|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is dit nou toch allemaal weer voor een geraaskaal ?? Je wilt dus zeggen, dat als je een (in jouw ogen) "echte" death metal fan bent, geen andere muziek mag luisteren. Een Darkane of Katatonia is dus "not done". Zegt het woord "bekrompen" jou iets, meneer de metalgod ?? En dan nog iets, ik heb heel die fucking cd van TMDC niet. Waar trek jij die conclusie uit ?? Een mening kun je ook vormen naar aanleiding van MP3's hé. Image is voor jou wel heel belangrijk hé, ik schijt er toevallig op. Ik luister met gemak eerst een Dio-cd, en daarna een Suffocation-cd, en daarna weer net zo goed Deep Purple-cd. Er ligt zeker een groot omgekeerd kruis onder je matras, omdat jij zo "evil" bent ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Moet het toch eens zijn met piet, Krieg je moet er niet zo over doorzeuren. Het zolangzamerhand wel bekend dat jij het een goede plaat vind en er is altijd nog zoiets als smaakverschillen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik weet wel dat jullie misschien gelijk hebben, maar een oordeel vellen over een cd die je niet in huis hebt, ja sorry hoor, mp3 dat betekend slecht geluid, geen teksten, je weet dus niet waar het over gaat, haal de echte cd maar in huis in de plaats van die neppe mp3tjes, en kom dan nog maar eens terug. Kritiek leveren op een cd kan, maar niet als je het zo stelt, ik hoop dat de mp3 in de toekomst verboden word, zodat iedere on-true freak wel de echte cd in huis haalt. Ik heb meer dan 3000 cd's in een oude krot. Ik draai ze nooit meer, en dus gaan ze allemaal van de hand, en daar zit geen mp3 van bij, ik heb nu ongeveer 70 op mijn kamer boven liggen, die ik elke dag weer met een brede glimlach beluister. En daar zit Monolith Deathcult bij. Dus ik kan er over oordelen en niet Piet de evil, en waarom ik hier van aantrek, is het volgende, er schijnen hier mensen op te houden, die alleen maar mp3tjes hebben, en die dan een oordeel geven, die geen waarde heeft, maar toch door iedereen gelezen word, en daar trek ik me wat van aan. Death metal rules, als je tenminste weet wat Death metal inhoud. Smaken verschillen, geef die smaak dan een oordeel. En kom niet met die smoes dat ik Black Metal afbreek, want dat heb ik een tijdje geleden al vermeld bij klachten 2. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 03-05-2003 21:36] |
|
Krieg jij bent wel een erg bekrompen geest. TMDC is erg oke, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat moet vinden en dat je een ieder die een andere mening heeft maar moet gaan afzeiken. Man er zijn honderden leuke bands dus open je ogen. Verder lijk je wel een soort beschermengel voor TMDC... komt niet echt stoer over dude. None of us are saints - Albert Fish |
|
Vooral niet als je eerst loopt te roepen dat ze een slechte Nile kloon zijn. Maar goed, ik heb het album gehoord en was erg onder de indruk. Ik vond het behoorlijk bruut klinken en dat mag ik wel. Lekker snel ook!!! Ik ga hem vast nog wel een keer aanschaffen. En live vond ik het bij Blood red throne ook geweldig klinken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik durf te wedden krieg dat jij het verschil tussen een CD of 192Kbps Stereo mp3 niet kan horen, dus zeur niet over het feit dat je dan niet kan oordelen, kan wel! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
"Verder lijk je wel een soort beschermengel voor TMDC... komt niet echt stoer over dude." If you can't beat them, join them.....hehehehe |
|
which you are going to do op het volgende album, toch? Touché, pussycat! |
|
yups |
|
Dus hier gaat die meid van de voorpagina bij zingen? En ben ik dan de enige die continue denkt "jezus wat een grote tieten" |
|
quote: Jaloers? |
|
quote: Nou ik denk eerder: wat een mooie meid Ik bedoel: ik zou wel willen drummen bij haar in de band, maar nou niet bepaald omdat ik zo van die stijl hou blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: waar hebben we het nou weer over? Oud Vuil. |
|
quote: HIER http://www.zwaremetalen.com/interview/1275.html LEZEN JIJ |
|
ik heb het gelezen, ik heb naar de grote tieten gekeken(leek wel ofdat ze er vanonder uit hingen, maar volgens mij houdt ze haar buik in, dus zullen het wel ribben zijn). maar goed, wat is nu de connectie met tmdc? daar gaat ze toch niet bij zingen?!? heerlijk, ik snap er weer eens niks van. Oud Vuil. |
|
quote:Jawel dus, ze gaat de achtergrond partijen (die nu van tape komen) op de volgende cd inzingen. |
|
quote: Ik zeg toch niet dat ze lelijk zijn. @Web.Wim: staat aan het einde van het interview dat ze wel van plan is om met hun samen te werken, als ik het goed gelezen heb. Onder het tieten plaatje geloof ik |
|
ach zo een vrouw doet het altijd goed op de voorkant he. |
|
quote: ah, ONDER het tietenplaatje, toen was ik al afgeleid natuurlijk. Oud Vuil. |
|
quote:LOL |
|
Ik kwam haar tegen in de KinK FM studio's afgelopen vrijdag en ik heb daar natuurlijk meteen maar even beleid op gemaakt. Zaterdag meteen een fotoshoot gedaan. Wat die Mark Janssen kan kunnen wij van TMDC natuurlijk beter. |
|
zij doet vast niet grunten, of wel? die bands waar zij over spreekt, ik ken ze niet. en ik ken nog steeds maar 1 nr van tmdc, dus... "gewone" vrouwenzang dus, zeg maar dat lieflijke? Oud Vuil. |
|
een hoog "wiehoe wiehoe" gehalte vrees is |
|
Nee, Op cd maken we in de doomachtige passages gebruik van synths om een soort "tapijt" onder de muziek te leggen. Omdat op de komende cd ook weer doompassages gebruikt zullen worden leek het ons gaver om dat dmv echte stemmen te doen dan uit een synthesizer. En blastbeats schaffen we ook af:-) |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |