|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
HALFORD "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Dan zou je eens naar de laatste CD van Satariel, getiteld "Phobos and Deimos", moeten luisteren. Messiah Marcolin zingt hier een aardig mopje mee op een stuk of drie nummers. De hoes ziet er zo uit... I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Ripper Owens (JP) Wiegen Meister ! |
|
Varg Vikernes |
|
Tony Kakko (Sonata Arctica) Fabio Lione (Rhapsody) Tarja Turunen (Nightwish) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad zeg. Ik moet zeggen dat 'ie een meer dan waardige vervanger is van bij Judas Priest!!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ook Fabio is niet slecht, jammer van dat verschrikkelijke accent. Had 'ie ook niet een solo album 'Kings of the Nordic twilight' ofzo? Qua muziek nog fouter dan Rhapsody ( ) maar muzikaal (en dus ook qua zang) in mijn ogen stukken beter dan Rhapsody... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 25-02-2002 16:45] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik vind zijn accent wel meevallen. Je zou de zanger van Secret Sphere eens moeten horen... quote: Nee, dat is het solo-album van de gitarist van Rhapsody, Luca Turilli, met een andere zanger dan Fabio Lione. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 25-02-2002 16:50] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hehe LOL inderaad ja... Die accenten zijn voor mij echt een afknapper. quote: Inderdaad... my mistake, zit weer eens flink uit m'n nek te lullen. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Olaf Hayer om precies te zijn. Die gozer zingt ook in Dionysus |
|
Niet fukken met secret Sphere.. dat heerscht! Life doesn't get much better than this! |
|
Rob Halford Bruce Dickinson "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
BOBBY Leatherlungs LUCAS Bob Mithcell John Leone Joe Comeau --als't idd over power metal gaat he Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
fabio leone halford tobias sammett wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ey Han, welkom op ZM. |
|
Ik heb een hekel aan power metal (uitzondering daargelaten), ik heb altijd het gevoel dat die zangers een slechte kopie van bruce dickinson zijn [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-08-2002 12:29] |
|
Zoals Blaze Bailey... my two cents: powermetal zang heerscht. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
James Riviera Jorn Lande John West Russel Allen Damian Wilson Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Blaze was wel heel erg bij maiden ja. Al moet ik toegeven dattie op wacken met zijn eigen band nog heel niet verkeerd klonk, en dat terwijl ik niet eens van powermetal hou |
|
Verdomme James Rivera en Erik AK natuurlijk!!!!! Helemaal vergeten Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Duidelijk gevalletje van Bruce Dickinson I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Heheh ik heb Blaze "perongeluk" gemist Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Da's bij mij nou ook zo. Doet die power metal dan |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |