|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
euhhmm ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mja |
|
X2! Oud Vuil. |
|
rofl maja , kunnen we dit dan weer geloven ? dat wilt dus zeggen dat ie een pagina of 10 tegen zichzelf heeft zitten lullen ? |
|
quote: Nou, breaking news, hoor. Touché, pussycat! |
|
Oud nieuws ja. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-06-2003 14:18] |
|
Heb pas deze cd aangeschaft en moet toegeven dat ik ze vreselijk hard vind klinken. Het feit dat er Nile-invloeden in te bespeuren zijn hindert mij niet daar ik alleen maar kijk naar het effect dat het op mij heeft: like ik het of like ik het niet . . .in dit geval moet ik kiezen voor het eerste. 8/10 [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 23-06-2003 18:02] There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Is dat de schaal op richter |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
quote: Neem mij nie kwalijk op de schaal van de richter |
|
quote: hehe ... jullie pakken het wel goed aan (Guns 'n Roses ring a bell?) |
|
Een openhartig interview met deheer Michiel Dekker. http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=334 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Heb de CD ook pas gekocht. Ik vind 'm wel goed. Lekker raggen met die hap |
|
quote: Heb je de cd niet gedownload zoals de rest van de mensheid? |
|
Guns en Roses en Type O Negative zijn onze grote voorbeelden qwa provocatie en propaganda Is onze cd te downloaden dan? url? De titel van de komende cd zal naar alle waarschijnlijkheid "Proud to $ell Out" worden [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 15-07-2003 0:45] |
|
hehe, jullie cd is natuurlijk te downloaden. Alles is te downloaden, underground zorgt daar wel voor "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ah, Monolith Deathcult van onze ex-Cradle-epigoon, Herr Dekker.. Gelukkig klinkt Monolith een stuk overtuigender dan Eternal Conspiracy; het is natuurlijk ook een geheel nieuwe band. Ik moet toegeven dat Monolith met hun 2 releases nu al behoort tot de elite van het dodelijk poldermetaal. In ieder geval beukt Monolith oneindig veel gewelddadiger dan de vele Katafalks, INRI's, Liar of Golgotha's, Salacious Gods, en andere middelmatige hobbybandjes die ons land rijk is. Nile-kloon of niet (hoeveel Nile-klonen zijn er?), Monolith heeft bestaansrecht. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Ik zou het niet weten. Ik heb de cd natuurlijk netjes gekocht, zoals het hoort.(ik sta dan ook boven de mensheid ) Maar zoals iemand reeds schreef, alles is te downloaden. |
|
Ach ja Eternal Conspiracy, toen waren we 17 jaar oud. Voor hetzelfde geld gingen we ipv in een bandje spelen kansloos in de kroeg hangen of weet ik wat.. Ik heb me kostelijk vermaakt die periode, vooral nadat de "underground"lucht van ons kreeg en het gedonder begon. Overigens kunnen weinig Nederlandse bands zeggen dat hun debuut in Europa, Amerika en Azie is uitgekomen. Dus zo slecht hebben we het zeker niet gedaan. |
|
en afrika dan? No meat is sweater |
|
Wel veel klandizie aldaar, denk ik? Touché, pussycat! |
|
Apotheosis is gewoonweg schitterend . Klinkt inderdaad opvallend erg op NILE, maar waarom niet?! NILE is goed en MONOLITH is goed en geen goedkoop afkooksel van NILE. Hoeveel bands zijn tegenwoordig nog origineel? Iedere US Death Metal band klinkt ook gelijk en toch reken ik US Death Metal tot mijn favoriete genres, dus waarom zou ik (THE) MONOLITH (DEATHKULT) dan niet goed vinden gewoon omdat ze niet orgineel zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Gheraert Den Duyvel op 15-07-2003 20:09] |
|
quote: hoe gaat het met de verkoop? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |