IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Monolith Deathcult-Apotheosis Vorige pagina | Volgende pagina
TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 15-06-2003 3:48 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ok nu duidelijkheid, Heer Krieg is een kloon van mij. Ik heb hem ooit gecreeerd als een soort experiment, het is een beetje uit de hand gelopen.

Maten van mij weten het wachtwoord en posten dus colectief onder de persoon Heer Krieg. Dat doen ze 9 van de 10 keer als ze straalbezopen zijn(dat kun je wel zien aan het infantiele niveau van de posts)

Dus neem het niet al te serieus, Heer Krieg is een verzinsel van The Monolith Deathcult, een soort van propagandahoer.

Mijn(onze) excuses voor de verwarring

Michiel-TMDC

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-06-2003 12:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

euhhmm ok

"This one is older than shit, heavier than time!"

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 12:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

mja

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-06-2003 13:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

X2!

Oud Vuil.

Pred
Usericon van Pred
Posted 15-06-2003 14:09 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

rofl

maja , kunnen we dit dan weer geloven ? dat wilt dus zeggen dat ie een pagina of 10 tegen zichzelf heeft zitten lullen ?

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-06-2003 14:54 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 3:48 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ok nu duidelijkheid, Heer Krieg is een kloon van mij.

Michiel-TMDC

Nou, breaking news, hoor.

Touché, pussycat!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-06-2003 14:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Oud nieuws ja.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-06-2003 14:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-06-2003 14:18]

Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 23-06-2003 18:02 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Heb pas deze cd aangeschaft en moet toegeven dat ik ze vreselijk hard vind klinken. Het feit dat er Nile-invloeden in te bespeuren zijn hindert mij niet daar ik alleen maar kijk naar het effect dat het op mij heeft: like ik het of like ik het niet . . .in dit geval moet ik kiezen voor het eerste.

8/10

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 23-06-2003 18:02]

There is no religion higher than Truth!

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 23-06-2003 18:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:02 schreef Faceless Unknown het volgende:
Heb pas deze cd aangeschaft en moet toegeven dat ik ze vreselijk hard vind klinken. Het feit dat er Nile-invloeden in te bespeuren zijn hindert mij niet daar ik alleen maar kijk naar het effect dat het op mij heeft: like ik het of like ik het niet . . .in dit geval moet ik kiezen voor het eerste.

8/10

Is dat de schaal op richter

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-06-2003 18:08 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 juni 2003 18:04 schreef Heer Krieg het volgende:
Is dat de schaal op richter

Dit slaat nergens op.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 23-06-2003 18:12 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:08 schreef mörke het volgende:

Neem mij nie kwalijk op de schaal van de richter

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 28-06-2003 1:29 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 3:48 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ok nu duidelijkheid, Heer Krieg is een kloon van mij. Ik heb hem ooit gecreeerd als een soort experiment, het is een beetje uit de hand gelopen.

Maten van mij weten het wachtwoord en posten dus colectief onder de persoon Heer Krieg. Dat doen ze 9 van de 10 keer als ze straalbezopen zijn(dat kun je wel zien aan het infantiele niveau van de posts)

Dus neem het niet al te serieus, Heer Krieg is een verzinsel van The Monolith Deathcult, een soort van propagandahoer.

Mijn(onze) excuses voor de verwarring

Michiel-TMDC

hehe ... jullie pakken het wel goed aan (Guns 'n Roses ring a bell?)

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 10-07-2003 22:46 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Een openhartig interview met deheer Michiel Dekker.
http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=334

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-07-2003 20:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Heb de CD ook pas gekocht. Ik vind 'm wel goed. Lekker raggen met die hap

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-07-2003 20:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2003 20:13 schreef MetalJan het volgende:
Heb de CD ook pas gekocht. Ik vind 'm wel goed. Lekker raggen met die hap

Heb je de cd niet gedownload zoals de rest van de mensheid?

TMDC wordfuhrer
Posted 15-07-2003 0:41 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Guns en Roses en Type O Negative zijn onze grote voorbeelden qwa provocatie en propaganda

Is onze cd te downloaden dan?

url?

De titel van de komende cd zal naar alle waarschijnlijkheid "Proud to $ell Out" worden

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 15-07-2003 0:45]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2003 10:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hehe, jullie cd is natuurlijk te downloaden.
Alles is te downloaden, underground zorgt daar wel voor

"This one is older than shit, heavier than time!"

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 15-07-2003 13:10 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ah, Monolith Deathcult van onze ex-Cradle-epigoon, Herr Dekker.. Gelukkig klinkt Monolith een stuk overtuigender dan Eternal Conspiracy; het is natuurlijk ook een geheel nieuwe band. Ik moet toegeven dat Monolith met hun 2 releases nu al behoort tot de elite van het dodelijk poldermetaal. In ieder geval beukt Monolith oneindig veel gewelddadiger dan de vele Katafalks, INRI's, Liar of Golgotha's, Salacious Gods, en andere middelmatige hobbybandjes die ons land rijk is. Nile-kloon of niet (hoeveel Nile-klonen zijn er?), Monolith heeft bestaansrecht.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

attila_de_hun
Posted 15-07-2003 15:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 0:41 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Guns en Roses en Type O Negative zijn onze grote voorbeelden qwa provocatie en propaganda

Is onze cd te downloaden dan?

url?

De titel van de komende cd zal naar alle waarschijnlijkheid "Proud to $ell Out" worden

Ik zou het niet weten. Ik heb de cd natuurlijk netjes gekocht, zoals het hoort.(ik sta dan ook boven de mensheid ) Maar zoals iemand reeds schreef, alles is te downloaden.

TMDC wordfuhrer
Posted 15-07-2003 17:11 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ach ja Eternal Conspiracy, toen waren we 17 jaar oud. Voor hetzelfde geld gingen we ipv in een bandje spelen kansloos in de kroeg hangen of weet ik wat..

Ik heb me kostelijk vermaakt die periode, vooral nadat de "underground"lucht van ons kreeg en het gedonder begon.

Overigens kunnen weinig Nederlandse bands zeggen dat hun debuut in Europa, Amerika en Azie is uitgekomen. Dus zo slecht hebben we het zeker niet gedaan.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-07-2003 18:47 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

en afrika dan?

No meat is sweater

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-07-2003 20:07 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Wel veel klandizie aldaar, denk ik?

Touché, pussycat!

Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 15-07-2003 20:08 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

Apotheosis is gewoonweg schitterend . Klinkt inderdaad opvallend erg op NILE, maar waarom niet?! NILE is goed en MONOLITH is goed en geen goedkoop afkooksel van NILE. Hoeveel bands zijn tegenwoordig nog origineel? Iedere US Death Metal band klinkt ook gelijk en toch reken ik US Death Metal tot mijn favoriete genres, dus waarom zou ik (THE) MONOLITH (DEATHKULT) dan niet goed vinden gewoon omdat ze niet orgineel zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Gheraert Den Duyvel op 15-07-2003 20:09]

attila_de_hun
Posted 15-07-2003 20:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 17:11 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Ach ja Eternal Conspiracy, toen waren we 17 jaar oud. Voor hetzelfde geld gingen we ipv in een bandje spelen kansloos in de kroeg hangen of weet ik wat..

Ik heb me kostelijk vermaakt die periode, vooral nadat de "underground"lucht van ons kreeg en het gedonder begon.

Overigens kunnen weinig Nederlandse bands zeggen dat hun debuut in Europa, Amerika en Azie is uitgekomen. Dus zo slecht hebben we het zeker niet gedaan.

hoe gaat het met de verkoop?

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com