|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dude, voor dit soort ideeen BETAALT een band een PR/marketing lul. |
|
Afzeiken mag altijd, graag zelf. Dan gaat dit topic weer omhoog:-) Alleen afzeiken zonder de nodige argumentatie getuigt van pure zwakte. |
|
[quote]Op 11 juni 2003 21:38 schreef TMDC wordfuhrer het volgende: Afzeiken mag altijd, graag zelf. Dan gaat dit topic weer omhoog:-) Dauw jauw Darmen door je pijpstrop, ondeuk je peil omhoog deze topic omdat de kwatz cd gekocht dient te worden. Inmiddels iest der Apotheosis 100 keer over de toonbank heen gekotst. Dat helen ze nie, spelen live voor twientig man, zwijnerij uber ther North sea. Eb en vloed doet Apotheo(Theo is toch een naam)sis geen goed.-------------->la lalallalalalalalala [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 11-06-2003 21:45] |
|
hehe mijn alter ego is er weer. |
|
quote: M'n Altar ego. Ien Harderwiek is een dolfijn naar jouw genoemd. Op Lowlands komt jij niet, want Apotheosis zijn maar 85 van verkocht sukkel. En Wacken komen deze stakkers niet, en op Dynamo ook niet, verrek er is geen Dynamo. Deze band speelt alleen maar met Flesh Made Sin, en voor de rest komt men nergens. En ook nog spelen voor minder, kukel op man. |
|
Kom je dan nog een keer kijken met de Leger Kids? |
|
quote: Beide denk ik. In ieder geval was het saaie eenheidsworst. Ik heb trouwens wel betere eenheidsworst gehoord. quote: Begrijpend lezen. Gemist op de basisschool? quote: Als je het niet kan vatten zonder onderbouwingen moet je ook maar niet zo'n pompeuze bek hebben over je band. Want jullie maken het je er nog veel makkelijker vanaf. Misschien begrijp je het als ik het anders formuleer: Veel geschreeuw, weinig wol? Kun jij het bestaan van je band even voor ons onderbouwen? [Dit bericht is gewijzigd door Aldebaran op 11-06-2003 21:59] |
|
quote: Who und wanneer, en anders kijk goed om je heen op 28 juni in Venlo, neem ook een paar TBSers mee. Is ut goe dat ik een paar wilde Abigor vrindjes meeneem, en ook Cocktail Deathkult haters, en mien oma mit dem blauwe ogen en de leger kisten(kids) hou uw gitaar goe vast als ieche bennekom. |
|
"Kun jij het bestaan van je band even voor ons onderbouwen?" Lees onze bio maar, daar staat het haarfijn in. We hebben geen pompeuze bek, ik verdedig mij slechts. persoonlijke rancune? je bent zo fel? Dank je voor je tijd. Note: Venlo is gecanceld wegens te weinig verkochte kaarten in de voorverkoop. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 11-06-2003 22:06] |
|
[quote]Op 11 juni 2003 22:03 schreef TMDC wordfuhrer het volgende: "Kun jij het bestaan van je band even voor ons onderbouwen?" Lees onze bio maar, daar staat het haarfijn in. We hebben geen pompeuze bek, ik verdedig mij slechts. persoonlijke rancune? je bent zo fel? Dank je voor je tijd. Note: Venlo is gecanceld wegens te weinig verkochte kaarten in de voorverkoop. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT ZEGT UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. LACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, dit is alvast nummer een op je bek en een pleister halen, wat word het nu DOOM/BLACK METAL. EENS KOST het JE brood en Monolith Deathcult. De voorverkoop hoeveel 0 our something. KILL YOUself be like me Heer Krieg. |
|
quote: Dan moet je ook geen aanleiding geven om te worden aangevallen, lijkt me. quote: Nee hoor. Dat heet sarcasme, ik dacht dat jij daar expert in was. Toch moeite met het onderscheiden ervan blijkt. Verbaast me weinig van die lage kaartverkoop. |
|
Hier moet ik toch even een correctie aanbrengen We hebben zelf gecanceld omdat er slechts 180 kaarten waren verkocht. Het is boven de 250 bezoekers pas rendabel voor ons om die kant op te komen. |
|
Oftewel: je krijgt van de zaal een bepaald bedrag van de kaartverkoop? Geen vast gage, wat jullie normaal vragen?? Wat onprofessioneel. twee-kratjes-en-we-komen-niveau. |
|
Wij spelen standaard voor 50 euro en een kratje bier. |
|
Vroeger was dat altijd 50 gulden. Oh oh, die Euro...devaluatie alom. |
|
"De bijenkorf is voor mensen met goeie smaak" Alright! Maareh, gaat er hier behalve grapm en groln ook nog eens wat serieus gepost worden? Touché, pussycat! |
|
euhm, iedereen weet toch dat het 28 juni in JC Metro te panningen te doen is? Sat 28-6-2003 20.00 Grind Fest met: DEAD INFECTION (pl) Cerebral Turbulency (cz) Cliteater (nl) Maggots (nl) Entree > eur. 5,- Volgens de site van Perron55 is het TMDC optreden nog niet gecancelled? [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 12-06-2003 15:32] |
|
Ich will: de kop van Monolith Mein herz brennt: Dat Abigor vaarwel heeft gezegd en dat we opgescheept zitten met de Deathcult. Links 2,3,4,: We komen met de legertoys. Sonne: Er waren maar 180 kaarten verkocht, Monolith is een zeepbel voor christenen en nichten. Feuer Frei: Pas op wij komen de brand blussen. Mutter: Dat is de enige vrouw, die de leden van Monolith Deathcult nooit hebben geneukt. Adios: Amour we nu van tafel en bed gescheiden zijn. Apotheosis: Blijft altijd binnen hand bereik. Wel als viltje als u begrijpt wat ik bedoel(is een film van gemaakt) |
|
hij is er weeeeeeer |
|
herr krieg is weer in town, ben je trouwens wel helemaal 100, rare reacties "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Prachtig Krieg, Het is nu iedereen wel duidelijk dat je het downsyndroom hebt.. [Krieg Modus aan}"Te weinig kaartjes verkocht, waarom zou die dat nu zeggen, nu kan ik hem pakken hahaaaa, die TMDC sukkel graaft zijn eigen graf, nu geeft hij me een stok om mee te slaan(Krieg Modus uit} [Normaal mens Modus)Goh, waarschijnlijk is er heel iets anders aan de hand, ik heb nog noot gehoord dat een zaal een optreden canceld wegens tegenvallende kaartverkoop, zouden ze soms een loopje met ons nemen? Verdomd! Weer genaaid! Weer zoveel posts naar die eikels..[Normaal mens Modus] |
|
En toen was de heer krieg stil......... |
|
quote: Toen was Krieg stil. De winter was lang zonder jou liefde. |
|
Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |