|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben ook best benieuwd. Vond Blood and Vomit best ok! Afwachten dus... |
|
ow wat vond ik dat een kut cd! mocht iemand m'n recensie willen lezen: Vocalist-guitarist Nattefrost already proved with his previous record ‘Blood and Vomit’ that he doesn’t go to church every Sunday morning. Perhaps you are familiar with the Norwegian black metal band Carpathian Forest. Well this is the side project of their leader Nattefrost (aka Lord Nosferatu). Expect the worse satanic underground black metal and than this record can only result good. Songs like Black Metal Suidice (I love the drum!), Terrorist (title track) and Satan is Endless, Satan is Timeless are really good but you heart it ones you know the deal. In the previously record we already had Nattefrost his sound during a toilet visit with the ‘song’ Nattefrost Takes A Piss. At this record we also got this kind of intelligent ‘music’ with Eine kleine Arschmuzick and puking sounds in Catapvltam Vrinam Philosophiam. Maybe it is that Nattefrost founded it evil to have 13 tracks on the record. Because that is the only reason that I can think of why the latest 3 tracks are on the album. It are some strange experimental songs with the closing one (The Death of Nattefrost) that takes 16 minutes, but goes blank after 7 minutes. What is that all about!? The album is oké, but will be forgotten in a week. |
|
Een mening, maar je hebt wel een beetje gelijk. Overigens kan je engels wel wat beter.... heard ipv heart... en de stijl. |
|
quote: dankjewel en ja ik weet het.. gelukkig gaat er nog een eindredactie overheen [Dit bericht is gewijzigd door Marz667 op 23-06-2005 0:21] |
|
quote: je vertaalt het nederlands letterlijk in het engels. Zo krijg je natuurlijk kromme zinnen. Maar een eindredactie helpt uiteraard! |
|
quote: ik val door de mand, schrijf het ook altijd eerst in het Nederlands |
|
Nederlands.... Dat spreken de meeste leden hier geloof ik... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: dat snap ik, maar die recensie was voor een Engels iets. |
|
Is hier een engels iets? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: hou je bek. |
|
Da's nederlands... en tevens buiten het feit dat ik het een KUTrecensie vond... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: hahahaha naja, dat je het er niet mee eens bent kan. verder is de recensie zelf best redelijk |
|
Best redelijk... Dat klinkt als de laatste slagzin ter bevordering van het imago van Europa: "Europa: best belangrijk!" best... Best een bak lauwe pis, oftewel totaal niet relevant... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: oké sorry dat ik andere uitdrukkingen maak dan jou.. onthaal je altijd zo iemand die net een avond is aangemeld op ZM? |
|
Dude, als je écht geen Engels kunt, word dan geen reviewer. Niet om je te ontmoedigen ofzo verder |
|
quote: hahahahaha dat is echt een domme opmerking! ik schrijf al ruim drie jaar recensies/persberichten en sinds kort ook in het Engels omdat iemand me daarvoor benaderd had. Deze over Nattefrost had ik net af en zag deze toppic dus leek me leuk om te posten.. sjees |
|
quote: Kennelijk wel...desondanks gaat het om jou mening in deze. Engels of Nederlands.. dat maakt niet uit. Of je vindt nattefrost ok, of niet. Je hebt je punt gemaakt. |
|
quote: Ja, zal wel, niks mee te maken. Ik probeer je ook niet te ontmoedigen ofzo, maar als je een recensie plaatst kun je er commentaar op krijgen. Bovendien lul je jezelf hard uit met die opmerking dat je al drie jaar recenseert.. Als jij, zoals je zegt, al drie jaar ervaring hebt met het schrijven van recensies, mag ik er logischerwijs toch van uitgaan dat je het niveau van deze review toch enigszins ontstijgt. Je weet over de CD namelijk niet veel meer te vertellen dan dat die kerel hoogstwaarschijnlijk niet op zondag naar de kerk gaat, en dat er ook ditmaal weer kots- en scheetgeluidjes op zitten. Verder noem je drie titels op van nummers die volgens jou de moeite waard zijn, maar dat onderbouw je op geen enkele manier, en verder veronderstel je dat hij het wel cool vond om 13 nummers op een CD te kankeren, een redenering die nergens op slaat. Een analyse van de muziek of de gedachte erachter (voor zover daarvan bij die clown Nattefrost sprake is) komt in je recensie niet naar voren, tel daarbij op dat je Engels van groep-8-basisschool niveau is en je hebt alle ingrediënten voor een slechte recensie. |
|
Hier heb ik weinig aan toe te voegen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
haha. achja. als het een positieve recensie was geweest had je/jullie vast heel anders gereageerd. |
|
ja vast... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Sorry, het is gewoon rotzooi. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Anders ga je even inhoudelijk in op de kritiek van nuclearwarfare. |
|
Ik vroeg me ook al af in welk magazine/webzine deze review komt te staan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |