IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Monolith Deathcult-Apotheosis Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-05-2003 23:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 21:35 schreef Heer Krieg het volgende:
Heb hem weer tig keer geluisterd vandaag.
Word tweeduizenddrie het jaar van The Monolith Deathcult, ik denk van ja. Ze treden volgens mij vanavond op in Arnhem, maar helaas ik moest werken, maar ze heersen overal en voor altijd.

Beetje erg positief he, ik bedoel ik kan hun album goed waarderen, klinkt lekker. Maar ik zie ze toch echt niet HET album van 2003 produceren

"This one is older than shit, heavier than time!"

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-05-2003 23:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mja, zat ik ook te denken.

Oud Vuil.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 02-05-2003 8:56 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Heer Krieg zijn tong begint al bruin te verkleuren van al het aarschlikken

None of us are saints - Albert Fish

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 02-05-2003 10:30 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 18:56 schreef Heer Krieg het volgende:
DEF is een hip-hop naam.
Ik denk dat DEFCULT meer bij jou past.
MONOLITH RULES.

Whoohoo! Impress me with your intellect!

Nerd.

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 02-05-2003 12:48 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

quote:
Op 2 mei 2003 8:56 schreef Arson het volgende:
Heer Krieg zijn tong begint al bruin te verkleuren van al het aarschlikken

Whahahaha

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 02-05-2003 13:15 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

Inderdaad... je zou bijna denken dat ie verliefd op 1 van de bandleden is geworden... dat iemand zichzelf zo hard in de zeik kan zetten... heb ik al lang niet meer meegemaakt... HER AARSLIKKER!

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 02-05-2003 16:33 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Ik mag dan een newbie zijn, maar ik ben dus niet de enige die Herr Krieg een niet doorgespoelde drol vind?

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-05-2003 16:43 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 2 mei 2003 16:33 schreef Def het volgende:
Ik mag dan een newbie zijn, maar ik ben dus niet de enige die Herr Krieg een niet doorgespoelde drol vind?

Def, toch maar 's een ander forum opgezocht?!

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 17:27 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 23:19 schreef 0Tolerence het volgende:
Beetje erg positief he, ik bedoel ik kan hun album goed waarderen, klinkt lekker. Maar ik zie ze toch echt niet HET album van 2003 produceren

Rechtop in de wind, zullen we maar zeggen die reaktie's, wat weet jij er nou van.
NOOIT gehoord van Hate, NOOIT gehoord van Insision, maar meneer vind Goratory zo goed, dat ie het in zijn broek doet, trouwens goed lezen wat er staat, niet HET album van 2003.
Maar wel het jaar word voor Monolith om successen te behalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 17:32]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-05-2003 17:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 17:27 schreef Heer Krieg het volgende:
Rechtop in de wind, zullen we maar zeggen die reaktie's, wat weet jij er nou van.
NOOIT gehoord van Hate, NOOIT gehoord van Insision, maar meneer vind Goratory zo goed, dat ie het in zijn broek doet, trouwens goed lezen wat er staat, niet HET album van 2003.
Maar wel het jaar word voor Monolith om successen te behalen.

lol. Ik vind goratory goed ja, dat in mijn broek doen gedeelte komt me niet bekend voor. En dat ik die bands niet ken wil niks zeggen, ik noem releases van Cryptopsy, deeds of flesh, dying fetus o.a. die nog moeten komen en misschien zelfs nog suffocation. Dat is meer dan zat concurrentie HERR KRIEG

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 17:58 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 17:40 schreef 0Tolerence het volgende:
lol. Ik vind goratory goed ja, dat in mijn broek doen gedeelte komt me niet bekend voor. En dat ik die bands niet ken wil niks zeggen, ik noem releases van Cryptopsy, deeds of flesh, dying fetus o.a. die nog moeten komen en misschien zelfs nog suffocation. Dat is meer dan zat concurrentie HERR KRIEG

Je moet niet lezen wat er staat.

Ik heb nog wel een aantal leuke bands voor je. Anasarca, Azarath(Polen), Bloodbath, Brutus(Hollandse Death Metal, met Nederlandse teksten, downloaden) Cinerary(Mini lijkt op Gorgasm) Cumchrist(leden van Gorgasm) Debodified(Disavowed achtig) Devillium, Gorguts en Resurrected(Vunzig, slecht en uit Duitsland)
Jij bent geen concurrent hoor meneer.

En Monolith heerst toch echt, anders moet je maar Nu-Metal gaan luisteren. Dan heb je geen verstand van Death Metal, zoals meerdere op deze site.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 18:05]

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 02-05-2003 18:03 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Hey jongens!!!!
Laten we het gezellig houden.Wat een oorlog topic is dit.Krieg en ik zijn de enigsten die er iets positiefs uit krijgen volgens mij.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 18:08 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 18:03 schreef Katablaster het volgende:
Hey jongens!!!!
Laten we het gezellig houden.Wat een oorlog topic is dit.Krieg en ik zijn de enigsten die er iets positiefs uit krijgen volgens mij.

Ik moet ook zeggen dat Katafalk rilt.
Of ben ik nu weer gek op een van de vrouwen van de bandleden.

Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 02-05-2003 18:18 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

Op het moment ben ik vrijgezel dus ik hoef me geen zorgen te maken hehehe....

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 18:24 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 18:18 schreef Katablaster het volgende:
Op het moment ben ik vrijgezel dus ik hoef me geen zorgen te maken hehehe....

Ochtjee, plenty fish in the sea.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 19:55 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

T H E
M O N O L I T H D E A T H C U L T

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 19:56]

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 02-05-2003 20:02 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

K U T B A N D!!

Trieste gast

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 20:11 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

T H E

APOTHEOSIS

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 20:14]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-05-2003 20:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 17:58 schreef Heer Krieg het volgende:

Ik heb nog wel een aantal leuke bands voor je. Anasarca, Azarath(Polen), Bloodbath, Brutus(Hollandse Death Metal, met Nederlandse teksten, downloaden) Cinerary(Mini lijkt op Gorgasm) Cumchrist(leden van Gorgasm) Debodified(Disavowed achtig) Devillium, Gorguts en Resurrected(Vunzig, slecht en uit Duitsland)
Jij bent geen concurrent hoor meneer.

En Monolith heerst toch echt, anders moet je maar Nu-Metal gaan luisteren. Dan heb je geen verstand van Death Metal, zoals meerdere op deze site.

Herr krieg, je zeurt zoals gewoonlijk weer!
Jou standaard is niet de deathmetal standaard als je dat denkt en ik geloof dat ik had gezegd dat ik monolith wel kon waarderen dus leer ook eens lezen.
Bedankt voor de tips

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 02-05-2003 20:31 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 20:22 schreef 0Tolerence het volgende:
Herr krieg, je zeurt zoals gewoonlijk weer!
Jou standaard is niet de deathmetal standaard als je dat denkt en ik geloof dat ik had gezegd dat ik monolith wel kon waarderen dus leer ook eens lezen.
Bedankt voor de tips

Rustig meneer OTolerence, u houd van Death Metal, en dat is een geruststellend gevoel.
Death Metal heerst.

TMDCbassmeister
Luis in de pels
Usericon van TMDCbassmeister
Posted 03-05-2003 12:06 by TMDCbassmeister Wijzig reactieProfiel van TMDCbassmeisterQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

ontzettend kut man, die luide beatmuziek.

Geef mij maar Norah Jones.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 03-05-2003 13:13 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2003 17:58 schreef Heer Krieg het volgende:

Beste Mr.Krieg,
Monolith is niks speciaals, als jij zo'n death metal-freak bent (zoals je zelf pretendeerd) dan zou je moeten weten dat er véél betere bands in het genre rondlopen dan de Monolith Befcult. Dus hang aub. niet de death metal-messiah uit !!

BLASTBEATS FOREVER

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-05-2003 13:41 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2003 13:13 schreef EvilPietje het volgende:
Beste Mr.Krieg,
Monolith is niks speciaals, als jij zo'n death metal-freak bent (zoals je zelf pretendeerd) dan zou je moeten weten dat er véél betere bands in het genre rondlopen dan de Monolith Befcult. Dus hang aub. niet de death metal-messiah uit !!

Ik noem mezelf heer Krieg, en u bent zo evil als Pietje, man ga de was buiten hangen(wel de vuile) Want wie Monolith niet speciaal vind, vind zichzelf speciaal, ja evil manneke ik ben een doodnormaale Deathhead.
Als jij durft te beweren dat Monolith niks speciaal is, waarom heb je het album dan in huis KAASkop, dan gooi je hem weg, en hoef je hem niet meer te draaien okee.
Je naam is evil(malle)Pietje, die doorgaans het stomme en kwijlerige(Schrijf ik het goed) Katatonia waardeerd, of misschien dat Zweedse melodie Death Metal hooghoud(dubbele)
Als je Monolith niet goed vind, sodemieter dan maar op, bij de eerst volgende klachtschrift van jou, zet ik mijn handtekening eronder. En weetje Piet de Evil.
The Monolith Deathcult heerst, en als je dat niet wilt zien of horen, ben jij een Death Metal freak die van Korn houd.

Death Metal heerst. En evil heerst, maar dan zonder Pietje.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-05-2003 13:52 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Hé Pieteman was is jou Death Metal plaat dan.
DARKANE?

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 03-05-2003 13:53 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

100.
EriseennieuweDeathMetalbandopgestaan.

Evil Pietje drinkt met een rietje.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com