|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Op www.infernofestival.net staat de gehele line up en tijdschema (heb nu geen tijd om de lijst te plaatsen aangezien ik nog in Noorwegen zit en we over enkele minuten de bus moeten hebben naar der stad). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nattefrost live was erg extreem. Roger gekleed in hoge dameslaarzen en verder alleen netkousen met kogelriem en banaan! en damestopje/bikini-setje?, Vrangsinn gekleed in alleen een string met verder Høst op gitaar en Jontho op drums. Twee nummers van de eerste cd werden gespeeld evenals een Carpathian Forest cover, enkele intro's en enkele nieuwe nummers. Tijdens het laatste gedeelte van de set kwam Nag van Tsjuder en de nieuwe drummer van Tsjuder de line-up versterken voor nog 2 nummers waaronder de Beherit cover. Er werd goed gespeeld en het contact met het publiek was ook goed. Al met al een geweldig optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Foto's? |
|
Komen er aan (breng ze dinsdag weg om te ontwikkelen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehe, ik vond er geen flikker aan! Een hoop poserij, het leek verdomme wel carnaval! Die fuckin' rockstar houding van Meneer Nattefrost kan me eerlijk gezegd gestolen worden, en dan kan het nog met zoveel 'ironie' gebracht worden... ik heb het er niet op. Als ik mannen in dameslingerie wil zien, zoek ik wel een dragshow op! De volgende keer blijf ik thuis of ga naar het circus! Kutoptreden!! Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
Boeiend. Als ze maar een goed potje muziek spelen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Muzikaal zat het goed in elkaar, kan ook niet anders met zo'n line-up. Wat veel mensen tegenspreekt is de 'fuck you' mentaliteit van Roger. Mensen verwachten teveel van hetzelfde bij bm bands, en met Nattefrost wil hij zeggen: "fuck you, ik doe het op mijn eigen manier". Toegegeven, die dameslingerie is ook niet mijn stijl voor een bm band, maar goed, zijn statement is wel duidelijk. Trouwens, er was geen rocksterren houding te zien, hij heeft meermalen het publiek vriendelijk bedankt voor de reacties en was goed bij humeur die dag. Dit weekend post ik wat fotoos (moet ze alleen nog scannen). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-04-2005 17:30] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En zijn manier is zich uitdossen in dameslingerie?! Nou, dan ben ik toch gedwongen om te passen. Er zijn betere podia voor zulke neigingen dan een blackmetaloptreden, maar dat is mijn mening. quote: Erg overduidelijk en erg simplistisch als je het mij vraagt. Kijk, als je je eigen weg in wil slaan met black metal, doe dan iets als Ved Buens Ende en niet een flauwe, doorzichtige en makkelijke poging konservatieve black metal Noren te shockeren... Dan haak ik af, zeg maar... maar dat is mijn mening. Muzikaal gezien zat het inderdaad allemaal goed in elkaar, maar ik kreeg door de hele wanvertoning een vreemde bijsmaak in mijn mond die het geheel geheel verpestte. Jammer... Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
Nattefrost live [/quote] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
'Hier is kermit de kikker met het sesamstraat nieuws' (moet ik altijd aan denken als ik die gast live hoor) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: |
|
quote: Sesamstraat journaal. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 10-04-2005 20:57] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Zeker weten? Toen het huisje van de biggetjes omver werd geblazen, dat was nog 's nieuws. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: En was dat nieuws ook op het sesamstraat journaal dan? |
|
quote: Kermit was daar live - en ter plekke - bij aanwezig!! Sterker nog: de wolf werd eerst geinterviewd, alvorens de huisjes tegen de vlakte gingen. Jaah, behoorlijk heftige shit was dat. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
LELIJKHEID maar aardig schijfje dat Bloed & |
|
Voor de geinteresseerden: er komt een Nattefrost DVD Wat er precies op komt te staan is nog niet helemaal duidelijk, maar Roger wil hier kunnen laten zien wat bij Carpathian Forest niet mogelijk was. Dat beloofd dus veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: multi angle!! Suck my piss |
|
Op 27 juni verschijnt eindelijk "Terrorist" in een gecensureerde en ongecensureerde versie. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Eindelijk Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
De nieuwe plaat: Terrorist - Nekronaut Pt. I (Season of Mist, 27 Juni 2005) 001. Nekronaut (Cunt Cunt gimme more) 002. Black Metal Suicide (Claws of Perdition) 003. Hellcommander 004. Terrorist 005. Merket for Helvete 006. Eine kleine Arschmuzick 007. Satan is Endless, Satan is Timeless 008. Primitive Death 009. Goat Worship 010. Catapvltam Vrinam Philosophiam 011. Preteen Death Fuck 012. Dinsadansdjeveldyrkaar !!! 013. The Death of Nattefrost (Still Reaching of Hell Part II) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, dat is een vette uitgave om de zomer deftig in te zetten Ik verwacht weer een homp machtige black metal afgewisseld met "aparte" humor I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |