|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
lol, nou zie ze ooit maar eens de kwaliteit te krijgen van cryptopsy. Hebben ze genoeg te doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die hebben ze niet nodig? Wel om dezelfde status te krijgen, technisch gezien is cryptopsy toch wel JE van HET! Deathmetal is deathmetal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik begin me nu toch werkelijk af te vragen aan wie ik die onzin heb lopen verkopen. Wat ik nog wel het allerergste vind is dat diegene het nog klakkeloos geloofd heeft ook........ Laat ZM anders een interview doen met ons waarin vragen zijn verwerkt van mensen hier op het forum. Dan zullen we overal een serieus antwoord op geven om alle misverstanden de wereld uit te helpen.... (onze drummer speelt ook niet echt, hij heeft namelijk kicktriggers) [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 27-04-2003 10:22] |
|
Iemand zin in een glaasje ranja? 11.45: restate my assumptions |
|
ik heb onlangs de cd gekocht en luister hem met plezier, ook al ben ik geen super fan van die supersnelle deathmetal. .dat zegt voor mij toch wel iets over de kwaliteit van de band. origineel is het idd niet(ook al vind ik het wel meevallen wat betreft Nile) maar dat kan mij niet boeien. zolang een nummer maar goed is en de riff niet te direct is gekopieerd vind ik het prima. dus ik ben benieuwd hoe ver de band het gaat schoppen. zolang ze maar geen 'gorefest"trekjes gaan krijgen(dus opeesn muzikaal moeten gaan groeien). |
|
"dus ik ben benieuwd hoe ver de band het gaat schoppen. zolang ze maar geen 'gorefest"trekjes gaan krijgen(dus opeesn muzikaal moeten gaan groeien). " Daarvoor richten we wel winstgevende projecten op.. deze zomer vindt reeds de intrede plaats van The Monolith Doomcult. Het ziet er naar uit dat dit een My Dying Bride ripoff gaat worden. |
|
De stijl zal onveranderd blijven, hoogstens zal er nog wat meer dynamiek in de nummers aangebracht gaan worden en ook gaan we werken met gastbijdragen op vocaal gebied. Ik maak me niet druk over "bepaalde Nile invloeden." Iedere band lijkt op een andere band of je moet een complete nieuwe muziekstijl uitvinden zoals Korn heeft gedaan. Zoals de grote CBI baas altijd zegt. Het kan beter ergens dan nergens op lijken.... |
|
[quote]Op 27 april 2003 16:41 schreef TMDC wordfuhrer het volgende: Ik maak me niet druk over "bepaalde Nile invloeden." Iedere band lijkt op een andere band of je moet een complete nieuwe muziekstijl uitvinden zoals Korn heeft gedaan. [quote] nou is die korn stijl errug klote voorbeeld, maar je hebt gelijk! Oud Vuil. |
|
Inderdaad.Alleen vreemd dat de heer krieg ons debiel aan het afzeiken was omdat onze ex-zanger iets in een blad geschreven heeft (waar katafalk geen donder mee te maken heeft) waar meneer krieg het niet mee eens was en we leken teveel op andere bands. En nu likt hij aars.Ikke niet snappe Toen heette hij nog little krieg geloof ik.Forgive me if i'm wrong [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 27-04-2003 17:17] |
|
Oeh, waar jij het over hebt, gaat way back. In "Klachten II" staat wel de nodige verduidelijking. Touché, pussycat! |
|
Korn heeft in z'n eentje een compleet nieuwe muziekstijl uitgevonden. Korn lijkt op geen enkele band, maar de hele Spooky Core bende lijkt op Korn. Wie doet ze dat na? |
|
quote: Alleen vreemd dat de heer Krieg ons debiel aan het afzeiken was, ik moet zeggen dat vele debielen hier, goede Death Metal aan het afzeiken waren, vaak geen goed onderbouwde reviews kwamen aan het daglicht, ik las de reviews met pijn(BloodRedThrone, SpawnOfPossession) De cd's waar ik nu over spreek kregen slechte kritieken hier op de ZM, gewoon onterecht, ja daar gaan we weer. Terwijl in alle Metaltijdschriften het tegen bewijs werd geleverd, ik werd kwaad dat mijn genre werd aangevallen(misschien kinderachtig) en heb een tegen aanval in gezet. Hier en daar heb ik negatief gereageerd, dus ook op Katafalk, want daar zong Wokkel in die in eerste instantie, Exmortem een vijf gaf zonder reden, en daarna doodleuk een interview met Exmortem af nam, ik dacht hoe kan dit een vijf geven, en toch een interview afnemen, nee meneer vond het daarna wel okee, maar repte geen moment in die interview over de nummers die in zijn ogen achteruit holde, terwijl volgens meneer Wokkel ze naar voren moesten macheren. Daarna ben ik te ver gegaan en kwam Monolith op mijn pad, een totaal verkeerde ingeving, maar ik ben geen journalist. De cd is super en lekker vet. Alleen ik vind het jammer, dat de leden van de band zo reageren, want dat hebben ze niet nodig. Dat doet de band zeker geen goed. Ook ben ik verbolgen over Bruder Cle in de RockHard, deze man schijnt ook te werken voor Headache, een zes komma vijf als gevolg, deze man weet niet van wanten, laat ie maar naar het klooster gaan en headache meenemen, want dat is ook een klote magazine, totaal geen woorden vuil maken over de nummers op de cd's, een stelletje amateurs, iedereen heeft een grote bek omtrent Aardschok, maar die weten precies de snaar te raken, laatst riep Dwaallicht dat dit blad alleen nog maar achten ziet, het probleem is gewoon dat er veel uitkomt, maar wat er uitkomt verdiend ook vaak een acht, alles wordt tegenwoordig in de puntjes verzorgd(produktie) en nummers worden tegenwoordig met kop en staart geschreven. Nu naar Monolith, de Nile invloeden zijn beperkt gebleven, iedereen weet nu dat er zogenaamde Nile invloeden in zit, en nu roept iedereen dat, zielig hoor, want deze band doet z'n eigen ding, heeft een eigen open geluid, en moch je toch Nile invloeden horen, ben jij geen death Metal fan, iedereen moet maar wat te nuilen hebben. Monolith heerst, in deze vette SARS maatschappij. |
|
quote: My DYing Bride ripp offs heerschen |
|
|
|
quote: Wat is hier de reden van? |
|
Hey dude!(krieg) Begrijp me niet verkeerd.Ik vind dat ieder zijn mening mot hebben en moet kunnen uitroepen.Ik wil jou en monolith niet volledig afzeiken,alleen een verklaring.Die heb ik nu,dank daarvoor Nou moet ik wel zeggen dat ik het klachten topic niet gelezen heb.Het schijnt dat er al een verklaring was? [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 28-04-2003 18:26] |
|
quote: Als ze de oude off rippen wel ja. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik heb niks tegen Katafalk, gewoon een vette cd, maar zoals ik al eerder verklaarde, ging ik te ver en dan vooral op Katafalk en Monolith, dat laatste heb ik nu wel recht getrokken, en wat betreft Katafalk, ik riep toen invloeden van buiten af(Vader en zo), maar dat is niet waar, jullie spelen origineel en doen je eigen ding. Het ging me vooral om Wokkel. Excuus wel op zijn plaats zou ik zeggen. Ik wil eigen gemaakte flyers introduceren voor Monolith Deathcult, om de band te ondersteunen, kan dat doen op mijn werk, ik vind gewoon dat de band dit verdiend heeft. En dit is vooral om de kater weg te spoelen, die ik hen heb aangericht. Death Metal rules. |
|
Dat is nou aardig heer Krieg :-) |
|
Is dit nou godverdomme nog steeds bezig? Mijn god, ik geloof niet dat ik ooit een band in de Nederlandsche geschiedenis heb gezien die zoveel free publicity heeft gekregen. Doen ze goed. Wanneer mag ik de Monolith NuCult verwachten? |
|
quote: DEF is een hip-hop naam. Ik denk dat DEFCULT meer bij jou past. MONOLITH RULES. |
|
Heb hem weer tig keer geluisterd vandaag. Word tweeduizenddrie het jaar van The Monolith Deathcult, ik denk van ja. Ze treden volgens mij vanavond op in Arnhem, maar helaas ik moest werken, maar ze heersen overal en voor altijd. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 01-05-2003 21:36] |
|
Binnenkort interview met ze op de frontpage |
|
quote: KLASSE Jenje, ik zal het lezen. Monolith heerst. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |