IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nattefrost Vorige pagina | Volgende pagina
Disciple
Usericon van Disciple
Posted 22-03-2005 15:04 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik zag Carpathian Forrest op No Mercy 2004, en Nattefrost was echt zo'n enorme zwerver op stage! hahahhaa! Volgens mij was die gast echt zat, met een kruis in z'n hand. Die hield ie de hele tijd in de lucht. Op een gegeven moment deed ie dat ook ff met een biertje! Had volgens mij niet door dat dat niet z'n kruisje was.

Maar hij heeft idd wel humor...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-03-2005 12:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2005 19:48 schreef Dolen het volgende:
Is er op die site ook nog ergens informatie te vinden over welke band op welke dag speelt? Aura Noir, Nattefrost, Tsjuder en natuurlijk Candlemass weten mij wel te bekoren. De rest hoeft niet zo...
Hub, stuur eens even een lijstje, aub.
Op www.infernofestival.net staat de gehele line up en tijdschema (heb nu geen tijd om de lijst te plaatsen aangezien ik nog in Noorwegen zit en we over enkele minuten de bus moeten hebben naar der stad).

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 27-03-2005 20:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nattefrost live was erg extreem. Roger gekleed in hoge dameslaarzen en verder alleen netkousen met kogelriem en banaan! en damestopje/bikini-setje?, Vrangsinn gekleed in alleen een string met verder Høst op gitaar en Jontho op drums. Twee nummers van de eerste cd werden gespeeld evenals een Carpathian Forest cover, enkele intro's en enkele nieuwe nummers. Tijdens het laatste gedeelte van de set kwam Nag van Tsjuder en de nieuwe drummer van Tsjuder de line-up versterken voor nog 2 nummers waaronder de Beherit cover. Er werd goed gespeeld en het contact met het publiek was ook goed.
Al met al een geweldig optreden

valfar
Usericon van valfar
Posted 27-03-2005 20:58 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Foto's?

Hub de Gallier
Posted 27-03-2005 21:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Komen er aan (breng ze dinsdag weg om te ontwikkelen).

Dominator
Usericon van Dominator
Posted 01-04-2005 10:46 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 27 maart 2005 20:55 schreef Hub de Gallier het volgende:Al met al een geweldig optreden

Hehe, ik vond er geen flikker aan! Een hoop poserij, het leek verdomme wel carnaval! Die fuckin' rockstar houding van Meneer Nattefrost kan me eerlijk gezegd gestolen worden, en dan kan het nog met zoveel 'ironie' gebracht worden... ik heb het er niet op. Als ik mannen in dameslingerie wil zien, zoek ik wel een dragshow op! De volgende keer blijf ik thuis of ga naar het circus! Kutoptreden!!

Verbal abuse is no substitute for the real thing.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-04-2005 10:50 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Boeiend. Als ze maar een goed potje muziek spelen.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hub de Gallier
Posted 01-04-2005 17:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Muzikaal zat het goed in elkaar, kan ook niet anders met zo'n line-up.
Wat veel mensen tegenspreekt is de 'fuck you' mentaliteit van Roger. Mensen verwachten teveel van hetzelfde bij bm bands, en met Nattefrost wil hij zeggen: "fuck you, ik doe het op mijn eigen manier".
Toegegeven, die dameslingerie is ook niet mijn stijl voor een bm band, maar goed, zijn statement is wel duidelijk.
Trouwens, er was geen rocksterren houding te zien, hij heeft meermalen het publiek vriendelijk bedankt voor de reacties en was goed bij humeur die dag.

Dit weekend post ik wat fotoos (moet ze alleen nog scannen).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-04-2005 17:30]

Dominator
Usericon van Dominator
Posted 01-04-2005 17:53 by Dominator Wijzig reactieProfiel van DominatorQuote dit berichthttp://911research.wtc7.net

quote:
Op 1 april 2005 17:28 schreef Hub de Gallier het volgende:...en met Nattefrost wil hij zeggen: "fuck you, ik doe het op mijn eigen manier".

En zijn manier is zich uitdossen in dameslingerie?! Nou, dan ben ik toch gedwongen om te passen. Er zijn betere podia voor zulke neigingen dan een blackmetaloptreden, maar dat is mijn mening.

quote:
Toegegeven, die dameslingerie is ook niet mijn stijl voor een bm band, maar goed, zijn statement is wel duidelijk.

Erg overduidelijk en erg simplistisch als je het mij vraagt. Kijk, als je je eigen weg in wil slaan met black metal, doe dan iets als Ved Buens Ende en niet een flauwe, doorzichtige en makkelijke poging konservatieve black metal Noren te shockeren... Dan haak ik af, zeg maar... maar dat is mijn mening.

Muzikaal gezien zat het inderdaad allemaal goed in elkaar, maar ik kreeg door de hele wanvertoning een vreemde bijsmaak in mijn mond die het geheel geheel verpestte. Jammer...

Verbal abuse is no substitute for the real thing.

Hub de Gallier
Posted 10-04-2005 20:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nattefrost live

[/quote]

A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 10-04-2005 20:47 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 20:41 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nattefrost live

Welcome to the Atrocity Exhibition

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-04-2005 20:55 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

'Hier is kermit de kikker met het sesamstraat nieuws'
(moet ik altijd aan denken als ik die gast live hoor)

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-04-2005 20:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 20:55 schreef Brujo het volgende:

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 10-04-2005 20:57 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 10 april 2005 20:55 schreef Brujo het volgende:

Sesamstraat journaal.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 10-04-2005 20:57]

Bloodied by the thorns beside the leaves

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 10-04-2005 21:01 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 20:57 schreef CurseOfDeath het volgende:
Sesamstraat journaal.

Zeker weten? Toen het huisje van de biggetjes omver werd geblazen, dat was nog 's nieuws.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-04-2005 21:03 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 10 april 2005 21:01 schreef Brujo het volgende:
Zeker weten? Toen het huisje van de biggetjes omver werd geblazen, dat was nog 's nieuws.

En was dat nieuws ook op het sesamstraat journaal dan?

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 10-04-2005 21:09 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 21:03 schreef Myth of Fury het volgende:

En was dat nieuws ook op het sesamstraat journaal dan?

Kermit was daar live - en ter plekke - bij aanwezig!! Sterker nog: de wolf werd eerst geinterviewd, alvorens de huisjes tegen de vlakte gingen.
Jaah, behoorlijk heftige shit was dat.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-04-2005 21:40 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

LELIJKHEID maar aardig schijfje dat Bloed &

Hub de Gallier
Posted 05-05-2005 11:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor de geinteresseerden: er komt een Nattefrost DVD

Wat er precies op komt te staan is nog niet helemaal duidelijk, maar Roger wil hier kunnen laten zien wat bij Carpathian Forest niet mogelijk was. Dat beloofd dus veel

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-05-2005 12:32 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 5 mei 2005 11:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat beloofd dus veel

multi angle!!

Suck my piss

Hub de Gallier
Posted 21-05-2005 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op 27 juni verschijnt eindelijk "Terrorist" in een gecensureerde en ongecensureerde versie.

Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 22-05-2005 0:14 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Eindelijk

Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-05-2005 0:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2005 0:14 schreef Botzwaard het volgende:
Eindelijk

spelfout weggehaald...

Hub de Gallier
Posted 23-05-2005 18:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe plaat:

Terrorist - Nekronaut Pt. I (Season of Mist, 27 Juni 2005)

001. Nekronaut (Cunt Cunt gimme more)

002. Black Metal Suicide (Claws of Perdition)

003. Hellcommander

004. Terrorist

005. Merket for Helvete

006. Eine kleine Arschmuzick

007. Satan is Endless, Satan is Timeless

008. Primitive Death

009. Goat Worship

010. Catapvltam Vrinam Philosophiam

011. Preteen Death Fuck

012. Dinsadansdjeveldyrkaar !!!

013. The Death of Nattefrost (Still Reaching of Hell Part II)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-05-2005 19:30 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Zo, dat is een vette uitgave om de zomer deftig in te zetten
Ik verwacht weer een homp machtige black metal afgewisseld met "aparte" humor

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com