|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
FABIO LIONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt geweldig, dat accent vind ik juist wel grappig!!!!! 013 here we come!!!!!! |
|
Hansi, Matt Barlow, zanger van Sratovarius & die van Sonata Arctica. Zij rulen!! MuayThaigerrr!! |
|
ik ken geen namen maar die zanger van Blind Guardian RULED! lets cut your wrist and say that death is on sell today |
|
Matt Barlow en anders niets!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Bruce Dickenson Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik zat al te lezen en te lezen en ik miste DE naam. Bruce ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
hmmm die zanger van kamelot Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Timo Kotipelto (strato) Gerrit p. Mutz (Sacred Steel) Life doesn't get much better than this! |
|
Tobias Sammet, Bruce(of course, Matt Barlow, zanger Sonata Arctica, zanger Smyphony X.... Shit, ik geloof niet dat ik er echt uit kom. Ik vind ze allemaal een erg lekker stem hebben. bla...bla...bla... |
|
allemaal wel aardig, maar is 1 zanger die met kop en schouders overal bovenuit zingt: Jorn Lande wie hem niet kent, luister maar eens naar de bands; Jorn, Ark & Beyond Twilight Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zanger van Dragonheart |
|
Jorn van de formatie Ark. (check ook zn eigen cd met Hellhammer achter de drums...echt waar) En DC Cooper!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
inderdaad bruce is wel erg betersss neem eens het nummer Where eagles dare van de a real dead one cd. heerlijk. [edit] Nummer vergist, moet het nummer ervoor zijn, remember tomorrow, die is echt geniaal [edit] [Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 23-02-2002 23:11] "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
hmm ik vind Hansi Kursch wel goed, hij heeft niet zo'n stem alsofie in een bak kokendheet water gaat zitten. ( okay, ik kan ook niet zingen ) vaak is het zo dat een band heel goed is, alleen zo'n oervervelende zanger heeft. Zoals ehrmz, Jacobs Dream. Goede muziek, alleen die zanger... |
|
ben z'n naam ff kwijt, maarre de zanger van Ark |
|
Dickinson & Kiske... Ik, Wil Schuurman |
|
vandaag paarmp3tjes vam LOST HORIZON gedownd... die kerel heeft ook een stem zeg!!! My madness, my sadness |
|
Andy deris van helloween. Kai hansen van gamma ray. En Iron maiden is geen power metal maar gewoon heavy metal. Bruce is wel een geweldige zanger!! We`re not dead we`ve never lived |
|
Joakim Olsson - Supreme Majesty Tobias Sammet - Edguy Timo Kotipelto - Stratovarius Joacim Cans - HammerFall maar er zijn er zo veel goed, bij PowerMetal let ik heel erg op de stem... dus alle PowerMetal cd's die ik heb en alles wat ik gewoon goed vind hebben goede zangers naar mijn mening ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
die ene met die hetero stem, ow die bestaat niet... Je moeder. |
|
quote: sterf? [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 24-02-2002 16:35] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: waarom is iced earth nu ook powermetal? kvinnet meer heavy metal eigelijk... of heet heavy metal tegenwoordig powermetal Je moeder. |
|
Chris Barnes. SFU |
|
- Sascha Burchardt (Sun Caged) - Bruce Dickinson (Iron Maiden, solo) - Jorn Lande (Ark, Yngwie Malmsteen) - Daniel Gildenlöw (Pain Of Salvation) - Tom S. Englund (Evergrey) Niet alle genoemde bands vallen onder de noemer "power-metal", maar dat boeit nie [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 25-02-2002 12:15] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |