|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Waarom krijg ik hier een Nargaroth deja-vu? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-10-2004 11:34] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: GG allin tribute? SLUTS OF HELL....CUNTS OF EVIL [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-10-2004 20:20] Suck my piss |
|
quote: toch wel het vetste nummer van de cd if it's not in your blood... you will never understand |
|
quote:Ik vind de verschillen tussen beiden ook best groot. Zoals je zegt is Carpathian Forest meer een black rock and roll band geworden met veel grooves (ook al klinkt dit voor sommigen vreemd in de oren). Nattefrost klinkt ook veel negatiever vind ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Satan, Ruler, Master! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Nattefrost verdient een nekschot voor het verkrachten van The Gate Of Nanna. |
|
quote: Misschien iets meer BM dan Carpathian Forest? Eli Baltuti Ima''Idu Mituti |
|
quote:Misschien wel ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik vind de humor in Nattefrost echt een verademing in BM land. Het hoort er gewoon helemaal bij op het album. Ik heb de eerste paar dagen dat ik 'm had compleet in een deuk gelegen steeds als ik door het boekje bladerde. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 22-10-2004 18:18] |
|
What the fuck , daar wist ik niks van (ik snak trouwens ook al ff naar samples van Nattefrost) Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote:Er zit inderdaad ook veel humor in. Hij heeft een nogal zieke humor die mij erg aanspreekt en ik denk dat dat ook 1 van de dingen is in Nattefrost wat de band zo 'anders' maakt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
'True primitive narrow-minded black metal.' We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
In maart komt het tweede album "Terrorist" uit. Ben zeer benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoop dat het net als het voorgaande werk word, ik denk het eerlijk gezegt wel... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Ik weet wel zeker van wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hell yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Over anderhalve week zie ik Nattefrost live....hun allereerste optreden (ze vervangen Mantas op het Inferno festival). Dit word veel en Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ben niet gauw jaloers, ...maar nu wel!. Het wordt uitkijken naar die nieuwe. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het word zeer zeker uitkijken naar de nieuwe ...hopelijk kan een kopietje/promootje mee terug nemen....m'n geduld is namelijk op hehehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Live is 't in ieder geval helemaal niks met die kleine schorre pad. Hij zegt "kwak" haha Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
De live line-up: Nattefrost (Carpathian Forest etc....) Høst (Taake/Ragnarok) Jontho (Ragnarok) Vrangsinn (Carpathian Forest/Hatepulse) Olavr Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In de mailinglist van Boudisque zag ik het volgende staan: Nattefrost - De Som Sejrede Nattefrost - Vejen Til Asgard Dacht even te maken te hebben met DE Nattefrost. Blijkt echter space/dark ambient van de Deen Björn Jeppesen te zijn. |
|
Klopt ja, die Nattefrost is al wat jaartjes bezig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Is er op die site ook nog ergens informatie te vinden over welke band op welke dag speelt? Aura Noir, Nattefrost, Tsjuder en natuurlijk Candlemass weten mij wel te bekoren. De rest hoeft niet zo... Hub, stuur eens even een lijstje, aub. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |