IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nattefrost Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-02-2004 19:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ben echt heel benieuwd naar dit werkje!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2004 20:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Godverdikkeme, die nieuwe cd is waarschijnljk de beste blackmetal cd van het jaar (met kots- en pisgeluiden nog wel). Beter als het laatste werk van Carpathian forest zelfs.

aan seasons of mist om deze cd uit te brengen.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 27-02-2004 21:04 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Kotsen Nattefrost
Nattefrost is kei en keihard
de lekkerste.
Ik had de CD besteld bij Season of Mist.
Na 3 werkdagen was het geld bij hen bezorgd.
Na 2 werkdagen had ik Blood and vormit in huis. Ik kots Carpathian Forest uit.
Maar Nattefrost smaakt naar meer

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-03-2004 22:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Kan iemand ff vertellen of er keyboards bij zitten zoals bij de recente CF albums? Ben best wel nieuwsgierig hiernaar.
Vergelijking met andere bands please??

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-04-2004 18:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb gisteren de reguliere cd versie gekocht van "Blood and vomit" en die valt toch wel tegen in vergelijking met de cd-r waar de ruwe versie op staat.Veel ranzger en bruter.Het geluid is wat afgemat op deze versie.
Maar het blijft evengoed een knallende cd
Nattefrost interview eind deze week online op Vampire

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-04-2004 19:27 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Die lekkere kots en pis partijen
Carpathian Forest lijkt ten einde.
Lang leve Nattefrost.

P.S.
Die laatste Carpathian Forest is ook geen kattepis en aan een gesloten de demo Bloodlust.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 13-04-2004 19:32 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Verdomme. Ik wil deze cd wel eens aan een luisterbeurt onderwerpen, maar Soulseek is down.

Jullie zijn allemaal negers!

Hub de Gallier
Posted 13-04-2004 20:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er zijn op korte termijn nog 3 Nattefrost albums gepland waarvan "Terrorist" binnen niet al te lange tijd gaat uitkomen

Krijg trouwens komende week 2 Nattefrost shirtjes thuisgestuurd

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-04-2004 20:12 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 20:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Er zijn op korte termijn nog 3 Nattefrost albums gepland waarvan "Terrorist" binnen niet al te lange tijd gaat uitkomen

Krijg trouwens komende week 2 Nattefrost shirtjes thuisgestuurd

Volgens m'n infobronnen komt Terrorist pas in Augustus uit.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 13-04-2004 20:13 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Hehe, eerder deze topic zei je in 2003 dat je dat spul over een maand binnen zou krijgen.

Trouwens, waar blijven die Taake shirtjes nou?

Hub de Gallier
Posted 13-04-2004 20:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De Nattefrost shirtjes hebben inderdaad lang op zich laten wachten aangezien ze in eerste instantie door selbstmord zouden worden gedrukt.Zoals je weet heeft Nattefrost getekend bij SoM wegens niet nakomen van contractpunten door selbstmord waardoor alles dus aanzienlijk is vertraagd.En nu zijn er dan eindelijk enkele shirtjes gedrukt.Ik geloof wel dat SoM binnen niet al te lange tijd ook nieuwe Nattefrost shirtjes heeft.

wat betreft Taake shirtjes,die zijn nog in de maak.Heb zelf ook nog geen precieze release datum.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 13-04-2004 20:21 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ok, dan weet ik tenminste dat de boel niet stilgelegd is oid.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 13-04-2004 22:27 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2004 21:04 schreef Faust het volgende:
Kotsen Nattefrost
Nattefrost is kei en keihard
de lekkerste.
Ik had de CD besteld bij Season of Mist.
Na 3 werkdagen was het geld bij hen bezorgd.
Na 2 werkdagen had ik Blood and vormit in huis. Ik kots Carpathian Forest uit.
Maar Nattefrost smaakt naar meer

Heer Krieg is back!

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Hub de Gallier
Posted 01-05-2004 18:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nattefrost/Carpathian Forest interview nu online op vampire magazine

Komende Nattefrost albums:
-Terrorist
-I'm an asshole,and full of shit
-Nattefrost's black lung

Frost zal o.a. bij Nattefrost gaan drummen

nekro
Usericon van nekro
Posted 01-05-2004 19:14 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Er was toch ook sprake van dat Fenriz ook een paar nummertjes zou gaan indrummen ?? Of ben ik weer verkeerd ingelicht ???

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-05-2004 23:14 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Komende Nattefrost albums:
-Terrorist
-I'm an asshole,and full of shit
-Nattefrost's black lung

En dat weet ie nu al? Laat 'm eerst maar eens Terrorist uitbrengen, dan zien we de rest dan wel.

Hub de Gallier
Posted 12-10-2004 17:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nattefrost is nu ook live te bewonderen; donderdag 14 oktober spelen ze in Sandnes met Dingir Xul Noorwegen

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-10-2004 17:50]

Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 12-10-2004 19:26 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

Gave cd, zeker weten. Alleen ik vind het niet heel anders dan de carpathian forest-cd's (die ik ook gaaf vind hoor). Maar ik bedoel als apart projectje vind ik het niet iets heel anders geworden dan zijn normale muziek.

lekkere vage omschrijving.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-10-2004 22:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Totaal overbodige shit. Als er Carpathian Forest op de hoes had gestaan had ik niet gehoord dat het meneer Nattefrost alleen was.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 12-10-2004 23:34 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

quote:
Op 12 oktober 2004 22:59 schreef kwelgeest het volgende:
Totaal overbodige shit. Als er Carpathian Forest op de hoes had gestaan had ik niet gehoord dat het meneer Nattefrost alleen was.

ja dat bedoelde ik met mijn vorige post ook

suicidal eendje
Usericon van suicidal eendje
Posted 14-10-2004 0:22 by suicidal eendje Wijzig reactieProfiel van suicidal eendjeQuote dit berichthttp://www.knightsofinsanity.nl

gave plaat, lekker rauw, still reaching for hell is helemaal geweldig

if it's not in your blood... you will never understand

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 14-10-2004 0:48 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dan vind ik Whore nog het meest genietbaar. Puur om die belachelijke tekst.

Morgeve
Usericon van Morgeve
Posted 14-10-2004 0:48 by Morgeve Wijzig reactieProfiel van MorgeveQuote dit berichthttp://marlijndejager.wordpress.com

Hij is de enige waarvan ik kan zeggen dat hij schattig kotst, met zo'n stom boertje tussendoor.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-10-2004 9:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ben ik nu de enige die wél een verschil hoort met Carpathian Forest Carpathian Forest "rockt" wat meer, dit is snijdende BM aan een zwaar tempo

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 14-10-2004 10:05 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 0:48 schreef Morgeve het volgende:
Hij is de enige waarvan ik kan zeggen dat hij schattig kotst, met zo'n stom boertje tussendoor.

En hij pist met een windje.
Ik moet trouwens ook altijd boeren als ik boven de plee hang.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com