|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot nu toe vond ik Manowar het gaafst live, maar erg veel concerten heb ik ook nog niet meegemaakt. |
|
Ik weet het niet, was te dronken |
|
quote: Nee, ik ben nooit toch dronken, altijd lazerus! |
|
Kreator, Aeternus, Hammerfall, Immortal, Savatage, Dying Fetus, In Extremo... Allemaal super optredens! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dream Theater. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
*) Nevermore *) Vader *) Morbid Angel *) Annihilator *) Iron Maiden BLASTBEATS FOREVER |
|
Op hardcore gebied zijn de volgende bands live altijd goed voor een fijne pit: Sick of it all Ignite Snapcase Ryker's |
|
Maiden Metallica Slayer Therion Opeth Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: savatage in de plaats van therion en het i een perfect lijstje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Masters of Maiden And my marlboro light |
|
Manowar was qua optreden tot nu toe het beste, maar wat betreft de omgang met het publiek was HammerFall beter (die van Manowar zijn eigenlijk gewoon een stelletje eikels). Een gedeelde eerste plaats dus |
|
quote: Mee eens. Motorpsycho een keertje of 10 live gezien nu (gemiddelde lengte van de optredens 2,5 uur), en het heeft mij nog voor geen minuut verveeld, steeds . |
|
Saxon Primal Fear Kataklysm Life doesn't get much better than this! |
|
Rompeprop |
|
quote: Saxon 1 keer gezien, vond ik lachwekkend slecht. Dat die ouwe vent zo vaak fuck zegt. Wat zullen z'n kleinkinderen daar wel niet van denken! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: DAAROM word je ook metal artiest toch? |
|
quote: Is er aan te zien anders zou je zeker niet Manowhore best vinden Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
LOL @ "Manowhore" ...als je 't goed uitspreekt hoor je niet eens dat het niet "Manowar" is, zal er een kern van waarheid achter zitten? |
|
quote: Na zoveel jaar zetten ze wel een liveshow neer waar menig band tegenwoordig een puntje aan kan zuigen. En biff heerscht Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die ben ik inderdaad vergeten Maar Savatage hoort er zeker weten ook tussen! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: Man, het eerste volledige optreden dat ik van ze zag, april 2000 in Vera (ik heb ze wat laat ontdekt-op lowlands 98 heb ik maar voor de helft gezien), was ik zwaar overdonderd. Het duurde zo'n beetje drie uur(!). Ben ze nu fanatiek aan het volgen. Ben overigens op zoek naar live-opnamen. Heb jij die toevallig? Ik heb wel wat maar nog niet genoeg Wat een band... |
|
Darkthrone!! hmmz tot nu toe: My Dying Bride/Candlemass/Penumbra Niet dat ik naar zoveel concerten geweest ben. |
|
Pungent Stench Behemoth Finntroll Opeth Katatonia (al schijnt dat tegenwoordig anders te zijn) Liar of golgotha Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
absoluut Queensrijche ten tijde van operation mindcrime verder erg goede live bands: - Arch Enemy - Marillion (kippevel) - Rush - Joe Satriani - Psychotic Waltz (helaas bestaat dat niet meer en DST haalt lang dat niveau niet imo) - Steve Vai - The Haunted - Evergrey - Annihilator - Nevermore zo kan ik nog wel ff doorgaan |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |