te krap..en de regelgeving gaat gewoon te ver... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat valt mij ook op, veel mensen roepen dat ze weg willen uit klotelandje. Maar daden blijven uit ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Goed zo! ![]() |
|
Ik ga naar India.. Waarom? tradities ![]() ![]() |
|
quote: Voor de verandering iemand die niet naar scandinavië verhuisd. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: En je vriendin + koter dan? Of was dat een hoax? ![]() ![]() |
|
quote: Eehr... Nee. ![]() quote: Alsof Gambia in Scandinavië ligt... ![]() ![]() ![]() @Slome; Hoax ja. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 18-09-2005 21:14] Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Wat vind je eigenlijk zo speciaal aan Gambia? quote: Toch wel... Irritant figuur ![]() ![]() |
|
quote: Het land is prachtig, de mensen enorm sociaal en gastvrij. Hun hele houding tegenover 't leven is veel positiever. En men behandelt elkaar er met respect. Ouderen worden hier ook wel gerespecteerd, maar als je het naast de bezigheden daar plaatst, kan men het hier wel vergeten. [Edit; Oh en hiermee wil ik niet zeggen dat het nergens anders op de wereld zo gaat, maar goed. Gambia... Daar willen we naar toe. ![]() quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 18-09-2005 21:23] Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Wat wil je daar gaan doen dan? Ontwikkelingswerk oid? Een carriere opbouwen lijkt me daar nl haast niet mogelijk. ![]() |
|
Geen carriere zoals in Nederland nee, maar dat lijkt me meer dan logisch. We hebben nog een poos om na te denken of we iets van een project oid op gaan zetten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 16:00] Disko Disko Partizani ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-09-2005 16:04] ![]() |
|
Schop! Vanochtend in mijn mailbox de blije mededeling ontvangen dat ik in februari welkom ben bij de University of Auckland (Nieuw-Zeeland). Dit voor een stage van 22 weken. ![]() Nu dus druk bezig met regelen, regelen en regelen... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:...alsof Finland in Scandinavië ligt. ![]() Edit: + succes dermee, arrebar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 26-10-2006 16:02] Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Voor ons hier wel ja ![]() Scandinavië is een gebied in het noorden van Europa. De term Scandinavië heeft een aantal verschillende betekenissen: 1. Het Scandinavisch schiereiland: Noorwegen en Zweden 2. Denemarken, Noorwegen en Zweden 3. De lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. De derde betekenis is in het Nederlands het gebruikelijkst; [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 26-10-2006 16:05] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Tja, Nederlanders noemen de walvis ook een vis. Dat betekent niet dat het correct is. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: VET ZEG!!! Congrats ![]() ![]() |
|
quote:Hoe zit het eigenlijk met jouw NZ plannen, heb je nog steeds het idee om ooit te gaan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Momenteel absoluut niet omdat het leven hier momenteel gewoon veels te gaaf is ![]() Ga er volgend jaar wel naar toe denk ik, een vriendin is er naar geëmigreerd (Christchurch) en een bevriend stel verkast in januari naar NZ (Auckland). ![]() |
|
Je moet maar een harde gil geven als je van de zomer in Auckland zit, straks zie ik ineens zomaar een snaack rondlopen ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Ik denk dat we dan beiden vreemd op zouden kijken. Zit je aan de fokking andere kant van de wereld, kom je alsnog een ZM-er tegen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Rien zit er momenteel ook, in NZ. Wellington geloof ik. ![]() |
|
quote: Kut voor je. Dat soort tradities zijn kut. ![]() |
|
Jaah jaah jaah, nu eindelijk in Nieuw Zeeland aangekomen. Niet echt emigreren maar half jaartje stage maar toch. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |