|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
mja, zat ik ook te denken. Oud Vuil. |
|
Heer Krieg zijn tong begint al bruin te verkleuren van al het aarschlikken None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Whoohoo! Impress me with your intellect! Nerd. |
|
quote: Whahahaha blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Inderdaad... je zou bijna denken dat ie verliefd op 1 van de bandleden is geworden... dat iemand zichzelf zo hard in de zeik kan zetten... heb ik al lang niet meer meegemaakt... HER AARSLIKKER! |
|
Ik mag dan een newbie zijn, maar ik ben dus niet de enige die Herr Krieg een niet doorgespoelde drol vind? |
|
quote: Def, toch maar 's een ander forum opgezocht?! |
|
quote: Rechtop in de wind, zullen we maar zeggen die reaktie's, wat weet jij er nou van. NOOIT gehoord van Hate, NOOIT gehoord van Insision, maar meneer vind Goratory zo goed, dat ie het in zijn broek doet, trouwens goed lezen wat er staat, niet HET album van 2003. Maar wel het jaar word voor Monolith om successen te behalen. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 17:32] |
|
quote: lol. Ik vind goratory goed ja, dat in mijn broek doen gedeelte komt me niet bekend voor. En dat ik die bands niet ken wil niks zeggen, ik noem releases van Cryptopsy, deeds of flesh, dying fetus o.a. die nog moeten komen en misschien zelfs nog suffocation. Dat is meer dan zat concurrentie HERR KRIEG "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je moet niet lezen wat er staat. Ik heb nog wel een aantal leuke bands voor je. Anasarca, Azarath(Polen), Bloodbath, Brutus(Hollandse Death Metal, met Nederlandse teksten, downloaden) Cinerary(Mini lijkt op Gorgasm) Cumchrist(leden van Gorgasm) Debodified(Disavowed achtig) Devillium, Gorguts en Resurrected(Vunzig, slecht en uit Duitsland) Jij bent geen concurrent hoor meneer. Je moet niet lezen wat er staat. En Monolith heerst toch echt, anders moet je maar Nu-Metal gaan luisteren. Dan heb je geen verstand van Death Metal, zoals meerdere op deze site. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 18:05] |
|
Hey jongens!!!! Laten we het gezellig houden.Wat een oorlog topic is dit.Krieg en ik zijn de enigsten die er iets positiefs uit krijgen volgens mij. |
|
quote: Ik moet ook zeggen dat Katafalk rilt. Of ben ik nu weer gek op een van de vrouwen van de bandleden. |
|
Op het moment ben ik vrijgezel dus ik hoef me geen zorgen te maken hehehe.... |
|
quote: Ochtjee, plenty fish in the sea. |
|
T H E M O N O L I T H D E A T H C U L T [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 19:56] |
|
K U T B A N D!! Trieste gast |
|
T H E APOTHEOSIS [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 02-05-2003 20:14] |
|
quote: Herr krieg, je zeurt zoals gewoonlijk weer! Jou standaard is niet de deathmetal standaard als je dat denkt en ik geloof dat ik had gezegd dat ik monolith wel kon waarderen dus leer ook eens lezen. Bedankt voor de tips "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Rustig meneer OTolerence, u houd van Death Metal, en dat is een geruststellend gevoel. Death Metal heerst. |
|
ontzettend kut man, die luide beatmuziek. Geef mij maar Norah Jones. |
|
quote: Beste Mr.Krieg, Monolith is niks speciaals, als jij zo'n death metal-freak bent (zoals je zelf pretendeerd) dan zou je moeten weten dat er véél betere bands in het genre rondlopen dan de Monolith Befcult. Dus hang aub. niet de death metal-messiah uit !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ik noem mezelf heer Krieg, en u bent zo evil als Pietje, man ga de was buiten hangen(wel de vuile) Want wie Monolith niet speciaal vind, vind zichzelf speciaal, ja evil manneke ik ben een doodnormaale Deathhead. Als jij durft te beweren dat Monolith niks speciaal is, waarom heb je het album dan in huis KAASkop, dan gooi je hem weg, en hoef je hem niet meer te draaien okee. Je naam is evil(malle)Pietje, die doorgaans het stomme en kwijlerige(Schrijf ik het goed) Katatonia waardeerd, of misschien dat Zweedse melodie Death Metal hooghoud(dubbele) Als je Monolith niet goed vind, sodemieter dan maar op, bij de eerst volgende klachtschrift van jou, zet ik mijn handtekening eronder. En weetje Piet de Evil. The Monolith Deathcult heerst, en als je dat niet wilt zien of horen, ben jij een Death Metal freak die van Korn houd. Death Metal heerst. En evil heerst, maar dan zonder Pietje. |
|
Hé Pieteman was is jou Death Metal plaat dan. DARKANE? |
|
100. EriseennieuweDeathMetalbandopgestaan. Evil Pietje drinkt met een rietje. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |