IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nattefrost Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2003 13:51 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Sorry, mijn fout. Ik las het verkeerd. Nattefrost stopt waarschijnlijk met CF.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 18:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 13:51 schreef XnegativeX het volgende:
Sorry, mijn fout. Ik las het verkeerd. Nattefrost stopt waarschijnlijk met CF.
Het speelde bij Roger alleen door de gedachten om te stoppen.Carpathian Forest is tegenwoordig een echte studioband.Iedereen woont verspreid over Noorwegen tegenwoordig en er zijn nog enkele redenen.
Verder gaat het zeer goed met Nattefrost en World Destroyer dus dat was de reden om MISSCHIEN te stoppen met CF

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Twone
Usericon van Twone
Posted 16-05-2003 18:25 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 13:33 schreef XnegativeX het volgende:
De beste BM bands zitten tegenwoordig op dit label. Craft, Shining, Ondskapt en nu Nattefrost. Het kan niet op.

Craft zal hun volgende album niet meer uitbrengen op Selbsmord is me verteld .

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2003 18:33 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Zoals ik al eerder zei (ander topic geloof ik), ik heb geen verstand van black metal.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hub de Gallier
Posted 16-06-2003 20:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op 11 september zal de Nattefrost debuut cd verschijnen op Selbstmord en krijgt de titel "Blood and Vomit" mee.Komt trouwens ook op vinyl uit

Trouwens voor degenen die de cd al gehoord hebben,de titel zegt genoeg hehe!

Sluts of evil,cunts of hell

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-06-2003 20:39]

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 17-06-2003 12:00 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

wat een lekkere herrie!

I welcome you to a world pitch black

Hub de Gallier
Posted 25-08-2003 19:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb net Roger Nattefrost aan de telefoon gehad.Komende maand komen ook de Nattefrost shirts uit (in gelimiteerde oplage).

Nattefrost interview komt eraan

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 26-08-2003 10:18 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

PRIMITIVE NARROW-MINDED BLACK METAL

dit alleen al is machtig

Je kan me de bout hachelen!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-08-2003 15:36 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 19:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb net Roger Nattefrost aan de telefoon gehad.Komende maand komen ook de Nattefrost shirts uit (in gelimiteerde oplage).

Nattefrost interview komt eraan

kunnen we die via jou krijgen??

zit met gekromde tenen op de release van de cd te wachten, ergens in september toch?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Hub de Gallier
Posted 26-08-2003 16:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 15:36 schreef Aeolus het volgende:
kunnen we die via jou krijgen??

zit met gekromde tenen op de release van de cd te wachten, ergens in september toch?
Ik probeer de distributie te verzorgen maar daar heb ik het nog wel over met Roger.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-08-2003 18:22 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 16:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik probeer de distributie te verzorgen maar daar heb ik het nog wel over met Roger.

doen!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Hub de Gallier
Posted 08-11-2003 12:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort word de tweede cd al opgenomen getiteld "terrorist".
Het debuut van Nattefrost zal trouwens in december in de winkels moeten liggen

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 08-11-2003 15:10 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Erg mooie band ja... ik heb de cd wel op de computer en zodra dat ding ergens makkelijk te verkrijgen valt zal ik het bestellen.

op Nattefrost in elk geval

valfar
Usericon van valfar
Posted 08-11-2003 22:37 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Aardige band
Een stuk beter dan CF

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 08-11-2003 23:31 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 12:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Binnenkort word de tweede cd al opgenomen getiteld "terrorist".
Het debuut van Nattefrost zal trouwens in december in de winkels moeten liggen

Da's mooi, weet ik weer wat ik aan de goede Sint/Kerstman moet vragen

Hub de Gallier
Posted 09-11-2003 9:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 23:31 schreef telluriet het volgende:
Da's mooi, weet ik weer wat ik aan de goede Sint/Kerstman moet vragen
....
verkeerder quote van mij

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-11-2003 9:04]

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 09-11-2003 17:40 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Hehe, dat ding komt via Selbstmord uit toch? Misschien dat ik m dan van zo'n kerel voor 8 euro kan kopen... ff navragen dan maar.

Hub de Gallier
Posted 12-11-2003 20:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb net effe Roger aan de lijn gehad.Nattefrost zit op dit moment in de studio het vervolg van "Blood and vomit" op te nemen.De nieuwe cd getiteld "Terrorist" zal nog extremer worden dan hun debuut.Zo rond de kerst zullen de opnamen afgerond worden.
Fenris doet weer een aantal zangpartijen voor zijn rekening nemen

Nog een maandje,dan krijg ik de "Terrorist" cd thuisgestuurd

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-11-2003 20:50]

Hub de Gallier
Posted 24-01-2004 17:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op 23 februari zal "Blood and vomit" bij Seasons of mist records uitkomen in plaats van Selbstmord services

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-01-2004 19:08 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 17:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
Op 23 februari zal "Blood and vomit" bij Seasons of mist records uitkomen in plaats van Selbstmord services

Waarom niet meer bij Selbstmord? Is er daar iets mis, website is al niet meer geupdate sinds oktober..

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 24-01-2004 20:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zavorash en Shining vinyl is ook al gelicenseerd aan Perverted Taste. Ik hoop dat Selbstmord dood is, ripp-of label.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Hub de Gallier
Posted 25-01-2004 10:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het is inderdaad een ripp-of label,dat wist Roger al langer.Eindelijk is dan nu het besluit genomen om gewoon via SoM alles uit te brengen.De tweede cd "Terrorist" zou toch al via SoM uitkomen maar mocht eerder nog niet bekend gemaakt worden vanwege contracten met Selbstmord.
Einelijk komt die cd nu uit,heb 'em zelf al bijna 1 jaar in huis maar bij de promo's waren geen boekjes bijgeleverd/gedrukt.
Mooi dat er ook een vinyl versie van komt

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 25-01-2004 15:26 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Voornamelijk door gebrek aan inspiratie schreef Hub de Gallier het volgende:

De tweede cd "Terrorist" zou toch al via SoM uitkomen ...

Enig idee wanneer, Hub? Ik vond Blood&Vomit ongetwijfeld de beste release van 2003!

IJverzucht en drinkgelag.

Hub de Gallier
Posted 26-01-2004 10:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat zal nog een tijd gaan duren aangezien "Blood and Vomit" nog steeds officieel moet uitkomen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-02-2004 18:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wat een uberheersch-cd is "Blood & Vomit"! Dit is een perfect voorbeeld van black metal die IK het beste kan waarderen!

Heersch!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com