IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : zijn er nog zmers die naar de Elf fantasy fair 2003 gaan ? Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-04-2003 14:39 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Black Lily en ik hebben al een tijdje kaartjes, en gezien ik weet dat er vorig jaar iig een paar zmers overwogen ook te gaan was ik benieuwd of er dit jaar ook bekenden zouden zijn
Wij gaan iig zaterdag


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 14:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik wil wel, waar zijn er voorverkoop adressen ofkan het ook aan de deur?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm waar, wat, hoe duur?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 14:41 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 april 2003 14:40 schreef impaled succubus het volgende:
ik wil wel, waar zijn er voorverkoop adressen ofkan het ook aan de deur?
http://www.elffantasy.nl

Voorverkoop via internet en telefonisch is voorbij, op een paar plaatsen kun je nog wel kaarten kopen. Maar aan de deur kun je ook nog kaarten kopen.

Dat gaan wij, zaterdag, ook doen in ieder geval Dat wordt lekker vroeg opstaan


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-04-2003 14:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 14:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 14:41 schreef helmet het volgende:
http://www.elffantasy.nl

Voorverkoop via internet en telefonisch is voorbij, op een paar plaatsen kun je nog wel kaarten kopen. Maar aan de deur kun je ook nog kaarten kopen.

Dat gaan wij, zaterdag, ook doen in ieder geval Dat wordt lekker vroeg opstaan
lukt het denk je om aan de deur nog een kaartje te bemachtigen?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 14:44 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 april 2003 14:43 schreef impaled succubus het volgende:
lukt het denk je om aan de deur nog een kaartje te bemachtigen?
Volgens de site zijn er nog zat kaarten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 14:44 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 14:44 schreef helmet het volgende:
Volgens de site zijn er nog zat kaarten.
mooi


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 15:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wtf is dit voor iets dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-04-2003 15:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 15:05 schreef 0Tolerence het volgende:
wtf is dit voor iets dan
soort beurs in fantasy spul ofzo met wat verkleedde idioten


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-04-2003 15:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 15:06 schreef impaled succubus het volgende:
soort beurs in fantasy spul ofzo met wat verkleedde idioten


spannend dus


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 15:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

jezus

*pleister-voor-de-mond-smiley*




[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-04-2003 15:08]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jezus heeft er niks mee te maken Sjaack


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 23-04-2003 15:09 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Tuurlijk ga ik daar heen

Zometeen ff met wat lui heel true wat wapens in elkaar flansen enzo


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-04-2003 15:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

aaaaaaaaaaaaaaaargh!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-04-2003 15:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht




helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 15:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 april 2003 15:09 schreef Bintmeister het volgende:
Zometeen ff met wat lui heel true wat wapens in elkaar flansen enzo
Mja, dit jaar komt het er voor mij niet van om in outfit te gaan. Vrienden van me gaan zondag wel in vol ornaat.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In pakjes gaan ...
Carnaval is al voorbij hoor ...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-04-2003 15:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Vorig jaar toespraak van Terry Pratchet gezien, die vent heeft net zo veel humor als de karakters in zijn boeken


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-04-2003 15:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 april 2003 15:26 schreef FireFox het volgende:
Vorig jaar toespraak van Terry Pratchet gezien, die vent heeft net zo veel humor als de karakters in zijn boeken
Dat was toch twee jaar terug?

Maar inderdaad, die man praat ongeveer net zoals hij schrijft. Geweldig!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-04-2003 15:34 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Enige nadeel is dat ik zovroeg m'n nest uit moet...en nog witte fluffy stof moet hebben!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-04-2003 15:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 15:27 schreef helmet het volgende:
Dat was toch twee jaar terug?

Maar inderdaad, die man praat ongeveer net zoals hij schrijft. Geweldig!

euh... gaat de tijd zo snel ?!?!?! hmm misschien heb je wel gelijk dan heb ik het een jaartje overgeslagen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 23-04-2003 17:04 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

was er ook vorig jaar. je kon er veel gave dingen kopen in ieder geval.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2003 17:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

gay



Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-04-2003 17:52 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 15:08 schreef Snaack het volgende:
jezus

*pleister-voor-de-mond-smiley*




Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 23-04-2003 17:54 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik ga hier ook heen op zondag dan.

Niet in vol ornaat aangezien ik geen pakken bezit e.d. mijn gedrag maakt hopelijk veel goed


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen