|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jezus post dan niets... [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 04-08-2003 21:50] |
|
Je ontwijkt mijn hele verhaal. Het enige dat je doet is schelden. Moet dat dan wel getuigen van intelligentie? Ik vond het nogtans een heel normale opmerking. Hij was ook totaal niet denegrerend bedoelt. Ik vind alleen dat je je energie beter kunt steken in het promoten van muziek die je wel goed vind dan je constant te bemoeien met de smaak van anderen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
~Ik was daarnet op het wacken topic ook al diverse malen pissed geworden op lieden die alleen houden van strot verziekers, ala immortal enzo, niet dat ik alleen van power metal hou maar sommige gasten snappen niet dat andere ook iets anders leuk kan zijn wie begon er niet met maiden en zong bruce ook niet behoorlijk hoog Dus power metal fans unite!!!!! |
|
ik begon met The Gathering no text supplied |
|
quote: leuk! *begint vast met 'Methool will never die' te zingen...join me!* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Powerrrrrrrrrr |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaheah! vraag maar aan Vampie hoe het met powerzang zit Bruce Banner |
|
Meer power metal topics dus, krijgen we dalijk nog een power metal meerderheid |
|
quote: goed plan. powerrrrrrrrrr Bruce Banner |
|
quote: Ik moet toegeven dat Lain geweldig zingt! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb slechts een heeeeeeeel klein 'live sampletje'gehoord op Graspop maar dat klonk idd zeker niet slecht Idd, Power metalfans Unite [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 04-08-2003 23:17] |
|
quote: begint als een puber te blozen "ah nee joh, gekkie.." Bruce Banner |
|
tobias sammet *zucht* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Jawel..ik vind van wel! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dat weet ik! en dat moet ook , want ik ben goed, heel goed zelfs, en totaal niet arrogant Bruce Banner |
|
*over Tobias Sammet* geen slechte zanger, zeker niet in Edguy maar ik erger me af en toe wel aan zijn stem op The metal Opera (ik heb alleen deel 1) van Avantasia... Soms teveel - ehm hoe heet dat ookalweer - 'geslinger/gegolf'in zn stem... jeweetwel, lalaaaaaalaaaaeeeeeeaaaaaaaeeeeeeaaaaaaa [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 04-08-2003 23:20] |
|
quote: vinnik juist ruig, beter dan zo'n stem zonder enige golf..... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Micheal Kiske zingt mee dusss HEEEEERRRRSSSCCHH |
|
En Kai Hansen ook!! dat stukkie in Sign of the Cross "you have been the chosen one, so welcome....." HEERSCHT!!! een van de lekkerste riffs op het hele plaatje, met überfijne zang erover Bruce Banner |
|
Eindelijk soul brothers op ZM gevonden |
|
*hugs mooz* feit is gewoon dat Tobias Sammet een verdomd goede zanger is. Bruce Banner |
|
quote: voor zool muziek zit je bij mij verkeerd hoor..enne...ben ik dan niet een sister? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |