![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha gaaf! Hoe is het daar te doen in de zomer? Want Wawa was een ware hel in de zomer Black seeds of bunny! ![]() |
|
Ik heb een beetje dit topic doorgespit omdat ik een emigratie aan het voorbereiden ben. Half september is het zover... dan laat ik Belgie voorgoed achter me en ga in Finland wonen. Ik kijk er ontzettend naar uit ![]() ![]() |
|
kan ik me alles bij voorstellen! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Waar kijk je precies naar uit en waar ga je precies heen verhuizen? NB. Ik woon in Finland. ![]() |
|
Ik ga naar Kouvola,heb daar een huisje gekocht. Waar ik naar uitkijk? De start van een nieuw leven, de uitdaging ... Waar in Finland woon jij ergens? [Dit bericht is gewijzigd door Sirka op 10-05-2013 22:56] ![]() |
|
Uitdaging kan ook in Nederland en de rest van de wereld. Maar waarom dan speciaal Finland? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ik verhuis wellicht naar Nederland ja ![]() signature ![]() |
|
quote:Naar je waif? Zoniet dan raad ik Zeeland, Noord-Brabant of Limburg aan. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote: Dat snap ik, emigreren is zeker verfrissend wat dat betreft. Ik woon in Helsinki, bevalt erg goed. ![]() Heb je nou speciaal een account aangemaakt om te vertellen? ![]() |
|
Waarschijnlijk wel. Finland is dan ook heel metal verantwoord. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Het plaatsje of de provincie? ![]() |
|
een plaatsje in de provincie ![]() signature ![]() |
|
Zeeland? Daar is echt geen reet te beleven. Ik zou lekker naar Utrecht gaan. Against God and Government ![]() |
|
En dan over een tijdje automatisch naar Noord-Holland emigreren. :') ![]() |
|
Utrecht is echt nice, maar Zeeland is spotgoedkoop en de afstand met de ex mag niet te groot worden signature ![]() |
|
quote: *fixed* ![]() ![]() |
|
quote: Dat is zo ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Ah cool! Ik zie mezelf ook enige tijd wonen in Zeeland. Veel te goeie herinneringen aan die plek en het bevalt me daar ook gewoon erg goed. Lekker rustig. Waarom verhuis je? ![]() |
|
quote: daar heb je dan zo'n beetje het enige voordeel van zeeland genoemd... zeeuws-vlaanderen is helemaal een dead-end stuk nederland. maar welkom in nederland! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 11-05-2013 18:47] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
liever een huis met 3 ha dan een kut flatje! ![]() Om te wonen wel fijn maar ik zal er qua werk weinig kunnen. Alhoewel Antwerpen of Gent. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Au. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Omdat Schuurman hier woont. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Zo, klaar met Shanghai. Volgende halte: Frankfurt ![]() Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |