|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ach...niet slecht eigenlijk, vind allen de bandleden van die arrogante klootzakken |
|
met arrogantie maskeren we ons gebrek aan talent |
|
quote: hehe, was meer sarcastisch, jullie vallen nog best mee |
|
quote:dat is lang gelden. alles goed? hoe vind je de nieuwe van metallica(beantwoord maar een van de vele metallica topics) |
|
Gisteren een precisiebombardement uitgevoerd in het Beest in Goes. het was jammer genoeg niet echt druk, maar we hebben er niet minder om gespeeld. Gave zaal, briljante geluidsmensen. heerss! |
|
Ik hoop jullie binnenkort nog eens een keertje live te zien. Zijn jullie al geboekt door de Gigant? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nee, maar we zijn wel gevraagd, ik zal er eens achteraan gaan |
|
Ah beter, Erik zit al achter jullie aan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hij kent Robin wel dus ik ga er vanuit dat het goed komt alleen hoop ik dqat er meer publiek komt dan bij GD de laaste keer |
|
quote:Dat was bepaald geen kattepis, nee! Jammer dat Heer Krieg er niet was, hij had het vast leuk gevonden. Vond Flesh Made Sin ook uitstekend, overigens. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: Late reactie: Heeejjj!!! Bijna alles goed idd; en met een beetje mazzel gaat het flink beter worden! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: u heeft gelijk " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Heer Krieg was er wel hij stond voor het publiek links op het podium en speelde op een blauwe gitaar |
|
quote: grappig. vroeger had Iron maiden een fan die altijd het podium opsprong en met een nep gitaar een nepsolo weggaf. de best man heeft dus een zoon gekregen (die naar nederland is geemigreerd): krieg. |
|
quote: hehehehe " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Voor alle zuiderlingen, we spelen de 28 in Venlo |
|
LOL, mooie flyer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mooie cover, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat jullie ook in de story en de privé staan. Oud Vuil. |
|
quote:In de Gigant weet je het nooit. Meestal is het nog minder druk dan bij GD. Helaas... Tot binnenkort dan maar. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heer Krieg Zag jou staan in bloemtjesjurk met lang bruin haar, je lachte nog zo tegen mij. We spraken elkaar even, wil contact, je had het over om die zanger van de Deathcult z'n schedelbasis door te snijden. Neem contact op met mij 06-666666666. |
|
LOL Ah wat blijft dit leuk |
|
Afgelopen weekend Monolith gezien in Deventer. Ik krijg er echt het gevoel bij van koud en slijmerig afwaswater vol slappe slierten wat een dag of 6 staat in een verlaten studentenhuis. Iets om direct door de afvoer weg te laten lopen dus. Goed, ze hebben het "Hoe speel je death metal" -boek adekwaat gelezen, maar er geen conclusies uit getrokken, zo blijkt. Hun houding strookt dan ook absoluut niet met het bitter weinige wat ze te bieden hebben. Nog wat meer beeldspraak: Een weke afgelikte dunne boterham met een korstig hard plakje zwetende kaas voor € 7,35 aanbieden in het restaurant van de Bijenkorf. |
|
Yeah! een nieuwe!! Eindelijk Ik krijg er echt het gevoel bij van koud en slijmerig afwaswater vol slappe slierten wat een dag of 6 staat in een verlaten studentenhuis. -Juist, dat is de bedoeling ook. Laag, goor en ranzig. Zoals deathmetal hoort te klinken dus. Iets om direct door de afvoer weg te laten lopen dus. -Ah je houdt er niet van of speelden we niet goed? Smaakkwestie? Goed, ze hebben het "Hoe speel je death metal" -boek adekwaat gelezen, maar er geen conclusies uit getrokken, zo blijkt. -Gaan we dit nog onderbouwen? Hun houding strookt dan ook absoluut niet met het bitter weinige wat ze te bieden hebben. -En gaan we dit nog onderbouwen? Hier maak je je wel heel makkelijk vanaf. Nog wat meer beeldspraak: Een weke afgelikte dunne boterham met een korstig hard plakje zwetende kaas voor € 7,35 aanbieden in het restaurant van de Bijenkorf. -Je zou toch moeten weten dat de Bijenkorf een heel goede naam heeft en over uitstekend personeel beschikt evenals de Deathcult. De Bijenkorf is echter net als TMDC alleen weggelegd voor mensen met een goede smaak en niet voor bazelende semi intecltuelen als jij. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 11-06-2003 21:33] |
|
Hahaha dikke lol. Die YMCAWordfuhrer gaat dik proberen slim en gevat te reageren op iemand die zijn band afzeikt. Dan ben je wel triest bezig Kom maar op: "ga je dit nog onderbouwen" NEE! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |