|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Toxik is ook gaaf ja en hoe heet die band nou, volgens mij zingt die gast van Nevermore daarin voordat ie bij Nevermore zong. de cd is geproduceerd door Dave Mustaine. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Die band waar hij ooit in zong heet Sanctuary. De CD die Dave Mustaine geproduceerd heeft is Refuge Denied |
|
quote: ja die ja, echt gaaf! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Idd |
|
quote:Dave heeft zelf een nummer meegespeeld, White Rabbit.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik ga voor Warrel Dane van Nevermore (hmm, niet echt powermetal) en Sebastian Bach van Skid Row (hmm...ook geen powermetal). Cheers, Tymon |
|
Zanger van Blind Guardian. |
|
quote:Die vind ik ook wel te pruimen, maar zeker niet goed. Echt zo'n misthoorn, enorm volume, groot bereik, maar nuance is ver te zoeken... waarom moet het altijd zo voluit? |
|
quote: Idem. Niet echt eigenlijk, het is de enige die ik ken. |
|
Ok, ik ken er ook niet veel. Maar Blind Guardian in de enige powermetal band (die ik ken) die ik ok vind. Hmm, en de oudere spullen van Iced Earth zijn ook wel ok. Maar shit als Rhapsody moet je niet mee aankomen bij mij. |
|
quote:Wat hij zingt bij Nevermore is KUT hij kan zoveel harder kont schoppen, zoals idd Sanctuary. Daarom raad ik nu iedereen Bobby Lucas aan (eerste Seven Witches en tgw OVERLORDE) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Das dan ook geen POWERmetal meer he, nul power, enkel tralalalie faldera hopsasa, idem voor andere italiaanse bands ala heimdall en tgwoordig is zelfs Domine gevallen. Wel ff naar Centurion (Non Plvs Vltra) luisteren mensen. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
1. Tony kakko (Sonata Arctica) 2. Rob Rock (eigelijk alleen de coupletten die hij zings in Avantasia, maar iedereen die The Glory of rome heeft gehoort weet wat ik bedoel ) 3. Sir Russel Allen (Sympony X) 4. Matthew Barlow (Iced earth) 5. Khan (Kamelot) 6. Hanshi (Blind Guardian) 7. Timo Kotipelto (Stratovarius) 8. Jorn Lande (Masterplan/Ark) 9. Tobia's Sammet (Edguy) 10. Andi Deris (helloween) |
|
Tony Kakko (Sonata Artica) Joachim Chans ( Hammerfall) Russel Allen (Symphony X) [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 04-08-2003 20:28] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Chans viel dr net buiten... |
|
Jorn Lande (Masterplan, ex-Ark) no text supplied |
|
Ralf Scheepers is de beste punt, heeft ie vrijdag nog bewezen! |
|
quote: Hoe kun je in zo'n rij ralf scheepers nu vergeten, dei man is zo FUKKING goed, ik ben niet zo'n power metal man, maar van die man zijn stem krijg ik kippevel! |
|
Na ze live gezien te hebben en dus gehoord dat ie het live ook waarmaakt: Jorn Lande Wat een stem. Kent men eigenlijk ook Mundanus Imperium, een van de andere projecten waar hij bij gezongen heeft? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ik ook, rillingen over mijn rug, zo gruwelijk irritant die stem van hem... Halford vind ik ook vreselijk, brr... no text supplied |
|
Mijn favoriete power metal castraten? Oei, da's een moeilijke. Ik kies toch voor: 1. Tony Kak (Soprano Arse-tica) 2. Rub Cock (eigelijk alleen de coupletten die hij gilt in Avantass) 3. Sheboy Russel Allen (Sympony XXX) 4. Kan-can (Gayelot) 5. Han she (Blind Queerdian) 6. Timo Kontipelto (St Arse Ovarius) 7. Jerk handy (Maleplan/Arse) 8. Tobiass Sammet (Edgay) 9. Sissie Deris (Hello Weeny) Even serieus, waarom gaan die sopranen niet allemaal dood aan AIDS? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Zanger van While Heaven Wept kan er wel wat van, hoewel de muziek Trad. Doom Metal is, kon de zanger zo in een Power Metal band. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Volgens mij zijn we er nu allemaal wel redelijk van overtuigd dat jij alleen maar naar brute underground muziek luisterd en dit soort muziek uiterst gay vind. Dat mag hoor, moet je helemaal zelf weten. Maar houd je dan bezig met het promoten van de (in jou ogen) goede muziek in plaats van het constant afbreken van de bands die jij slecht vind. Dat getuigd namelijk van een zwak karakter. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
XnegaytiveX, als je, al was het maar voor een keer in je futiele leven, een post kon typen zonder spelfouten en grammaticale blunders, zou ik je misschien serieus nemen, eikel. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |