|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
mooimooi. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Skepticism this user is dead |
|
metallica Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Saxon vind ik live erg goed Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Alice Rules...al is ie tegenwoordig wel erg braaf ...haha..drinkt niet meer golft...en is ineens christelijk...ah ja welcome to his nightmare haha Blub Blub |
|
na 5 maal gezien te hebben en meerdere stijlen live voorbij zien komen zeg ik volmondig Opeth |
|
quote:Manowar rules....heb ooit een gehad van gitaarist carl logan van manowar in de baroeg in Rotterdam...tijdens het optreden van Sacred Steel...later ook een biertje van Gerrit van Sacred Steel die toevallig een tatoo had van Manowar...erg relaxte gast die Carl...!!! Blub Blub |
|
quote:Klopt...met Bruce...!!! Blub Blub |
|
quote:Mee eens...True metal rules...False metal must die...so Korn...Snotlip...Limpbizkut...die....!!! Blub Blub |
|
quote:Spinal Tap...!!! Blub Blub |
|
rustig maar... Oud Vuil. |
|
wat een gezeik, beste groep. Beste groep is vaak de groep die je sowiezo vanaf cd het meest kan waarderen, met hier en daar de uitzondering. Wie gaat vervolgens bepalen wat het beste is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Virgin Steel is cool....Helloween...Hamerfall...Deep Purple met Blackmore...Therion...!!! Blub Blub |
|
quote:Ben ik het niet mee eens: Ben ooit met iemand meegeweest naar een concert in 013 van een toen voor mij onbekend band...dat was Spock's beard (bleek van die prog. zooi te zijn) een van de beste concerten ooit...japanse keyboard virtuoos die op iemands nek door het publiek loopt...met zo'n synt-guitar...maar toen ik later cd's van ze ging luistern vond ik ze erg heel erg bagger...super slecht...maar het concert was echt goed....2 man op 1 guitar spelen. Blub Blub |
|
quote:Yo Richard Richard...how's it with Eddie ??? Ja manowar regeert de metalen wereld...zij zijn de Kings of Metal...True Warriors of Metal....Warriors of The World. Blub Blub |
|
k3 het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
BOLT THROWER!!! Ouderwets beuken en je voelt je weer 20 Een kleine snol zit zo vol. |
|
Opeth. Zonder twijfel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Voor mij waren de beste live groepen voor dit jaar i.i.g Symphony X en Neal Morse. Dit waren toch wel de twee die het meest indruk op mij gemaakt hebben.... eenzame klasse "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dit jaar was het meest indrukwekkend toch wel Porcupine Tree. Die brengen strakheid, sfeer en prachtige songs zoals maar weinigen dat kunnen! Grote klasse!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
geen metal, wel live erg goed, claw boys claw Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: nee ff zereneus Therapy? natuurlijk. |
|
Amon Amarth!! en Destroyer 666 (als ze d'r zin in hebben) |
|
Voor mij dit jaar: Neal Morse (013) en Anthrax (graspop). www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |