|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
the one and only: Michael Kiske |
|
quote: Ook goed! Helaas is hij d'r niet meer bij in Podium straks... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mijn favo power zanger is/was Matt Barlow (ja, ik vind dat power ) |
|
quote: (ach, power, heavy whatever) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ja best wel.... en de reden waarom hij stopte met zingen was nog wel het ergste |
|
quote: Jaaaaa!! Verdomme, alleen daarom al zou je de Al-Qaeida gaan haten! Matthew Barlow was fantastisch... (Alleen zijn lange rode haar al ).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: kijk, dat boeide me dus niezo he |
|
quote: Ja rood haar heerscht absoluut *heeft heel toevallig zelf ook rood haar* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nah, mij eigenlijk ook niet zo... Leuke bijkomstigheid hoor, maar zijn zang..... *zucht* Vooral als hij 'Watching over me' gaat zingen... Magoed, we krijgen een Iced Earth herkansing, volgend jaar maart in Podium... Helaas niet met Barlow op zang, maar ben ook wel benieuwd hoe Owens het gaat doen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: heb laatst wat samples gehoord en dat klonk wel goed, maar wel behoorlijk anders natuurlijk.. heb ze nog nooit mogen aanschouwen...het was de bedoeling dat ik ze dit jaar op wacken ging zien maar goed....grumble |
|
hansi natuurlijk Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ja, dat was een VIEZE tegenvaller ja, godverdegodver... Daardoor zou Wacken NOG leuker geweest zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Nou, ik ben nu 3 keer geweest en vond het de eerste 2 keer toch leuker, dat komt vooral door de line-up denk ik...maar hopelijk volgend jaar beter |
|
quote: Ben ook 3 keer geweest! Vond het vorig jaar denk ik het gaafst, rondstampen in de blubber, hoezee!! Ik vond het dit jaar ook het minst, dat komt bij mij ook inderdaad door de line-up... Alhoewel ik achteraf toch weer een aantal leuke bands heb gezien ... Ga volgend jaar ook zeker weer! Wat er ook gebeurt! WACKEN HEERSCHT! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hangt toch grotendeels af van de line-up...als het niet beter is dan vorig jaar dan gaan we waarschijnlijk gewoon richting een Tjechische camping...gebruik het bespaarde geld dan wel voor bekkens oid maar ik ga er vanuit dat de line-up verbeterd en dan gaan we gewoon weer op wacken bier zuipen |
|
quote: Nah, hangt wel klein beetje af van de line-up, maar er komen toch altijd wel weer bands die ik leuk vind! En Wacken is gewoon supergezellig en je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil... Al geef ik toe dat mijn bankrekening er ook niet vrolijker van wordt! Ga toch wel weer naar Wacken... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Fok hoe heet die zanger van Symphony X nou ook alweer En Jorn Lande Great Voices LAI LAI HEI |
|
quote: Waarschijnlijk wel ja een goedenacht, tijd voor bed |
|
quote: Jep, heb ook al welterusten gezegd, zie lultopic! Maar nog 'n keer dan: Welterusten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Whiiiiih Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Russel allan.. kutband trouwens. Maar jorn lande is idd een wereldzanger. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |