![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben meer fan van de PS2.En ja je kan een spel van 1 in de 2 spelen ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Volgens mij is het wel mogelijk om een PS1 spel in een PS2 te gooien ja. Andersom niet (ook wel logisch). Ik zou niet weten wat een betere console is, ik speel namelijk alleen spelletjes op de PC. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Tjah, XBOX is op bijna alle gebieden superieur aan de PS2. Maar, er komen gewoon minder spellen op uit dan op de PS2 [hoewel 80% daarvan troep is]. Ikzelf heb de XBOX en hij heerscht nogsteeds. ![]() |
|
ik ben ik meer fan van de X-box.. ziet er toch een stuk lekkerder uit vind ik. voor de spellen hoef je trouwens ook geen psx2 te kopen want bijna alles komt ook wel op de x box uit. als ik niet zon enorm geld gebrek had, had ik er in ieder geval allang een aangeschaft. hij word trouwens ook steeds goedkoper, hier kost hij nog maar 200 euro meen ik. bij de psx 2 kun je trouwens ook de controlers gebruiken van een psx 1 Ik distancieer me volledig van ZM ![]() |
|
Ikzelf ben voor de GameCube gegaan: Nintendo spellen zoals Zelda, Mario, F-Zero, enzovoorts heerschen gewoon immer. En dat de spellen 'kiddy' zijn is bullshit, ze zijn gewoon fantasierijker dan het quasi-realistische gezever op de Xbox en PS2, zoals uberbloederige massacre's die in weze nog veel kinderachtiger zijn dan de geinspireerde Zelda-wereld, bijvoorbeeld. Toch heb ik ook een PS2, omdat er enkele spellen zijn, en hier tref je een tegenstrijdigheid aan, die mijn interesse wel wisten te trekken, zoals GTA of Pro Evolution Soccer. De Xbox lijkt voort te borduren op de PS2 en is in mijn ogen allerminst origineel. Die zou ik sowieso links laten liggen. ![]() |
|
één woord: ![]() ![]() Heerscht echt vreselijk hard en heeft een aantal zeer vette games die exclusief op de GC zijn - resident evil (remake) - resident evil 0 - eternal darkness - mario party 4 - legend of zelda : the wind waker En idd, de cube spellen zijn vaak wat creatiever dan de massa die op ps2 en xbox uitkomt. En daar komt bij dat de cube ook het goedkoopst is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-04-2003 14:17] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik heb een playstation 2, 1 keer gebruikt. Toch maar eens van stal halen .. ik zoek een leuk spel in de stijl van zelda (gewoon avontuur dus) iemand aanraders ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
GC is idd leuk en aardig MAAR DIE KILLER GAMES SCHIETEN VERDOMME NIET OP!!! ![]() |
|
ik ga altijd voor nintendo, die spellen heerschen. ![]() ![]() |
|
quote: jawel, Eternal Darkness, metroid prim, resident evil, resident evil 0 en al bijna zelda ![]() ![]() |
|
quote:Nu ja, maar hoelang is de GC al uit? ![]() |
|
quote: Dat is waar. Maar het komt! Een tip voor de topicstarter: Wacht tot na de e3 gamesbeurs in de US, 3 mei dit jaar geloof ik De e3 is de grootste gamesbeurs van de wereld en aldaar worden nogal eens revolutionaire aankondigingen gedaan op zowel soft- als hardware gebied, als wel de economische kant van consoles (denk aan prijsverlagingen). Zou toch lullig zijn als je nu een console koopt en ie over 2 maanden voor 100 Euro minder te krijgen is, niet? ![]() ![]() |
|
quote: Op de Xbox zijn niet veel meer toppers als op de GameCube verschenen. Het verschil ligt hem in het verwachtingspatroon dat men van Nintendo heeft, en van nieuwkomer M$ niet. ![]() |
|
quote: lang, maar je moet um nu pas kopen. heb ik ook pas gedaan. De vette spellen komen nl. nu behoorlijk binnen ![]() |
|
Tja, ik zou toch echt (weer, in mijn geval) voor de PS2 gaan. Waarom? Drie woorden: Grand Theft Auto ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Ik had een mega verwachtingspatroon van de GC, maar heb 'em 6 maanden na release de deur uit gekeild. Er kwam gewoonweg niks leuks op uit [ja, toenmalig in de toekomst]. XBOX is qua games idd niet meer, maja, Splinter Cell en DOA. ![]() ![]() |
|
splintercel komt oko op de cube ![]() en 3 mei ZELDA ![]() ![]() ![]() en vergeet resident evil 1 & 0 en eternal darkness niet!!! [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-04-2003 14:25] ![]() |
|
quote: Daartegenover hebben we dan Metroid Prime, Resident Evil Zero en Luigi's Mansion liggen .. hmmm, ik zou het wel weten ![]() Hangt er net vanaf waar je voorkeur ligt. ![]() |
|
ik had ook al even op nedermagic.nl gekeken, maar een aantal mensen daar klaagt erover dat de gamecube kinderachtige spellen heeft. zitten er op de x-box ook spellen die vergelijkbaar zijn met 'soulreaver'? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
De nieuwe Zelda lijkt me stront als ik eerlijk moet zijn. Het verhaal van Zelda games moet klassiek zijn [prinses redden, ganon slopen] en dat is bij deze niet. ![]() ![]() |
|
en eternal darkness op de cube ![]() Naar mijn mening een van de meest vernieuwende actie adventure games van de laatste jaren. Vooral die effecten als je je langzaam gek wordt ![]() Heersch! ![]() |
|
quote: Over dat kinderachtige: Lees mijn eerste ost in deze topic. Ik heb het idee dat je al redelijk een keuze gemaakt heb. Spellen als 'Soul Reaver' zijn action/adventure spellen, op iedere console te verkrijgen, bijvoorbeeld in de vorm van BloodRayne. Je zou een website als http://www.ign.com kunnen bezoeken en per console even de sectie langslopen en het spellenaanbod bekijken. Graphics zijn irrelevant, die zijn op alle consoles voor de leek nagenoeg gelijk. [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 22-04-2003 14:28] ![]() |
|
quote: gamecube heeft oko wel kinderachtige spellen maar die kunnen ook erg leuk zijn, denk aan mario party 4. Maar er zijn genoeg ranzige spellen ![]() denk hierbij aan resident evil 0 & 1, eternal darkness, blood rayne ![]() ![]() |
|
Ik heb een playstation 2, 1 keer gebruikt. Toch maar eens van stal halen .. ik zoek een leuk spel in de stijl van zelda (gewoon avontuur dus) iemand aanraders Ik, Wil Schuurman ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |