|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Iron Maiden Therion My Dying Bride Strapping Young Lad Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Uhm...ok gaan we.. Bolt thrower (alleen live zijn ze goed) Nile Primordial Vader Marduk Emperor Morbid angel En onze Nederlands live trots (sorry jongens op cd is het minder) INRI GODVERDOMME On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Prutser !! Als je die solo's ziet van Joey en Karl live, daar val je toch steil van achterover ! |
|
Thyrfing Iedere keer dat ik ze live zag, waren ze strak. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Zijn lang niert slecht hé? Maar die truuk met dat bloed/bessensap gaat wat vervelen: was de laatste keer in België wel degelijk bloed I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wat maakt een band een goede live-band eigenlijk, wat is het criteria waar een band aan moet voldoen volgens jullie? (gewoon interrese ) Don't blush when I rip you open |
|
teveel bands die ik gezien heb waren gebeurtenissen opzich die ik nooit meer zal vergeten. vaak is het niet alleen band zelf, maar ook de dingen als sfeer, locatie, publiek etc. die er bij waren... -Pain Of Salvation! -Darkest Hour -Catharsis -Undying -Throwdown -Newborn -Bleeding Through -Martyr AD -Mihoen -Nofx (3 jaar terug) -Maiden (graspop) -AFI -Boy Sets Fire -Poison The Well -Caliban (Fluff) en bijna alle oldschool/oldstyle hardcore bands zijn/waren live echt super. ook de Youth Of Today reunie was geweldig meer weet ik zo even niet.. |
|
quote: Technische kunde/het goed brengen van de nummers, interactie met het publiek/scheppen van de juiste sfeer, ...kwestie van smaak en aanvoelen... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Tankard! |
|
quote: Agreed |
|
quote: Hehehe...vond het wel heel gaaf... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote:Jep, dat komt wel overeen met wat ik vind. Verder haat ik het als een optreden zo'n kant en klare show is, te gelikt..zoals het optreden van Nightwish wat ik op Lowlands heb gezien. Don't blush when I rip you open |
|
oki mijn rijtje: -Candlemass!!! -King diamond/Mercyfull fate -Death..man on man toendestijds in scum in katwijk met leprosy tour -Boltthrower, vroeger toen Karl er nog bij was -oops, Gwar vergeten -Misfits in Batcave was zeer gaaf [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 11-09-2003 13:58] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
In Extremo The Kovenant (toen nog gewoon met een C) Black Sabbath Dropkick Murphys |
|
Wat ik erg belangrijk vind is dat er een goede sfeer heerst en dat de band er zelf ook zin in heeft. Als het gezellig is en het geluid is wat minder, vind ik het minder erg dan als de band überstrak speelt maar als er een kutsfeer hangt en/of de band er zelf als ongeinteresseerde apen bijhangt. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote:Het is dus geen bessensap maar echt bloed Ben zelf namelijk al twee keer mee op toernee geweest met Thyrfing. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vader (op wacken 2003 een van de beste optredens die ik ooit heb mogen aanschouwen) Behemoth Deicide |
|
Vader!!! Kataklysm Deicide light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Vader Opeth Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Om te zien geen flikker aan, om live te horen: . En daar draait 't natuurlijk uiteindelijk om. Verder vind ik live erg goed: Sepultura (Graspop was voor mij een verrassing, ik ben helemaal geen Sepultura liefhebster!) Dream Theater (idem als bij Sepultura) Lacuna Coil Apocalyptica the Gathering So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Twisted tower dire, wat een enthousiasme en hoe strak gespeeld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Eh, ik vind die mannen er anders behoorlijk legendarisch uitzien. Misschien zijn ze niet zo actief maar dat past niet bij de muziek. Dus daar ben ik het niet met je eens. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat hoeft toch ook niet!? (voor 't geval dat je 't niet doorhad, ik denk van wel hoor: ik gaf je juist gelijk dat 't een goede liveband is) X Chantal [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 11-09-2003 21:33] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
necrophobic,iron maiden wuust robuust |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |