IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nattefrost Vorige pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-07-2005 13:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Weet iemand hier of de drums op Blood&Vomit echt zijn of van een computer? Ik kan die line-up nergens vinden

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-07-2005 16:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Line-up op die cd:
-R. Nattefrost: all instruments and vocals
-Nordavind: backingvocals track 3 and 5
-Vrangsinn: backingvocals track 1, 2 and 8, bass on track 3
-Kulde: backingvocals track 2

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 21-07-2005 14:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dankjewel
Ik vroeg dat vooral omdat de drums nogal computerachtig klonken............en daat vind ik niet zo'n best zaak, mja

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-07-2005 16:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Verdomde feestdag hier, de nieuwe CD zit eraan te komen in een bestelling. Ik ben benieuwd of het aan mijn verwachtingen gaat voldoen= herkenbare speelstijl, doch verder doorgedreven overgoten met een ziekigheid en zwarte humor...

En ja, ik luister ook nog steeds Cradle of filth en Dimmu Borgir

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 21-07-2005 16:08]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-07-2005 20:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 16:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
-Kulde: backingvocals track 2

Is dat die gast van Heksheim, die ook ooit manager van Enslaved was?

Tering. Usenet herinneringen .

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Hub de Gallier
Posted 21-07-2005 22:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kulde is die gast die ook bij World Destroyer en Hatepulse speelde, dus een andere Kulde.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-07-2005 22:31]

Argh
Usericon van Argh
Posted 21-07-2005 22:34 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik hoorde geruchten dat Nattefrost een "Best Of BM" cd aan het samenstellen is... klopt dit?.. beetje jammer die $random artiest$ presents the best of...

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hub de Gallier
Posted 21-07-2005 22:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er gaat inderdaad een verzamel lp aankomen samengesteld door Roger. Er is al veel langer sprake van deze lp en Audiopain zal er o.a. op te vinden zijn. Wanneer 'ie uitkomt blijft vooralsnog de vraag aangezien Roger nogal traag is met dit soort zaken.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-07-2005 1:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ga het nog eens een draai geven, maar in vergelijking met Blood and Vomit is dit slappe kost.

Nattefrost die bang is geworden van een minimum aan productie?
Meestal kan ik me daar wel over zetten, maar de nummers redden het niet.
Derde keer beter zeker?

Van mij mag er gewoon snel weer een degelijke Carpathian Forest album aankomen (nooit te klagen gehad daarover).

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-07-2005 1:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 1:28 schreef Gunman het volgende:
Ik ga het nog eens een draai geven, maar in vergelijking met Blood and Vomit is dit slappe kost.

En die was al niet ijzersterk.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 26-07-2005 1:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2005 1:32 schreef kwelgeest het volgende:
En die was al niet ijzersterk.

Voor mij deed dat album het anders wel, wat de verwachtingen voor Terrorist nogal hoog stelde,... volgende keer maar niet meer blindelings kopen dus.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-10-2005 14:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lol, die Terrorist vind ik best grappig. Sterk niet, maar wel grappig.

signature

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 12-10-2005 21:37 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Nattefrost cd's zitten altijd vol, heerlijke nummers, jammer dat er zoveel gedoe om heen zit...

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2006 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die Blood & Vomit blijft een beestig grave cd

signature

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-02-2007 18:10 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ben nu Whore aan het luisteren, heerschend nummer....iemand aanraders?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-02-2007 18:23 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

gewoon cd kope, hmm 'k.

Suck my piss

Hub de Gallier
Posted 03-01-2009 13:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe teaser voor het komende Nattefrost album.
Deze CD is gelimiteerd tot 100 stuks en bevat naast nooit eerder uitgebrachte nummers ook enkele live nummers van hun allereerste optreden

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-01-2009 13:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

leuk!

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com