|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
MAAAARRR ik vind hem op avantasia beter tot zijn recht komen dan bij edguy No offense |
|
quote: Avantasia 2 heeft meer KIske dus beter!! |
|
Avantasia 2 schijnt meer Rob rock te hebben... Jezus wat zingt hij super op The Glory of Rome |
|
Thrash blijft toch het beste LOL geen cliche zangers met veel te hoge castraat gezang en gen ultralage grunt en gekrijs, mar percies ergens ertussen in! Luister eens naar die kerel van Forbidden of Vicious Rumors (OK meer speed metal)..... Da's pas kikke! |
|
hgarrothwulff van vazal |
|
quote:je moeder van De Belial's Tepelring We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
I'd really have to say tobias sammet period. Bruce Banner |
|
Die vent van Sonata Arctica |
|
die knaap van Dragonland Bruce Banner |
|
quote: Euhm, wat is er zo powermetal aan Alexi Laiho zn stemgeluid? En even terzijde, ik heb een enorme schurfthekel aan alles wat naar power- of heavymetal ruikt... |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
bijna alles dan [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 05-08-2003 16:33] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ieder z'n eigen ding Bruce Banner |
|
quote: Tony Kakko |
|
dan gaat ik toch ook voor hansi |
|
quote: Yeps, superstem heeft ie En voor zover je Evergrey power kan noemen.. Eigenlijk in welk genre dan ook Tom Englund zijn stem overtreft toch wel alles.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
TIMOOOOOOO van stratovarius! man, zo'n klein kereltje, en dan zo'n fucking goede strot! puur onversneden respect heb ik voor die man Bruce Banner |
|
quote: And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Zeker live heel erg strak idd, maar vind hem in de hoogste tonen toch niet zo goed als Tony kakko . Ontdanks dat blijft hij een hele goeie zanger |
|
quote: Lol.. Dan zou je eens moeten zien hoe vlot hij met vrouwen omgaat.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: daar zijn er meer van waar je voor moet uitkijken Bruce Banner |
|
Waarom hioor ik niemand iets zeggen over Chan (kamelot)? Zeker op platen zoals Karma en he Fourth Legacy zingt hij echt super ... alleen op het laatste album Epica vind ik hem wat minder.. maar nog steeds verre van slecht |
|
quote: Uitkijken? Voor dat onderdeurtje.. Niet echt.. Een goeie stem heeft ie wel ja, maar daar houdt het ook bij op.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Yep, hij stopt vast zijn hele hoofd erin. Slurp slurp, headfucking rules! Even serieus, veel zangers zouden meer moeten luisteren naar Ronnie James Dio. Dat kleine manneke zingt niet alleen goddelijk, maar weet goede zanglijnen te schrijven. Dat laatste ontbreekt bij veel moderne power metal castraten. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |